Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

GiertjeNL

Is er iemand met booking history bij Sunderland? :)

Brian9

Ik ben op zoek naar 2 tickets voor City-Newcastle, maar via de officiële kanalen is de wedstrijd uitverkocht.
Nu zag ik nog tickets op Stubhub.
Iemand enige ervaring en die mij kan vertellen als dat te vertrouwen is?

cornederuiter

Citaat van: Brian9 op jan 27, 2023, 15:30:46
Ik ben op zoek naar 2 tickets voor City-Newcastle, maar via de officiële kanalen is de wedstrijd uitverkocht.
Nu zag ik nog tickets op Stubhub.
Iemand enige ervaring en die mij kan vertellen als dat te vertrouwen is?
Stubhub soort van Viagogo, ook een keer zo kaarten gekocht voor tegen Spurs. Soms wat duur, maar verder prima!

ALenstra

StubHub had in het oude White Hart Lane eigen loketten. Weet niet of dat tegenwoordig zo is. Heb alleen in Amerika ervaring met StubHub en die waren goed.

cornederuiter

Ik wil eigenlijk naar FC Volendam - Vitesse op zaterdag 18 februari om 16:30. Zie alleen geen tickets meer beschikbaar via de website.
Iemand die weet of dit al uitverkocht is of mij eventueel nog aan een kaartje kan helpen?

Lukasz

Zijn er mensen die dit seizoen een ticket voor Cercle Brugge hebben gekocht (of de afgelopen 4 jaar een seizoenkaart hebben gehad)  en me kunnen helpen aan tickets tegen Genk?

wies

Heeft er iemand toevallig een membership bij Darmstadt? Ik ben opzoek naar twee kaarten tegen HSV op 25 februari.

cornederuiter

Is er iemand die zou kunnen helpen aan tickets voor FC Emmen - FC Twente op zondag 7 mei? Je moet standaard een cc hebben, maar die heb ik uiteraard niet.

GroundhopWinger

#3938
Is er misschien iemand die mij kan helpen aan twee tickets voor de wedstrijd SV Zulte Waregem - KV Kortrijk van vrijdag 24 februari? Ik hoor het graag.
https://twitter.com/RubenWingerden
@Futbology: Rvwin86
Instagram: GroundhopWinger

Lukasz

Citaat van: cornederuiter op feb 11, 2023, 08:23:37
Is er iemand die zou kunnen helpen aan tickets voor FC Emmen - FC Twente op zondag 7 mei? Je moet standaard een cc hebben, maar die heb ik uiteraard niet.
Stuur maar een PM, kan ik voor je in orde maken!

geraldando

Een longshot... kaarten voor Bayern München valt dat in de categorie te regelen via hun eigen website of is dat een route die snel dood loopt? Ik ben het weekend van 30 april in de stad en wil graag eens naar die club. Nu heb ik al op de site gekeken, eerder ook al wel eens, maar het gevoel bekruipt mij dat dit een spoor is waar niet veel afslagen mogelijk zijn. Iemand daar ervaring mee of wellicht een gouden tip?

En welke clubs/stadions mag ik absoluut niet missen in de regio van München?
Favoriete ground: Bosuilstadion

FCT1980

Citaat van: geraldando op mrt 10, 2023, 10:10:58
Een longshot... kaarten voor Bayern München valt dat in de categorie te regelen via hun eigen website of is dat een route die snel dood loopt? Ik ben het weekend van 30 april in de stad en wil graag eens naar die club. Nu heb ik al op de site gekeken, eerder ook al wel eens, maar het gevoel bekruipt mij dat dit een spoor is waar niet veel afslagen mogelijk zijn. Iemand daar ervaring mee of wellicht een gouden tip?

En welke clubs/stadions mag ik absoluut niet missen in de regio van München?
Gouden tip i sdenk ik gewoon naar het stadion gaan en daar je kaart van een supporter of kaarten dealer kopen. Dat lukt over het algemeen vrij goed in Duitsland.
Stadion van 1860 zou ik zeker even langs gaan als ik jou was. Spelen die niet toevallig ook thuis?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

DannyH79

Kaartverkoop voor de Spakenburgse derby van 22 april is vandaag gestart.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

geraldando

Citaat van: FCT1980 op mrt 10, 2023, 11:49:45
Gouden tip i sdenk ik gewoon naar het stadion gaan en daar je kaart van een supporter of kaarten dealer kopen. Dat lukt over het algemeen vrij goed in Duitsland.
Stadion van 1860 zou ik zeker even langs gaan als ik jou was. Spelen die niet toevallig ook thuis?

1860 speelt net die dagen niet thuis. Maar goed er is nog steeds genoeg te doen en beleven.
Favoriete ground: Bosuilstadion

Hunebed on tour

Iemand die mij kan helpen aan een kaartje voor Nac - Willem II?
Op de website zie ik dat de kaartverkoop morgen voor de club van 1912 start.