Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.


Berend11

Zaterdag 25 januari eindelijk weer een keer naar Borussia Dortmund, tegen FC Augsburg. Toen ik er de eerste keer heen ging wilde ik graag nog een keer terug, maar elke keer als ik kaarten wilde kopen was het uitverkocht. Nu kon ik via de site van FC Augsburg jaarten kopen voor het uitvak voor 17,90, dat heb ik dus meteen gedaan. Nu ik al heb betaald vraag ik mij eigenlijk af, er is hier vast geen sprake van een combi of iets in die trand?

Freekos79

Citaat van: Berend11 op dec 18, 2013, 20:45:23
Zaterdag 25 januari eindelijk weer een keer naar Borussia Dortmund, tegen FC Augsburg. Toen ik er de eerste keer heen ging wilde ik graag nog een keer terug, maar elke keer als ik kaarten wilde kopen was het uitverkocht. Nu kon ik via de site van FC Augsburg jaarten kopen voor het uitvak voor 17,90, dat heb ik dus meteen gedaan. Nu ik al heb betaald vraag ik mij eigenlijk af, er is hier vast geen sprake van een combi of iets in die trand?

Ben pas naar BVB - Hannover geweest in het uitvak. Geen combi of iets dergelijks, gewoon naar binnen met de toegestuurde kaarten.
Volgende wedstrijd: ?

GiertjeNL

Is Duitsland trouwens het enige land met deze achterlijke zwarte markt op Ebay.
Kaartje van 13 euro voor de tweede Bundesliga wordt verkocht voor niet minder dan 60 euro... Goud geld...

ALenstra

Zoals overal op de wereld een kwestie van vraag en aanbod.

Terranova

Citaat van: watergatehopper op dec 18, 2013, 13:52:16

Welk gedeelte vond je niet normaal? Ik vond het ook zeker leuk maar qua sfeer ook wel gemaakt.

http://www.watergatehopper.nl/page/m-nster-preussenstadion

Niet normaal als in de zin van; geweldig, absurd. Mooie derbysfeer.
Was een mooi tripje.

Verwijderd lid

Citaat van: GiertjeNL op dec 18, 2013, 20:43:27
http://www.borussia.de/de/aktuelles-termine/news/borussia-news/news-detailansicht.html?tx_ttnews%5Btt_news%5D=9732&cHash=1e2a4026a71d97ecd1ae9ea7064a2911

Dit klopt dus niet? :)

Zitten minder dan 70 uur voor de wedstrijd, dus zal het vast wel kloppen.
Dat neemt echter niet weg dat kaarten voor Gladbach gewoon geen probleem zijn, tenzij je echt last-minute wil gaan.

Er zijn per seizoen een zestal wedstrijden waarbij kaarten tegen gereduceerd tarief worden verkocht voor de vakken achter het doel aan de kant van het bezoekersvak. Ik ga zondag, tegen Wolfsburg, met m'n zoontje. Ik betaal 19.50 en voor hem 7 euro.

Terranova

Citaat van: Meester op dec 19, 2013, 21:04:37
Zitten minder dan 70 uur voor de wedstrijd, dus zal het vast wel kloppen.
Dat neemt echter niet weg dat kaarten voor Gladbach gewoon geen probleem zijn, tenzij je echt last-minute wil gaan.

Er zijn per seizoen een zestal wedstrijden waarbij kaarten tegen gereduceerd tarief worden verkocht voor de vakken achter het doel aan de kant van het bezoekersvak. Ik ga zondag, tegen Wolfsburg, met m'n zoontje. Ik betaal 19.50 en voor hem 7 euro.

En toch begrijp ik niet hoe je hierbij komt. Wat versta jij onder last minute?
En hoelang heb je de kaarten voor Wolfsburg al ?

ALenstra

Last minute = op de dag van de wedstrijd besluiten dat je alsnog gaat

GiertjeNL

Alsnog twee kaarten voor de stijf uitverkochte Espirit Arena kunnen bemachtigen. Kreeg gisterochtend een mailtje dat je kon bellen voor kaarten.
14,50 voor de uitverkochte derby met mijn studentenkaart!

FC_Emmen

Citaat van: GiertjeNL op dec 20, 2013, 15:23:33
Alsnog twee kaarten voor de stijf uitverkochte Espirit Arena kunnen bemachtigen. Kreeg gisterochtend een mailtje dat je kon bellen voor kaarten.
14,50 voor de uitverkochte derby met mijn studentenkaart!
Ideaal he in Duitsland die korting met je studentenkaart :)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

ALenstra

Zowel in bundesliga als in 2e bundesliga speeldagen 22 t/m 28 vast gesteld.

GiertjeNL

Citaat van: FC_Emmen op dec 20, 2013, 19:00:45
Ideaal he in Duitsland die korting met je studentenkaart :)

Ja niet alleen in Duitsland hoor, ieder land waar ik tot nu toe ben geweest.
Zo'n HvA pas is toch nog ergens goed voor!

spons

Citaat van: FC_Emmen op dec 20, 2013, 19:00:45
Ideaal he in Duitsland die korting met je studentenkaart :)

En ook gewoon voor een paar euro op internet te koop :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Verwijderd lid

Citaat van: Terranova op dec 19, 2013, 21:48:36
En toch begrijp ik niet hoe je hierbij komt. Wat versta jij onder last minute?
En hoelang heb je de kaarten voor Wolfsburg al ?

Last minute is inderdaad op de wedstrijddag nog beslissen om te gaan.

Hoe ik er verder bij kom hoe het bij Gladbach is geregeld ? Regelmatig naar Gladbach gaan; dus ... uit eigen ervaring. Inmiddels meer dan 80 wedstrijden bij onze oosterburen bezocht.