Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: Appie op okt 10, 2022, 16:13:19
Van 23 maart tot 10 april naar Buenos Aires. Hoop in ieder geval de Grande Cinco thuis te kunnen zien spelen.

Ik heb nog nooit de behoefte gehad om buiten Europa te reizen. Een jaar naar Australië, een verre vakantie naar Maleisië, een week Quatar enz trekt me gewoon niet. Alleen Buenos Aires heeft altijd op mijn wensenlijst gestaan. Puur voor het voetal. Moet dan ook zeggen dat ik echt donders jaloers ben. Maak er wat van daar.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Appie

Het programma zal een grote verrassingen worden. Ben ook heel benieuwd!

DS_Noot

Citaat van: Appie op okt 11, 2022, 12:07:23
Het programma zal een grote verrassingen worden. Ben ook heel benieuwd!

Heb je een wishlist met bepaalde clubs/stadions die je het liefst wilt zien in Buenos Aires?
327 wedstrijden | 63 grounds | 11 landen

Appie

Citaat van: DS_Noot op okt 11, 2022, 18:30:50
Heb je een wishlist met bepaalde clubs/stadions die je het liefst wilt zien in Buenos Aires?

Boca, River, San Lorenzo, Racing en Independiente zou mooi zijn. Wellicht nog tripjes naar Rosario en Montevideo.

spons

Citaat van: Appie op okt 14, 2022, 22:40:25
Boca, River, San Lorenzo, Racing en Independiente zou mooi zijn. Wellicht nog tripjes naar Rosario en Montevideo.

Vergeet ook vooral Huracan niet
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Zaterdag 7 januari en zondag 8 januari in Londen.

Appie


KoenvdD

Citaat van: Appie op okt 15, 2022, 12:06:50
Zeker niet, mooi stadion!

Wellicht overbodig, maar de podcasts van Staantribune over Buenos Aires zijn bijzonder nuttig. Verder zijn de wijken rond de meeste stadions niet heel veilig, dus alleen heen als er een wedstrijd is. Boca kan je bezoeken zonder wedstrijd, maar laat je voor de deur afzetten door een taxi of Hop on Hop off bus. Verder kun je wel prima rond River Plate en Argentinos Juniors lopen. Mooie wijken en veilig!

Oh en nog een restauranttip: Don Julio! De beste Parilla van de stad. Het kan er erg druk zijn, maar dan word je voor de deur voorzien van champagne en chorizos tot er een tafeltij beschikbaar is.

Disfruta (Geniet)!

spons

Citaat van: KoenvdD op okt 15, 2022, 12:16:27
Wellicht overbodig, maar de podcasts van Staantribune over Buenos Aires zijn bijzonder nuttig. Verder zijn de wijken rond de meeste stadions niet heel veilig, dus alleen heen als er een wedstrijd is. Boca kan je bezoeken zonder wedstrijd, maar laat je voor de deur afzetten door een taxi of Hop on Hop off bus. Verder kun je wel prima rond River Plate en Argentinos Juniors lopen. Mooie wijken en veilig!

Oh en nog een restauranttip: Don Julio! De beste Parilla van de stad. Het kan er erg druk zijn, maar dan word je voor de deur voorzien van champagne en chorizos tot er een tafeltij beschikbaar is.

Disfruta (Geniet)!

Ik ben gewoon op een niet wedstrijddag ook door de wijk Boca en naar het stadion gelopen. Geen enkel probleem.

Ook bij Huracan gewoon lopend naartoe geweest.

San Lorenzo is een ander verhaal, ligt naast een sloppenwijk
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Appie

Dank alvast voor alle tips. De podcast van Staantribune ben ik mee bekend. Daar zit al een hoop nuttige informatie in.

bunnet

20/01 Sheffield Utd. - Hull City
21/01 Sheffield Wed. Fleetwood Town

DanielsenAxedal

Wil voor het einde van het jaar nog naar Roemenië. Daar gaat de hoogste competitie gewoon door tot de kerst. Cluj of Arad lijken me interessant. Als iemand hier wel eens is geweest, hoor ik graag de ervaring!
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Arjen

Citaat van: bunnet op dec 03, 2022, 10:00:06
20/01 Sheffield Utd. - Hull City
21/01 Sheffield Wed. Fleetwood Town
Prima combi!

ALenstra

Citaat van: ALenstra op okt 15, 2022, 10:48:47
Zaterdag 7 januari en zondag 8 januari in Londen.
Alleen op 7 januari wedstrijden.
12.30 Crystal Palace-Southampton
12.30 Tottenham Hotspur-Portsmouth
15.00 Millwall-Sheffield United
17.30 Brentford-West Ham United

San Paolo

Citaat van: Appie op okt 10, 2022, 16:13:19
Van 23 maart tot 10 april naar Buenos Aires. Hoop in ieder geval de Grande Cinco thuis te kunnen zien spelen.

Ik heb in oktober 6 wedstrijden in 3 dagen in Buenos Aires gezien. Stuur mij maar een privé bericht indien je nog tips nodig hebt. Wellicht dat ik je kan helpen.