Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

spons

Citaat van: groundhoppingbreda op jul 24, 2023, 19:52:22Kleine tip voor de liefhebbers... op vakantieveilingen staan 2 tickets voor Feyenoord - Villareal voor €10 (excl. administratiekosten).

Op de website van Feyenoord gewoon voor € 12,50 en dan hoef je geen administratiekosten te betalen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

groundhoppingbreda

Citaat van: spons op jul 25, 2023, 02:07:12Op de website van Feyenoord gewoon voor € 12,50 en dan hoef je geen administratiekosten te betalen
Scheelt via vakantieveilingen toch de helft uiteindelijk :)
Instagram: groundhoppingbreda
Futbology: groundhoppingbreda

FCT1980

Ik ben het weekend van 20 oktober met vrienden in Edingburgh en Haerts speelt dan thuis tegen Celtic. Kan iemand hier mij helpen met kaarten? Via de website kan ik niets vinden en ook sites als Stubhub en Viagogo kan ik niets vinden. Vast bedankt!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Ik zie m er ook niet meer tussenstaan. Zal waarschijnlijk uitverkocht zijn.

jdebruin96

Citaat van: FCT1980 op sep 22, 2023, 14:12:09Ik ben het weekend van 20 oktober met vrienden in Edingburgh en Haerts speelt dan thuis tegen Celtic. Kan iemand hier mij helpen met kaarten? Via de website kan ik niets vinden en ook sites als Stubhub en Viagogo kan ik niets vinden. Vast bedankt!

De verkoop begint waarschijnlijk pas 14 dagen voor de wedstrijd. Dat is héél vaak bij Hearts

FCT1980

Citaat van: jdebruin96 op sep 23, 2023, 10:06:38De verkoop begint waarschijnlijk pas 14 dagen voor de wedstrijd. Dat is héél vaak bij Hearts

Ok dat is mooi. Heeft iemand een history die ik zou kunnen gebruiken? Aangezien we met z'n zessen zijn denk ik zelfs meerdere history's nodig te hebben.

Hunebed on tour

Ik heb wel history by Hearts geloof ik.

FCT1980

Ik ben op zoek naar twee (of meer) kaartjes voor AZ - Aston Villa. Kan iemand me daar bij helpen?
Ik heb een clubcard aangevraagd maar dat was helaas te laat voor deze wedstrijd.

FC_Emmen

De kaartverkoop voor EURO 2024 is gestart.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Arjen

Citaat van: FC_Emmen op okt 04, 2023, 14:15:31De kaartverkoop voor EURO 2024 is gestart.
Bedankt voor de tip. Ik heb een aanvraag gedaan.

FCT1980

Bedankt Emmen.
Ik heb ook een (behoorlijke) aanvraag gedaan.

Jef400

Ik ben benieuwd wat er van de aanvragen terecht gaat komen. Ik verwacht hoogop 1 kaartje te krijgen.

ricodejong4

Er komt op een later moment ook nog wel een kaartverkoop toch? Ik wacht namelijk liever af welke ploegen er tegen elkaar spelen voordat ik een ticketaanvraag doe.

ALenstra

Lastig te zeggen. Normaal gesproken wel maar voor de populaire wedstrijden is het afwachten.

FC_Emmen

Voor EK2016 was er een resale-platform. Voor sommige wedstrijden kon je toen relatief makkelijk alsnog een kaartje krijgen op die manier.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'