week 42 / 13 - 19 okt 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:21:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Batflyer

Ik zit erover te denken om vrijdag naar AGOVV - FC Zwolle te gaan, want:
- ik heb een keer geen tafeltenniswedstrijd op vrijdagavond
- Berg en Bos heb ik nog niet bezocht
- heb me bij Zwolle - Eagles mateloos geïrriteerd aan de Zwolse fans en enkele Zwollenaren om mij heen op de perstribune.
- ben vorig seizoen naar Zwolle - AGOVV geweest (5-0), dus ik hoop dat het weer 5-0 wordt. Nu dus voor AGOVV.

Kan ik ervan uitgaan dat er bij de stadionkassa's nog kaarten te koop zijn? Op de site van AGOVV staat helemaal geen info daarover.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Bossche Bol

17-10  1. FC Kaiserslautern-RW Ahlen
18-10  Eintracht Frankfurt-Bayer Leverkusen
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Ici c est Paris

Kaiserslautern, ooit eens bij Dortmund naast het uitvak gestaan en lichte sympathie voor FCK gekregen. Jammer dat ze zo ver afgegleden zijn.

Bossche Bol

Citaat van: Ici c est Paris op okt 14, 2008, 21:08:20
Kaiserslautern, ooit eens bij Dortmund naast het uitvak gestaan en lichte sympathie voor FCK gekregen. Jammer dat ze zo ver afgegleden zijn.

Ik heb sympathie voor die club sinds de jaren '70 (ja, ik ben een ouwe lul), na de legendarische wedstrijd tegen het grote Bayern München: 7-4 winst na een 1-4 achterstand.
Door de jaren heen heb ik ze wel in uitwedstrijden gezien (enkele weken geleden voor het laatst) maar ben nog nooit op de Betzenberg geweest.

Mooie club, die hopelijk gauw weer op het hoogste niveau speelt. Waar ze thuishoren.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Joost

Gratis kaartjes gekregen voor Fortuna-Cambuur. Kan ik mooi de blauw-gelen aanmoedigen. En wie weet is het wel de laatste wedstrijd van Fortuna.

Stadionhopper

Citaat van: Joost op okt 17, 2008, 15:24:40
En wie weet is het wel de laatste wedstrijd van Fortuna.

Dacht ik enkele seizoenen geleden ook bij Fortuna - Dordrecht en bij Cambuur - VVV was er ook sprake van dat het de laatste wedstrijd van Cambuur zou zijn. En warempel...ze spelen alle 2 nog profvoetbal....
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Vanavond toch maar een bezoekje brengen aan:

VVV Venlo - Telstar
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Sebastiaan_W

Citaat van: Dennis1981 op okt 17, 2008, 16:00:25
Vanavond toch maar een bezoekje brengen aan:

VVV Venlo - Telstar

De 3 punten voor VVV zijn een zekerheidje.

Stadionhopper

Citaat van: witte leeuw op okt 17, 2008, 16:31:53
De 3 punten voor VVV zijn een zekerheidje.

Was inderdaad een eenzijdige wedstrijd. VVV moet zich schamen dat het bij 1-0 is gebleven. Twee maal op de paal. Telstar heeft 1x richting doel geschoten en dat was ook nog eens vanuit buitenspel (is ook gevlagd en gefloten) in de 88e minuut.

Witte Leeuw, wat verwacht jij van Telstar dit seizoen? Wat ik gezien heb was niet echt eerste divisie waardig, slordige passes, bal niet kunnen aannemen, geen strijd enz.....
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Fortuna-Cambuur was een heel matige wedstrijd waarin Cambuur zonder zich in te spannen eenvoudig won. De gate van 2494 werd geholpen door 1600 gratis weggegeven kaartjes aan kinderen van de Fortuna Sittard voetbalweek. Ander opvallend puntje was dat Fortuna aanhangers de Rodafans graag uitmaken voor moffen en daarbij refereren aan de reclamebord van de Media Markt te Herzogenrath. Ik was dan ook nogal verbaasd dat de wedstrijdsponsor gisteravond een reisfirma uit Tüddern was.

Stadionhopper

Dat Rodafans uitgemaakt worden voor Duitsers begrijp ik heel goed. Hoeveel aanhangers van Alemannia Aachen zitten er wel niet tussen het publiek van Roda. De Rodafans gebruiken het duitse Arschloch, Wichser, H*rens*hn bij de uittrap van de keeper. Vind het niet gek dan...
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Han

Waarbij ik mij op zaterdag 18 october 2008 opmaakte voor de decisive African Champions League semi-final leg in Cairo tussen Al Ahly en Enyimba (1-0) op zondag 19 october 2008. Blijkt die pot op zaterdagavond zélf al gespeeld te zijn. I feel fucking gutted.

De eerste finalewedstrijd tegen Coton Sport Agoua uit Kameroen wordt gespeeld in Cairo; verdeeld over vrijdag 31 october, zaterdag 1 november en zondag 2 november 2008. Pfff.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

spons

Citaat van: Han op okt 21, 2008, 00:25:20
Waarbij ik mij op zaterdag 18 october 2008 opmaakte voor de decisive African Champions League semi-final leg in Cairo tussen Al Ahly en Enyimba (1-0) op zondag 19 october 2008. Blijkt die pot op zaterdagavond zélf al gespeeld te zijn. I feel fucking gutted.


en maar klagen dat die egyptenaren altijd te laat zijn .......... ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen