Hoofdmenu

Voetbalsjaals

Gestart door Sander11, mrt 14, 2012, 07:51:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: Meester op mrt 16, 2012, 21:55:25
Als ik dit allemaal lees, dan ben ik enkele jaren geleden op tijd genezen verklaard. Had een uitpuilend museum met voetbalmeuk, maar heb alles verkocht ... op m'n entreekaarten en fotoboeken na.

En je hebt gelijk. Na verloop van tijd heb je er wel genoeg van.

Verwijderd lid

Citaat van: Hugo op mrt 17, 2012, 05:50:19
En je hebt gelijk. Na verloop van tijd heb je er wel genoeg van.

Absoluut. Van de opbrengst ben ik oa 8 dagen naar het EK in Portugal geweest incl. 6 wedstrijden en heb een fors aantal "verre" groundhops kunnen bekostigen. Sindsdien koop ik nog maar zelden een sjaal, pet of i.d..

Op zolder hangen vijf wedstrijd sjaaltjes aan het plafond, that's it.

Bier und Bratwurst

Zo, dan had je denk ik wel een huis vol met sjaaltjes ,of niet?
Het ene stadion is het andere niet!

Ralf

Ik koop alleen sjaals van Fortuna en van clubs die ik in het buitenland bezocht heb.

Ik heb ze ook aan gordijnrails ophangen op zolder, is best handig want hierdoor staan de dozen die erachter staan niet in het zicht :)

Verwijderd lid

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 17, 2012, 10:52:27
Zo, dan had je denk ik wel een huis vol met sjaaltjes ,of niet?

Niet alleen sjaaltjes, maar nog gigantisch veel meer. Vaantjes, boeken, shirts, programmaboekjes, glazen etc etc etc

Peenvogel

Citaat van: Meester op mrt 17, 2012, 19:29:30
Niet alleen sjaaltjes, maar nog gigantisch veel meer. Vaantjes, boeken, shirts, programmaboekjes, glazen etc etc etc

Je hebt toch niet dat boek met dat verhaal van mijn hand ook verkocht hé. Heiligschennis..... ;)

Verwijderd lid

Citaat van: Peenvogel op mrt 27, 2012, 20:59:06
Je hebt toch niet dat boek met dat verhaal van mijn hand ook verkocht hé. Heiligschennis..... ;)

ALLES is verkocht op mijn collectie entreekaartjes na.

FC_Emmen

Mijn collectie voetbalsjaals staat op
http://frankscarves.de.tl
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Terranova

Ik heb thuis ook nog echt een lading aan voetbalsjaals liggen. Vroeger kocht ik vooral sjaals, momenteel eigenlijk alleen een "pin" van de bezochte vereniging.
Zou eigenlijk niet weten wat ik er nog mee moet, ze nemen alleen kastruimte in beslag. Is er een markt voor waar je ze makkelijk kwijt kan ? (nee niet de rommelmarkt ;) ).

Ralf

Citaat van: Voele_Hondj op okt 17, 2012, 09:12:54
Ik heb thuis ook nog echt een lading aan voetbalsjaals liggen. Vroeger kocht ik vooral sjaals, momenteel eigenlijk alleen een "pin" van de bezochte vereniging.
Zou eigenlijk niet weten wat ik er nog mee moet, ze nemen alleen kastruimte in beslag. Is er een markt voor waar je ze makkelijk kwijt kan ? (nee niet de rommelmarkt ;) ).

8 december is in Valkenswaard weer de jaarlijkse voetbalbeurs

LUFC

Heb zelf ook vrij veel sjaals. Denk stuk of 60 wel. Voornamelijk van Den Haag, maar ook hoop van Legia etc. Steaua en Rapid Boekarest, Leeds. Laatst wel alvast een Juventus sjaal weggedaan en ga binnenkort m'n Brugge sjaals proberen te slijten en die van Stoke City.
Pronkstukken zijn voor mij de Europa League sjaal van Omonia - Den Haag en van de Litouwse club Zalgiris Vilnius en nationale sjaal van Litouwen, omdat die van ons Europese avontuur afkomstig zijn.
Sjaal kopen van de club waar je geweest bent, doe ik altijd, behalve bij Nederlandse clubs. Is alleen niet altijd mogelijk helaas. Sommigen van Den Haag hebben ook Omonia shirts en zo, is mij helaas niet gelukt.
Shirts zijn ook leuk, heb hier een kledingrek dat bijna vol is. Tijdje terug hoop spelersshirts weggedaan, omdat ik daar toch niks mee heb.

Terranova

Citaat van: Ralf op okt 17, 2012, 09:48:32
8 december is in Valkenswaard weer de jaarlijkse voetbalbeurs

Dan zit ik "helaas" in Napels ;)

AthleticHolanda

Citaat van: Voele_Hondj op okt 17, 2012, 09:12:54
Ik heb thuis ook nog echt een lading aan voetbalsjaals liggen. Vroeger kocht ik vooral sjaals, momenteel eigenlijk alleen een "pin" van de bezochte vereniging.
Zou eigenlijk niet weten wat ik er nog mee moet, ze nemen alleen kastruimte in beslag. Is er een markt voor waar je ze makkelijk kwijt kan ? (nee niet de rommelmarkt ;) ).

Heb je er van Athletic Club (Bilbao) toevallig?

Terranova

Citaat van: AthleticHolanda op okt 17, 2012, 12:53:24
Heb je er van Athletic Club (Bilbao) toevallig?

Nee helaas.

Ralf