Week 17: dinsdag 26 april t/m zondag 1 mei

Gestart door AthleticHolanda, apr 19, 2011, 19:50:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

29/04 - VfL Bochum - Union Berlin
30/04 - In ieder geval geen Koninginnedag, daar heb ik net zo'n hekel aan als de meeste Westerlingen aan Carnaval.
01/05 - Excelsior - FC Utrecht, VVV-Venlo - Feyenoord of misschien allebei wel niet.


Cyclebob

zat 30-4  Millwall - Swansea City  (inderdaad, ook hekel aan Koninginnendag) en blijf graag dag langer op het eiland, ook al wordt de terugrit nachtwerk.
zon 1-5 Groeneweg- SVV smc
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

Verwijderd lid

Niets in de planning voor dit weekeinde.

Joost

Volgens mij is er zondags NEC v Roda JC en speelt Alemannia vrijdags thuis tegen Oberhausen.

spons

Citaat van: Cyclebob op apr 19, 2011, 21:18:39
zat 30-4  Millwall - Swansea City  (inderdaad, ook hekel aan Koninginnendag) en blijf graag dag langer op het eiland, ook al wordt de terugrit nachtwerk.
zon 1-5 Groeneweg- SVV smc

Je wilt toch niet beweren dat je naar die poppenkast van William en Kate gaat he ??
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FSC_87


hgrm

Citaat van: FSC_87 op apr 20, 2011, 08:55:55
29-04: Almere City - Fortuna Sittard

Daar ga ik ook naartoe, denk ik.
Lijkt me leuk om Almere te zien degraderen....

Zouden er aan het stadion kaarten voor het uit-vak te koop zijn?
Het lijkt me nog leuker om Almere vanuit het uit-vak te zien degraderen..
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Niels_Zitterd

Citaat van: hgrm op apr 20, 2011, 10:48:01
Daar ga ik ook naartoe, denk ik.
Lijkt me leuk om Almere te zien degraderen....

Zouden er aan het stadion kaarten voor het uit-vak te koop zijn?
Het lijkt me nog leuker om Almere vanuit het uit-vak te zien degraderen..

Er zullen geen kaarten voor het uitvak verkocht worden. Er geldt een strikte buscombi, inclusief draconische maatregelen, voor de Fortuna fans.

De kassa's voor thuispubliek zijn volgens mij wel open, echter geldt ook daar een legitimatieplicht.

Het overigens nog steeds niet zeker of het duel doorgaat omdat, burgemeester Jorritsma het duel wil verbieden.
Er wordt nu een veiligheidsplan geschreven door beide clubs, de politie en de KNVB. Eind deze week wordt pas duidelijk of het duel plaatsvindt.


hgrm

Citaat van: Niels_Zitterd op apr 20, 2011, 10:52:25
Er zullen geen kaarten voor het uitvak verkocht worden. Er geldt een strikte buscombi, inclusief draconische maatregelen, voor de Fortuna fans.

De kassa's voor thuispubliek zijn volgens mij wel open, echter geldt ook daar een legitimatieplicht.

Het overigens nog steeds niet zeker of het duel doorgaat omdat, burgemeester Jorritsma het duel wil verbieden.
Er wordt nu een veiligheidsplan geschreven door beide clubs, de politie en de KNVB. Eind deze week wordt pas duidelijk of het duel plaatsvindt.

Jammer....eerst met de trein naar Sittard en vervolgens met de bus naar Almere vind ik wat te veel van het goede, voor een wedstrijd die hemelsbreed nauwelijks 20 km van m'n huis wordt gespeeld.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Niels_Zitterd

#10
Citaat van: hgrm op apr 20, 2011, 10:54:55
Jammer....eerst met de trein naar Sittard en vervolgens met de bus naar Almere vind ik wat te veel van het goede, voor een wedstrijd die hemelsbreed nauwelijks 20 km van m'n huis wordt gespeeld.

Dat kan ik me goed voorstellen.

Het gaat ook helemaal nergens over. Als je de regels die voor deze combi gelden leest dan valt je niets meer in...
Ik heb zelfs het idee dat het gewoon een poging is om de Fortuna fans te weren.
In de winterstop was het belang van dit duel al duidelijk en ook toen wist men in Almere al dat dit zou samenvallen met de koninginnenacht.
Nu, een kleine twee weken voor het duel wordt ineens bekend dat er niet voldoende Politie op de been kan worden gebracht en staat het duel ineens op de tocht.

Maar goed, misschien valt de beslissing komende week al en dan zal de belangstelling aan Sittardse kant wel een stuk minder zijn.

Edit:

Om het topic niet teveel te vervuilen.
29-04 Almere City FC - Fortuna Sittard (onder voorbehoud)
01-05 FC Hilversum - FC Oss (onder voorbehoud)

Cyclebob

Citaat van: spons op apr 20, 2011, 07:39:25
Je wilt toch niet beweren dat je naar die poppenkast van William en Kate gaat he ??
Bedankt voor de tip, net even gegoogled: die lui gaan trouwen op 29 april. Had er eerlijk gezegd geen weet van. Ik zit tot de 29e in Wales, de 29e zelf bij een bierfestival in Reading en reis de 30e door naar Londen om eerst Millwall-Swansea en 's-avonds laat de boot bij Dover te pakken.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op apr 19, 2011, 19:50:44
30/04 - In ieder geval geen Koninginnedag, daar heb ik net zo'n hekel aan als de meeste Westerlingen aan Carnaval.

Iemand tips toevallig?

hgrm

*Hoofdklasse honkbal
*Diverse wedstrijden in België, vooral in de provinciale reeksen
*Duitsland. Keus genoeg
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: hgrm op apr 25, 2011, 22:46:40
*Hoofdklasse honkbal
*Diverse wedstrijden in België, vooral in de provinciale reeksen
*Duitsland. Keus genoeg

Heb in Duitsland alles al doorgespit maar het is óf te ver, óf ik ben er al eens geweest, óf saai.
In de Belgische provinciale moet ik eens induiken, maar spelen die op zaterdagmiddag? Wat ik tot nu toe tegen kwam speelt juist op zondagmiddag. In België zag ik tot dusver alleen Oostende-Dender, op zaterdagmiddag, geen idee waarom overigens.