Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

Brabo en 6 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: Nort op okt 23, 2018, 14:54:36
Tenzij je tot drie uur aan de bar hangt :)

Dat dan weer wel. Dan moet je trouwens als cheuffeur ook oppassen want ze staan te controleren als je van boord gaat.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

kazimkazim

Een vreemde, maar vaak verrassend goedkope optie, is om van Amsterdam met Ryanair naar Dublin te vliegen en van daar 'terug' te vliegen naar Engeland. Een paar maatjes van Feyenoord zijn zo eens naar Manchester gegaan voor 15+10 euro enkele reis.
Vrijdagavond is daarnaast de gebruikelijke speeldag voor de Ierse competitie.

FCT1980

Citaat van: kazimkazim op okt 23, 2018, 22:39:29
Een vreemde, maar vaak verrassend goedkope optie, is om van Amsterdam met Ryanair naar Dublin te vliegen en van daar 'terug' te vliegen naar Engeland. Een paar maatjes van Feyenoord zijn zo eens naar Manchester gegaan voor 15+10 euro enkele reis.
Vrijdagavond is daarnaast de gebruikelijke speeldag voor de Ierse competitie.

Dat is idd wel een goede optie. Wil zelf ook graag eens naar Ierland dus volgende keer als Villa in Londen of regio Manchester speelt dan ga ik dat zeker bekijken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Langemannetje

Citaat van: kazimkazim op okt 23, 2018, 22:39:29
Een vreemde, maar vaak verrassend goedkope optie, is om van Amsterdam met Ryanair naar Dublin te vliegen en van daar 'terug' te vliegen naar Engeland. Een paar maatjes van Feyenoord zijn zo eens naar Manchester gegaan voor 15+10 euro enkele reis.
Vrijdagavond is daarnaast de gebruikelijke speeldag voor de Ierse competitie.
Zo was er ook ooit (lees: enkele jaren geleden) een gozer die van West Midlands via Berlijn-Schönefeld naar Stansted vloog en voordeliger uit was dan rechtstreeks via de Britse spoorwegen... Filmoje ben ik verloren, circuleert vast nog ergens op het wereldwijde web
73 grounds in 14 verschillende landen

FCT1980

Die had geld te weinig en tijd teveel?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Sebastiaan_W

Citaat van: FCT1980 op okt 31, 2018, 11:13:51
Die had geld te weinig en tijd teveel?

Is/was een student die aan wilde tonen dat er in Engeland belachelijke prijzen worden gevraagd als je met de trein gaat. Daarnaast een paar leuke uurtjes Berlijn gehad.
Ik heb het filmpje destijds ook voorbij zien komen.

hgrm

Niet alleen als je met de trein gaat. Vliegverkeer is tegenwoordig ook belachelijk goedkoop.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: Langemannetje op okt 31, 2018, 06:46:20
Zo was er ook ooit (lees: enkele jaren geleden) een gozer die van West Midlands via Berlijn-Schönefeld naar Stansted vloog en voordeliger uit was dan rechtstreeks via de Britse spoorwegen... Filmoje ben ik verloren, circuleert vast nog ergens op het wereldwijde web

Hoewel ik zeker weet dat het filmpje zal bestaan is het een beetje appels met peren vergelijken.

Die vlucht is ongetwijfeld een tijd van te voren geboekt terwijl de prijs van de treintickets op de dag zelf wordt genomen.
Voor treintickets kun je ook tevoren goedkopere kaartjes krijgen terwijl een vlucht op de dag zelf veel duurder is.

Tribuneklanten

Citaat van: Joost op okt 31, 2018, 14:04:59
Hoewel ik zeker weet dat het filmpje zal bestaan is het een beetje appels met peren vergelijken.

Die vlucht is ongetwijfeld een tijd van te voren geboekt terwijl de prijs van de treintickets op de dag zelf wordt genomen.
Voor treintickets kun je ook tevoren goedkopere kaartjes krijgen terwijl een vlucht op de dag zelf veel duurder is.

Heb je ervaringen met vluchten op de dag zelf boeken?

Hugo

Citaat van: Tribuneklanten op okt 31, 2018, 14:19:48
Heb je ervaringen met vluchten op de dag zelf boeken?

Dan vraag je er ook zelf om opgelicht te worden.

bunnet

Rondom oud & nieuw een paar dagen in London met mijn vriendin. Het lijkt haar leuk om ook daar voetbal te kijken; het wordt haar internationale voetbaldebuut. We verblijven in Hammersmith, zullen twee wedstrijden bezoeken en dit zijn de keuzes:

29 december:
• Fulham - Huddersfield (revisit)
• Tottenham - Wolves
• Watford - Newcastle
• QPR - Reading
• Wimbledon -Blackpool

1 januari:
• Arsenal - Fulham
• Brentford - Norwich (revisit)
• Charlton - Walsall

Om een goede indruk te geven van het Engelse voetbal ( ;-) ) twijfel ik over de keuzes.

- Fulham en Brentford zullen voor mij revisits zijn, maar wel typisch Engels natuurlijk
- Tottenham speelt op Wembley
- QPR is wat rauw denk ik (daarom staat Millwall er ook niet tussen, doe ik haar niet aan)
- Watford en Wimbledon zijn relatief ver (?)
- Charlton zal een lage bezettingsgraad hebben

Tips zijn dus welkom!

Hugo

Er is weinigs rauw aan QPR, daar kun je rustig met de vrouw heen gaan. Als je geen gekke dingen doet kan je ook best naar Millwall toe, geen zorgen.

bunnet

Citaat van: Hugo op nov 08, 2018, 21:31:07
Er is weinigs rauw aan QPR, daar kun je rustig met de vrouw heen gaan. Als je geen gekke dingen doet kan je ook best naar Millwall toe, geen zorgen.

En het affiche op zich (Reading-support bijv)?

jdebruin96

#4333
Citaat van: bunnet op nov 08, 2018, 21:16:59
Rondom oud & nieuw een paar dagen in London met mijn vriendin. Het lijkt haar leuk om ook daar voetbal te kijken; het wordt haar internationale voetbaldebuut. We verblijven in Hammersmith, zullen twee wedstrijden bezoeken en dit zijn de keuzes:

29 december:
• Fulham - Huddersfield (revisit)
• Tottenham - Wolves
• Watford - Newcastle
• QPR - Reading
• Wimbledon -Blackpool

1 januari:
• Arsenal - Fulham
• Brentford - Norwich (revisit)
• Charlton - Walsall

Om een goede indruk te geven van het Engelse voetbal ( ;-) ) twijfel ik over de keuzes.

- Fulham en Brentford zullen voor mij revisits zijn, maar wel typisch Engels natuurlijk
- Tottenham speelt op Wembley
- QPR is wat rauw denk ik (daarom staat Millwall er ook niet tussen, doe ik haar niet aan)
- Watford en Wimbledon zijn relatief ver (?)
- Charlton zal een lage bezettingsgraad hebben

Tips zijn dus welkom!

29 december:
• Fulham - Huddersfield (revisit)
• Tottenham - Wolves
• Watford - Newcastle
• QPR - Reading
• Wimbledon -Blackpool

1 januari:
• Arsenal - Fulham
• Brentford - Norwich (revisit)
• Charlton - Walsall

Om een goede indruk te geven van het Engelse voetbal ( ;-) ) twijfel ik over de keuzes.

- Fulham en Brentford zullen voor mij revisits zijn, maar wel typisch Engels natuurlijk
Deze clubs zijn altijd wel leuk om nog een keer te bezoeken toch?
- Tottenham speelt op Wembley
Zo ik persoonlijk niet doen, weinig tot geen sfeer daar
- QPR is wat rauw denk ik (daarom staat Millwall er ook niet tussen, doe ik haar niet aan)
QPR is absoluut niet rauw. Echt een heerlijk typisch Engels stadion. Millwall is voornamelijk de naam die het heeft. Afgelopen januari heb ik met mijn vriendin de wedstrijd Millwall - QPR bezocht, het was toen uitverkocht. Wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld

- Watford en Wimbledon zijn relatief ver (?)
Watford is wel ver maar zeer gemakkelijk te bereiken, er is één rechte lijn naar dat metrostation en vanaf daar een kleine 10 min lopen. Watford is wel leuk, zeker aangezien het voetbal nu ook goed is. Voor Wimbledon moet je een paar keer overstappen maar de bus stopt precies voor het stadion. Het stadion is niet zo bijzonder maar het is wel heel gezellig in het Kingsmeadow.

- Charlton zal een lage bezettingsgraad hebben
Ik ben nog nooit bij Charlton geweest dus weet niet hoe het daar is. Ik weet wel dat het sportief beroerd gaat de laatste jaren.

Nort

Citaat van: bunnet op nov 08, 2018, 21:16:59
Rondom oud & nieuw een paar dagen in London met mijn vriendin. Het lijkt haar leuk om ook daar voetbal te kijken; het wordt haar internationale voetbaldebuut. We verblijven in Hammersmith, zullen twee wedstrijden bezoeken en dit zijn de keuzes:

29 december:
• Fulham - Huddersfield (revisit)
• Tottenham - Wolves
• Watford - Newcastle
• QPR - Reading
• Wimbledon -Blackpool

1 januari:
• Arsenal - Fulham
• Brentford - Norwich (revisit)
• Charlton - Walsall

Om een goede indruk te geven van het Engelse voetbal ( ;-) ) twijfel ik over de keuzes.

- Fulham en Brentford zullen voor mij revisits zijn, maar wel typisch Engels natuurlijk
- Tottenham speelt op Wembley
- QPR is wat rauw denk ik (daarom staat Millwall er ook niet tussen, doe ik haar niet aan)
- Watford en Wimbledon zijn relatief ver (?)
- Charlton zal een lage bezettingsgraad hebben

Tips zijn dus welkom!
In principe zijn al deze wedstrijden wel prima om te bezoeken met je vriendin. Alleen zou ik wellicht Wimbledon mijden, gezien het echt een klein stadion is en zitplaatsen schaars.

Je zou ook voor een combi kunnen gaan, waarbij je zaterdag Wembley doet en zondag Brentford. Vrouwen hebben nu eenmaal een voorkeur voor groot, groter, grootst en heel gemakkelijk om aan kaartjes te komen. Zondag doe je dan de Engelse beleving met een pie & pint bij Brentford :)