Auteur Topic: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing  (gelezen 835609 keer)

Offline JoostK1997

Re: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing
« Reactie #3915 Gepost op: aug 24, 2022, 13:54:51 »
05-11-2022 is de wedstrijd Leeds United - Bournemouth , de kaartverkoop is nog niet gestart maar heeft iemand ervaring met Leeds united in de premier league? Zit meestal vol dacht ik zelf altijd dus geen idee of 6 kaarten haalbaar is om te scoren in de (indien mogelijke) general sale...
Zit hier misschien iemand of meerdere met een booking history van Leeds united om ons te helpen?

Offline Nort

« Reactie #3916 Gepost op: aug 24, 2022, 16:51:29 »
05-11-2022 is de wedstrijd Leeds United - Bournemouth , de kaartverkoop is nog niet gestart maar heeft iemand ervaring met Leeds united in de premier league? Zit meestal vol dacht ik zelf altijd dus geen idee of 6 kaarten haalbaar is om te scoren in de (indien mogelijke) general sale...
Zit hier misschien iemand of meerdere met een booking history van Leeds united om ons te helpen?
Het is vragen naar de bekende weg, maar gezien Leeds ooit nog op m'n agenda staat heb ik het even voor je uitgezocht.

Verkoop voorwaarden Leeds - Everton
Prices: Category A
Phase 1 - My Leeds Priority Members: 1pm Tues 9th Aug - ALLOCATION SOLD OUT
Phase 2 - All My Leeds Members: 1pm Wed 10th Aug - ALLOCATION SOLD OUT
Phase 3 - Ticket Exchange opens for Season Ticket Holders to return their seats: 5pm Wed 10th Aug
Phase 4 - Ballot registrations open to all My Leeds Members: 9am Thurs 11th Aug - click here to apply.
Phase 4 - Ballot closes: Midnight Fri 12th Aug
Phase 4 - Ballot is run: Successful applicants notified on / around Mon 15th Aug
Phase 5 - Ticket Exchange seats onsale to My Leeds Priority & My Leeds+ Members: 10.30am Thurs 18th Aug
Phase 5 - Ticket Exchange seats onsale to All My Leeds Members: 10.30am Fri 19th Aug
Phase 6 - Ticket Forwarding available for Season Ticket Holders: 9am Mon 22nd Aug

Kortom, je moet member zijn om kaartjes te kopen voor PL wedstrijden en dan zul je er ook nog wel max. 1 of 2 per membershop kunnen kopen. Aan een booking history heb je dus niks.

Offline FCT1980

• Geslacht: Man
« Reactie #3917 Gepost op: aug 26, 2022, 15:06:27 »
Probeer anders het uitvak.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline ksclgiov282

« Reactie #3918 Gepost op: aug 27, 2022, 23:52:22 »
Misschien dat het lukt in general sale bij bekerwedstrijden tegen clubs in lagere divisies? Maar afgelopen woensdag in de league cup wedstrijd tegen Barnsley zat het toch ook weer zeer goed vol dus zelfs dat lijkt me moeilijk. Zou deze ook nog graag eens in zijn huidige vorm bezoeken voor ze gaan verbouwen.

Offline spons

« Reactie #3919 Gepost op: aug 28, 2022, 19:19:54 »
Probeer anders het uitvak.

Ik denk dat Everton het uitvak gemakkelijk uitverkoopt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Offline Sander11

« Reactie #3920 Gepost op: aug 29, 2022, 11:06:44 »
Iemand die mij kan helpen aan 1 ticket voor Chelsea v Red Bull Salzburg?
HEYA DEN BOSCH!

Offline wies

« Reactie #3921 Gepost op: aug 31, 2022, 08:34:21 »
Komende zondag zou ik graag naar Antwerp - Westerlo willen gaan. Kan iemand mij hierbij helpen?

Offline Lukasz

« Reactie #3922 Gepost op: sep 02, 2022, 19:58:55 »
Komende zondag zou ik graag naar Antwerp - Westerlo willen gaan. Kan iemand mij hierbij helpen?
Wedstrijd is vrijwel uitverkocht, er zijn nog wel enkele plekken beschikbaar op vakken Z2, Z3 of Z4. Ik zou eventueel 1 ticket voor je aan kunnen schaffen. Mocht je geïnteresseerd zijn: stuur even een PB!

Offline Nort

« Reactie #3923 Gepost op: sep 03, 2022, 08:30:01 »
Voor een Engelse vriend ben ik op zoek naar twee kaartjes voor Ajax - PSV. Hij is zelf voor Watford en heeft mij en andere forumleden al vaak aan kaartjes geholpen, dus het zou heel fijn zijn als iemand hem kan helpen.

En voor de duidelijkheid de kaartjes zijn dus niet voor mijzelf, je kunt zelf met hem afspreken op de wedstrijddag.