Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

Koning Kriel

Bij Euro 2016 waren er inderdaad 3 of 4 wedstrijden waar je makkelijk aan een kaart kon komen.
Bij Euro 2022/2023 was het wat makkelijker om aan kaarten te komen omdat het door heel Europa was, in sommige landen leefde het toch wat minder leek het wel.
Dit keer heb ik weer een flinke aanvraag gedaan en dan zie ik wel wat er toegewezen wordt, zolang het maar niet alles is want dan heb ik thuis wel uit te leggen waarom ik voor meer dan 20 wedstrijden een kaartje heb.

Joost

Gelukkig is er ook weer een doorverkoopplatform.

ALenstra

Ik wil ook graag kaarten aanvragen maar vorige week kreeg ik een error boodschap en nu is inloggen onmogelijk. Zowel op de Euro2024 als op UEFA.

rogo_breda

Laatste dag! Ik heb aanvragen gedaan voor de groepswedstrijden in Hamburg.

ALenstra

Mijn aanvragen ook nog kunnen doen. Wedstrijden in Keulen, Dortmund en Düsseldorf.

bunnet

Citaat van: ALenstra op okt 25, 2023, 16:03:36Mijn aanvragen ook nog kunnen doen. Wedstrijden in Keulen, Dortmund en Düsseldorf.

Idem, plus Gelsenkirchen.

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

rogo_breda

Heeft iemand een idee of tickets voor Hibernian - Hearts in de general sale zullen gaan?

ALenstra

Bij de wedstrijd op 15 april was er general sale. Wel moest je een history hebben.

rogo_breda

Dank je! Een history van één wedstrijd? Of meerdere punten?

Rob1977_PSV

Ik ben op zoek naar 2 tickets voor Fortuna Düsseldorf tegen Schalke 04, zaterdag 25 november aanstaande. Is nu nog Mitglied verkoop, maar zal wel geen vrije verkoop ronde meer volgen. Iemand tips?
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Jesse

Citaat van: Rob1977_PSV op nov 03, 2023, 10:49:57Ik ben op zoek naar 2 tickets voor Fortuna Düsseldorf tegen Schalke 04, zaterdag 25 november aanstaande. Is nu nog Mitglied verkoop, maar zal wel geen vrije verkoop ronde meer volgen. Iemand tips?

Vrije verkoop begint 13 november. Normaal gesproken zou het zeker moeten lukken dan tickets te kopen.

Rob1977_PSV

Citaat van: Jesse op nov 03, 2023, 11:02:16Vrije verkoop begint 13 november. Normaal gesproken zou het zeker moeten lukken dan tickets te kopen.

Dank je wel, ik blijf het volgen!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Willa09

Iemand die misschien over away points beschikt bij AFC Bournemouth en mij aan 3 kaartjes kan helpen voor Spurs-Bournemouth 31 December in het uitvak?