Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

jdebruin96

Citaat van: Willa09 op nov 03, 2023, 12:11:09Iemand die misschien over away points beschikt bij AFC Bournemouth en mij aan 3 kaartjes kan helpen voor Spurs-Bournemouth 31 December in het uitvak?

In 2018 heb ik in het uitvak gezeten met Bournemouth. Telt dat nog of staat er iets in over het aantal punten?

Willa09

Citaat van: jdebruin96 op nov 03, 2023, 15:31:33In 2018 heb ik in het uitvak gezeten met Bournemouth. Telt dat nog of staat er iets in over het aantal punten?

De club heeft mij terug gemaild dat de wedstrijd op 21 nov in de sale gaat voor mensen met 'maximum away points' , op de site staat 10+ points..

jdebruin96

Citaat van: Willa09 op nov 03, 2023, 19:19:55De club heeft mij terug gemaild dat de wedstrijd op 21 nov in de sale gaat voor mensen met 'maximum away points' , op de site staat 10+ points..

Zojuist even gekeken maar voor de eerst volgende wedstrijd tegen Sheffield Utd kan ik kaartjes voor het uitvak kopen en hier heb ik ook 10+ punten voor nodig.

Willa09

Citaat van: jdebruin96 op nov 06, 2023, 07:44:34Zojuist even gekeken maar voor de eerst volgende wedstrijd tegen Sheffield Utd kan ik kaartjes voor het uitvak kopen en hier heb ik ook 10+ punten voor nodig.

Die wedstrijd is in de general sale en kan ik ook kopen, alleen volgens de club is Spurs uit een populaire awayday en konden ze niet garanderen dat deze in de general sale kwam, vandaar.

Robin

Iemand toevallig al wat gehoord van de EURO 2024 ballot? Las dat dit vandaag of morgen bekend zal worden. Hopen dat iedereen die zich hier voor heeft ingeschreven wat geluk heeft!

DannyH79

Citaat van: Robin op nov 13, 2023, 13:36:23Iemand toevallig al wat gehoord van de EURO 2024 ballot? Las dat dit vandaag of morgen bekend zal worden. Hopen dat iedereen die zich hier voor heeft ingeschreven wat geluk heeft!

niks gehoord nog
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

FCT1980

Ik ook nog niet. Uiterlijk morgen stond er in de mail.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Robin

Resultaat is te zien waarneer je inlogt in de Portal. Zelf twee maal 4 wedstrijden geprobeerd, slechts 1 gelukt (maar 1 is beter dan 0 ;). Zaterdag 22 juni in Dortmund, F1 tegen F3. Eindelijk eens leuk om naar de loting te kijken! ;)

Hunebed on tour

Semper Fidelis

Aangemeld voor 4 wedstrijden en helaas helemaal niets toegewezen. Zonde...

bunnet

Citaat van: Semper Fidelis op nov 14, 2023, 12:37:19Aangemeld voor 4 wedstrijden en helaas helemaal niets toegewezen. Zonde...

Exact hetzelfde.

ALenstra

Bij mij ook niks. Allemaal unsuccesful.

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

GroundhopWinger

Bij mij ook geen succes! 0 uit 11 aanvragen.
https://twitter.com/RubenWingerden
@Futbology: Rvwin86
Instagram: GroundhopWinger