Week 12, maandag 21 maart t/m zondag 27 maart

Gestart door AthleticHolanda, mrt 09, 2011, 15:04:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cyclebob

Citaat van: Breda op mrt 20, 2011, 23:12:59
Zo 27 maart : SVVSMC - ONA
Als het goed is dat een van de laatste keren voor je om ze oranje te zien spelen op Harga.
20 april is er ledenvergadering met de agendapunten: weer in Rood/Groen/Wit spelen en naam terug veranderen naar SVV.

za 26-3 Ter Leede - Quick Boys of VCK - Meeuwen
zo 27-3 Berchem - RCM
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Cyclebob

Citaat van: Breda op mrt 21, 2011, 10:47:56
In 2008 begreep ik van voorzitter Van Dijk dat de clubkleuren en -naam elk jaar no1 zijn op de jaarvergadering, maar dat er nooit iets van terechtkomt. Nu meer reden tot optimisme?
Hij liet me gisteren op zijn iPhone een tenue zien waar "ik blij van zou worden". Tenue van vroeger. Wellicht heeft ook de nieuwe geldschieter met zijn SVV verleden hier een hand in, en mag toch aannemen dat mijn jarenlange lobby hier ook geen slechte invloed op heeft gehad.  Gisteren ook weer veel leuke reacties op het Rood Groen van wat oude, naar Vlaardingen verhuisde baasjes.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Joost

Citaat van: Cyclebob op mrt 21, 2011, 12:43:56
Hij liet me gisteren op zijn iPhone een tenue zien waar "ik blij van zou worden". Tenue van vroeger. Wellicht heeft ook de nieuwe geldschieter met zijn SVV verleden hier een hand in, en mag toch aannemen dat mijn jarenlange lobby hier ook geen slechte invloed op heeft gehad.  Gisteren ook weer veel leuke reacties op het Rood Groen van wat oude, naar Vlaardingen verhuisde baasjes.

SVV 'leeft' dus nog wel. Is er nog behoorlijk toeschouwerspotentieel om in de toekomst wat meer te bereiken of is er van de oude support niemand meer over? En Vlaardingen, leeft daar bij een andere club nog iets van het oude FC / Fortuna?

Cyclebob

Het oude Fortuna Vlaardingen is in 2003 opgegaan in Victoria'04. Niets herinnert daar nog aan de voormalige profclub. Het voormalige veld aan de Marathonweg is metershoog volledig overwoekerd, de zittribune is gesloopt. Of er verder nog iets van de staantribunes te zien is: kapmes meenemen.

SVV: zeker bij de oudere garde (35 plus) die bewust de betaald voetbal tijd heeft meegemaakt leeft het nog. Bij de huidige selectie en jeugdelftallen leeft dat verleden totaal niet.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 09, 2011, 15:04:34
In ieder geval...

26/03 - Athletic - Celtic en daaromheen hopelijk nog een of twee wedstrijd(en) in Baskenland en / of omgeving.

Ik heb redelijk geluk met het wedstrijdschema...

Zoals het er nu uitziet gaan het deze worden...

26/03 - 16.00 - Eibar - Real Union (Gipuzkoan derby!)
26/03 - 20.45 - Athletic Club - Celtic
27/03 - 11.15 - Santurtzi - Amorebieta
27/03 - 17.00 - Alavès - Peña Sport

Nu nog opzoeken of alles ook echt haalbaar is zonder iets te missen.

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Marlow v Barton Rovers op zaterdag.

Op zondag misschien nog naar SHH v Geleen Zuid.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op mrt 21, 2011, 21:23:35
Marlow v Barton Rovers op zaterdag.

Op zondag misschien nog naar SHH v Geleen Zuid.

Geen Berchem Sport?


Bier und Bratwurst

#24
zon 27-03-11 Eintracht Nordhorn - SV Meppen 15.00
Het ene stadion is het andere niet!

Peenvogel

Toch maar niks, afgelopen zaterdag naar Kortrijk geweest. Meer dan een wedstrijd in Belgie per maand trek ik voetbaltechnisch niet.... ;)

Verwijderd lid

Citaat van: Meester op mrt 09, 2011, 18:24:10
26-03  Duitsland u17 - Oekraine u17 in het tijdelijke stadion van Dusseldorf.
Verkoop begint morgen.


Ben helaas niet fit genoeg om de reis naar Düsseldorf te maken.
Dit tijdelijke stadion gaat derhalve aan m'n neus voorbij.
Vanmiddag probeer ik wel de wandeling (5 minuten) naar Panhuis te maken voor G.V.V.V. - R.V.V.H.

Bier und Bratwurst

denk dat die wedstrijd interessanter is.
Het ene stadion is het andere niet!

3434

26/03: Samen met een hoop medesupporters richting Spouwen-Mopertingen - Veldwezelt. Voor één keer mogen 'de verkens' winnen.

27/03: KVV Heusden-Zolder - Patro Eisden
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Verwijderd lid

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 26, 2011, 12:04:49
denk dat die wedstrijd interessanter is.

Heb een prima wedstrijd gezien die door GVVV veel te laat op slot werd gegooid: 4-1
Door het puntverlies van Xerxes tegen LRC Leerdam zijn de Veenendalers nu virtueel koploper in de hoofdklasse B. (minste verliespunten).  Later dit weekend zet ik weer een (beknopt) verslag met wat foto's online.

Spijt dat ik niet naar Düsseldorf ben gegaan heb ik gelukkig niet gehad (tot nu toe dan ;-) ))