Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: FCT1980 op aug 26, 2022, 15:06:27
Probeer anders het uitvak.

Ik denk dat Everton het uitvak gemakkelijk uitverkoopt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sander11

Iemand die mij kan helpen aan 1 ticket voor Chelsea v Red Bull Salzburg?
HEYA DEN BOSCH!

wies

Komende zondag zou ik graag naar Antwerp - Westerlo willen gaan. Kan iemand mij hierbij helpen?

Lukasz

Citaat van: wies op aug 31, 2022, 08:34:21
Komende zondag zou ik graag naar Antwerp - Westerlo willen gaan. Kan iemand mij hierbij helpen?
Wedstrijd is vrijwel uitverkocht, er zijn nog wel enkele plekken beschikbaar op vakken Z2, Z3 of Z4. Ik zou eventueel 1 ticket voor je aan kunnen schaffen. Mocht je geïnteresseerd zijn: stuur even een PB!

Nort

Voor een Engelse vriend ben ik op zoek naar twee kaartjes voor Ajax - PSV. Hij is zelf voor Watford en heeft mij en andere forumleden al vaak aan kaartjes geholpen, dus het zou heel fijn zijn als iemand hem kan helpen.

En voor de duidelijkheid de kaartjes zijn dus niet voor mijzelf, je kunt zelf met hem afspreken op de wedstrijddag.

Nort

Iemand een clubcard van Fortuna hier? Ik zoek twee kaartjes voor Fortuna Sittard - PSV? Wedstrijd is zondag 15 januari.

Nort

Citaat van: Nort op dec 18, 2022, 10:10:17
Iemand een clubcard van Fortuna hier? Ik zoek twee kaartjes voor Fortuna Sittard - PSV? Wedstrijd is zondag 15 januari.
Inmiddels voorzien, bedankt voor de geboden hulp :)

rogo_breda

Heeft iemand een booking history bij Fulham of Chelsea die ik mag gebruiken?

Brian9

Heeft er iemand een clubkaart bij Cambuur en mij kan verder helpen? Zou graag naar de wedstrijd tegen Sparta gaan op 21/01

watergatehopper

Citaat van: Brian9 op dec 22, 2022, 21:26:53
Heeft er iemand een clubkaart bij Cambuur en mij kan verder helpen? Zou graag naar de wedstrijd tegen Sparta gaan op 21/01

Ja dat moet wel lukken. Stuur maar een DM dan kijk ik of ik je verder kan helpen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jef400

Citaat van: Brian9 op dec 22, 2022, 21:26:53
Heeft er iemand een clubkaart bij Cambuur en mij kan verder helpen? Zou graag naar de wedstrijd tegen Sparta gaan op 21/01
Zwaai ik wel even uit het uitvak vandaan. Ik ga hem ook maar doen. Het is geen gegeven dat mijn club daar voor de verhuizing terugkomt.

Mrmtty20

19 maart hadden we Groningen - Heerenveen in gedachten om daarna door te rijden naar Twente - AZ.

Hoe lastig zou het zijn voor tickets en zouden deze 2 wedstrijden in vrije verkoop gaan?

Semper Fidelis

Citaat van: Mrmtty20 op dec 27, 2022, 20:20:14
19 maart hadden we Groningen - Heerenveen in gedachten om daarna door te rijden naar Twente - AZ.

Hoe lastig zou het zijn voor tickets en zouden deze 2 wedstrijden in vrije verkoop gaan?


Als je bij de start van de kaartverkoop er gelijk bij bent, dan moet je voor Twente - AZ wel kaarten kunnen kopen. Twente verkoopt momenteel zelfs potjes tegen een Emmen praktish uit, dus je moet er wel snel bij zijn. Mocht je een (S)CC nodig hebben, stuur mij maar een PB.

geraldando

Heeft iemand hier toevallig een account bij Tottenham? Ik wil naar de wedstrijd tegen West Ham United, maar ik zie dat onze vrienden aldaar een ingenieus systeem hebben wat betreft de voorverkoop. Als iemand mij kan helpen, is dat super.
Favoriete ground: Bosuilstadion

ALenstra

Spurs verlangt tegenwoordig een betaalde membership om kaarten te kunnen kopen. Ondanks een order history kon ik gisteren niet naar Spurs-Portsmouth. This event is not available to you!