Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

Appie_M

Wat is jullie inschatting vwb tickets voor Fiorentina - Juve? Gaat dat lukken? Is het wellicht slim om een Fiorentina TdT te nemen om de kans te verhogen?

Thomas26

Citaat van: Appie_M op jul 13, 2023, 22:06:10Wat is jullie inschatting vwb tickets voor Fiorentina - Juve? Gaat dat lukken? Is het wellicht slim om een Fiorentina TdT te nemen om de kans te verhogen?

Een account op Vivaticket zou voldoende moeten zijn. Er zijn een aantal 'neutrale' vakken bij Fiorentina aan de zijkanten van de lange zijde waar je dan vrij eenvoudig kaarten moet kunnen kopen. Er zal waarschijnlijk wel een topclub-taks op zitten. Ik heb €75 betaald voor Fiorentina - Inter afgelopen seizoen, maar het was wel goed te regelen.

Bakkie

Ik wil zou graag 2 kaarten voor Dinamo - Hajduk willen kopen. Via de site van Dinamo heb ik een lidmaatschap nodig.
Iemand enig idee of er nog een andere manier is? of iemand met een lidmaatschap van Dinamo die mij zou willen helpen?

Olav

Citaat van: Bakkie op jul 14, 2023, 10:18:10Ik wil zou graag 2 kaarten voor Dinamo - Hajduk willen kopen. Via de site van Dinamo heb ik een lidmaatschap nodig.
Iemand enig idee of er nog een andere manier is? of iemand met een lidmaatschap van Dinamo die mij zou willen helpen?

Kan je geen lidmaatschap aanvragen?

Toen ik er afgl. zomer was was er een lange zijde dicht i.v.m. een aardbeving, volgens mij is dat nog steeds zo?

jona93

In augustus zou ik naar Strasbourg gaan voor de wedstrijd tegen Lyon iemand die weet wanneer de datum van deze wedstrijd definitief is en aanvangstijd? En makkelijk aan tickets te geraken?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

watergatehopper

Citaat van: jona93 op jul 16, 2023, 22:35:59In augustus zou ik naar Strasbourg gaan voor de wedstrijd tegen Lyon iemand die weet wanneer de datum van deze wedstrijd definitief is en aanvangstijd? En makkelijk aan tickets te geraken?

Gezien de afstand tot elkaar en Lyon een topploeg is zou ik het goed in de gaten houden als ik jou was. Wij hebben een keer een topper in Ligue 2 gezien, redelijk op het einde van het seizoen, het is toen goed gelukt om een account aan te maken en te bestellen maar of dat een goede vergelijking is weet ik niet. Mocht het lukken dan veel plezier. Strassbourg vond ik destijds heel vet!
Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

Jesse

Tegen beter weten in;

Iemand een tip om aan 6-7 tickets voor chelsea - liverpool en/of arsenal - forest te komen?😅😂

Bakkie

Citaat van: Olav op jul 14, 2023, 19:42:31Kan je geen lidmaatschap aanvragen?

Toen ik er afgl. zomer was was er een lange zijde dicht i.v.m. een aardbeving, volgens mij is dat nog steeds zo?

Nu kan ik ineens wel kaarten kopen zonder lidmaatschap. Probleem opgelost!

FCT1980

Heeft iemand ervaring met losse kaarten voor Basel of Luzern? ik wilde de heenweg naar Italië graag een wedstrijd mee pakken in Zwitserland. Lugano is een alternatief maar liefste doe ik Duits Zwitserland.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joep2002

Citaat van: FCT1980 op jul 18, 2023, 09:57:12Heeft iemand ervaring met losse kaarten voor Basel of Luzern? ik wilde de heenweg naar Italië graag een wedstrijd mee pakken in Zwitserland. Lugano is een alternatief maar liefste doe ik Duits Zwitserland.

Ben in 2019 bij Basel geweest, kaarten waren toen heel makkelijk online te bestellen.

Ici c est Paris

Citaat van: FCT1980 op jul 18, 2023, 09:57:12Heeft iemand ervaring met losse kaarten voor Basel of Luzern? ik wilde de heenweg naar Italië graag een wedstrijd mee pakken in Zwitserland. Lugano is een alternatief maar liefste doe ik Duits Zwitserland.

In mei naar de Zwitserse klassieker tussen Basel en Zürich geweest, kaarten eenvoudig op de site besteld.

FCT1980

Bedankt voor jullie reacties. Dan ga ik proberen Basel mee te pakken. Of als alternatief de bekerwedstrijd tussen Oberachern en Freiburg in het Dreisamstadion.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Sander11

Iemand een goed idee hoe ik aan 1 ticket kom voor Nottingham v Burnley?
HEYA DEN BOSCH!

groundhoppingbreda

Kleine tip voor de liefhebbers... op vakantieveilingen staan 2 tickets voor Feyenoord - Villareal voor €10 (excl. administratiekosten).
Instagram: groundhoppingbreda
Futbology: groundhoppingbreda