Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Hugo op feb 28, 2020, 14:24:31
Nee joh, Oberhausen is toch geen bible-belt?

Maar het is wel potdicht op zondag op de parkeergarage en het eetplein na.


ALenstra

Ik ben er wel eens geweest op een zondag. Er is dan werkelijk niks te beleven. Of je moet etalages kijken leuk vinden.

FCT1980

Zondags is CentrO idd dicht.
Maar een wedstrijd bij RWO is sowieso de moeite waard. Gewoon richting stadion en je hebt een leuke dag.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

KFC Uerdingen speelt ook in het nieuwe seizoen zijn thuiswedstrijden in Düsseldorf.

Jef400

Ook in de Regionalliga?

WATP

Citaat van: Jef400 op mrt 01, 2020, 10:30:04
Ook in de Regionalliga?

Ze staan 11e nu. Groot aantal punten los van onderin. Verwacht dat ze er wel in blijven hoor
The Quintessential British club

Maurice_

Ik wil binnenkort met drie vrienden een wedstrijd in het westen van Duitsland bezoeken. We wonen zelf in de buurt van Enschede. Welke clubs bevelen jullie aan in die omgeving?

Ik hoor graag van jullie?

Hunebed on tour

Citaat van: Maurice_ op mrt 03, 2020, 11:13:13
Ik wil binnenkort met drie vrienden een wedstrijd in het westen van Duitsland bezoeken. We wonen zelf in de buurt van Enschede. Welke clubs bevelen jullie aan in die omgeving?

Ik hoor graag van jullie?

Er is genoeg leuks om te zien in de buurt.
Als ik kijk naar de clubs waar ik zelf ben geweest kan ik op het hoogste niveau Schalke aanbevelen.
Als het niveau van ondergeschikt belang is dan zijn Rot-Weiss Essen, Arminia Bielefeld, VFL Osnabrück of SV Meppen een bezoekje waard.

Nort

Citaat van: Maurice_ op mrt 03, 2020, 11:13:13
Ik wil binnenkort met drie vrienden een wedstrijd in het westen van Duitsland bezoeken. We wonen zelf in de buurt van Enschede. Welke clubs bevelen jullie aan in die omgeving?

Ik hoor graag van jullie?
Dan zou ik lekker veilig voor Osnabruck of Bielefeld gaan. Gemakkelijk om drie kaarten langs elkaar te krijgen, beide clubs trekken ook nog behoorlijke toeschouwersaantallen en het is allemaal heel laagdrempelig.

Semper Fidelis

Citaat van: Maurice_ op mrt 03, 2020, 11:13:13
Ik wil binnenkort met drie vrienden een wedstrijd in het westen van Duitsland bezoeken. We wonen zelf in de buurt van Enschede. Welke clubs bevelen jullie aan in die omgeving?

Ik hoor graag van jullie?

De genoemde clubs van mijn voorgangers ben ik het mee eens. Ik woon zelf in Hengelo en meestal als we op de zaterdag/zondag die kant op gaan, pakken wij de trein, zodat iedereen lekker een biertje kan happen.  Met een Niedersachsen- of Niederrhein ticket kan je voor zo'n €45,- voor 5 man in de desbetreffende deelstaat reizen met de trein. Echter geldt het alleen voor de Regiobahn, dus niet de IC of ICE.

Jehoentelaar

Legio leuke clubs, op de hoogste drie niveaus kan dat niet mis gaan. Daaronder RW Essen en RW Oberhausen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Maurice_

Bedankt voor de reacties! Genoeg keuze zo te zien! Ik ga er naar kijken. :)

watergatehopper

Gisteren heeft RWE punten verloren tegen laagvlieger Haltern en zodoende komt promotie naar de 3. Liga voor Verl weer een stapje dichterbij. Inmiddels heeft de club een aanvraag gedaan om haar thuiswedstrijden im Heidewald in Gütersloh te willen gaan spelen mocht het niet lukken in eigen stadion. Gütersloh heeft hierop positief gereageerd.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

mike_t

Dan hoop ik op Gütersloh!

hgrm

Citaat van: mike_t op mrt 05, 2020, 09:07:51
Dan hoop ik op Gütersloh!

Echt een pareltje. Bovendien zal het Gütersloh geen windeieren leggen. En dat kan de club wel gebruiken.
Het eigen stadion van Verl vind ik ook niet vervelend, trouwens.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen