Standard-Anderlecht, zondag 7 oktober 2012

Gestart door Victor Charlie Hotel, okt 07, 2012, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sander11

Citaat van: Bier und Bratwurst op okt 09, 2012, 12:28:49
Vaag!! Ik werd gewoon gebeld dat ze klaarlagen. En wat staat er dan bij de "procedure"?Ik zou gewoon nog ff bellen,dat je de mail hebt gehad en dat je niet weet wat je nu moet doen! Misschien kun je dan ook vragen of ze bij de kassa achtergehouden worden en daar ook betalen.

Intussen nieuwe mail gestuurd met adres gegevens erin en keuze van het vak we wachten af!
HEYA DEN BOSCH!

Victor Charlie Hotel

#16
Omdat ik nog geen afzonderlijke foto's weet te plaatsen, hieronder de link naar mijn fotoalbum. Helaas moet je dan wel eerst een Google-account aanmaken, voordat je de link kunt gebruiken. Veel plezier ermee!

https://picasaweb.google.com/107960054218656049870/StandardAnderlechtZondag7Oktober2012?locked=true

Victor Charlie Hotel

Citaat van: Sander11 op okt 09, 2012, 12:31:46
Intussen nieuwe mail gestuurd met adres gegevens erin en keuze van het vak we wachten af!

Sander11: heb je wel een betalingsbewijs bijgevoegd bij je mail? Zie hieronder de tekst die onder "Ticketing" op de website van Standard staat: 

"Deze aankoop kan worden gemaakt:

ofwel rechtstreeks aan de kassa tijdens de gebruikelijke kantooruren (maandag tot donderdag van 9u tot 17u, vrijdag van 9u tot 19u en zaterdag van 10u tot 14u).

Of per post, per fax (04/229 52 49) of per e-mail (billetterie@standard.be) bewijs van betaling voor tickets op onze rekening 240-0465000-83  (IBAN : BE14 240046500083 / BIC : GEBABEBB) met een kopie van ID-kaarten (+ adres , mobiel nummer en e-mailadres).

Indien u 6 euro toevoegt aan uw bestelling, sturen wij u uw plaatsen per aangetekend schrijven."

N.B. Rechtsboven op de homepage kun je op Nederlandstalig klikken. Is voor ons wat prettiger.

Sander11

Citaat van: Victor Charlie Hotel op okt 10, 2012, 11:01:19
Sander11: heb je wel een betalingsbewijs bijgevoegd bij je mail? Zie hieronder de tekst die onder "Ticketing" op de website van Standard staat: 

"Deze aankoop kan worden gemaakt:

ofwel rechtstreeks aan de kassa tijdens de gebruikelijke kantooruren (maandag tot donderdag van 9u tot 17u, vrijdag van 9u tot 19u en zaterdag van 10u tot 14u).

Of per post, per fax (04/229 52 49) of per e-mail (billetterie@standard.be) bewijs van betaling voor tickets op onze rekening 240-0465000-83  (IBAN : BE14 240046500083 / BIC : GEBABEBB) met een kopie van ID-kaarten (+ adres , mobiel nummer en e-mailadres).

Indien u 6 euro toevoegt aan uw bestelling, sturen wij u uw plaatsen per aangetekend schrijven."

N.B. Rechtsboven op de homepage kun je op Nederlandstalig klikken. Is voor ons wat prettiger.

Ja klopt maar ik vind dit een rare manier van zaken voor hetzelfde geld maak ik geld over en kan ik daarna fluiten naar me centen omdat het vak utiverkocht is! Het is graag of niet..voor klantenbinding krijgen ze een ieder geval een 3
HEYA DEN BOSCH!

Victor Charlie Hotel

Citaat van: Sander11 op okt 18, 2012, 16:15:46
Ja klopt maar ik vind dit een rare manier van zaken voor hetzelfde geld maak ik geld over en kan ik daarna fluiten naar me centen omdat het vak utiverkocht is! Het is graag of niet..voor klantenbinding krijgen ze een ieder geval een 3

Ja, dit is idd niet klantvriendelijk. De clubs hebben jammer genoeg een machtspositie. De kaarten voor Mechelen-Anderlecht heb ik afgelopen woensdag (17-10) ook aan het stadion moeten afhalen, wat dus extra reiskosten betekent. Ze zeggen dan dat het omwille van de veiligheid is (????) en dat het nu eenmaal een populaire wedstrijd is (tegen Anderlecht en Standard m.n.). De meeste andere thuiswedstrijden kun je gewoon online boeken bij zo'n Belgische EersteKlasser. De vraag is dan: heb je het er voor over? Trouwens, ik kan me niet voorstellen dat ze je je geld niet teruggeven als het gevraagde vak is uitverkocht. Maar daar heb ik - behalve bij LOSC - geen ervaring mee (bij LOSC was de wedstrijd trouwens verplaatst naar de daaropvolgende maandag, en toen kon ik niet).