Week 17: dinsdag 26 april t/m zondag 1 mei

Gestart door AthleticHolanda, apr 19, 2011, 19:50:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bossche Bol

29/04  1. FC Kaiserslautern - FC St. Pauli

De rest van de week is nog één groot vraagteken.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Verwijderd lid

Citaat van: Bossche Bol op apr 26, 2011, 13:32:11
29/04  1. FC Kaiserslautern - FC St. Pauli

De rest van de week is nog één groot vraagteken.

zoiets ...

wekke

Citaat van: AthleticHolanda op apr 25, 2011, 22:51:35
Heb in Duitsland alles al doorgespit maar het is óf te ver, óf ik ben er al eens geweest, óf saai.
In de Belgische provinciale moet ik eens induiken, maar spelen die op zaterdagmiddag? Wat ik tot nu toe tegen kwam speelt juist op zondagmiddag. In België zag ik tot dusver alleen Oostende-Dender, op zaterdagmiddag, geen idee waarom overigens.

Hoe het in de andere provincies zit, weet ik niet, maar hier in de provincie Antwerpen zitten alle provinciale competities erop.

ALenstra

Citaat van: Cyclebob op apr 19, 2011, 21:18:39
zat 30-4  Millwall - Swansea City 
Je weet dat deze wedstrijd All Ticket is? Dus geen kaartverkoop op de wedstrijddag!

Joost

Citaat van: wekke op apr 26, 2011, 17:13:03
Hoe het in de andere provincies zit, weet ik niet, maar hier in de provincie Antwerpen zitten alle provinciale competities erop.

Volgens mij beginnen de eindrondes zelfs dit weekend!

En anders is Roda Boys / Bommelerwaard v VVGZ misschien iets voor 'm.

TeeZee

Citaat van: ALenstra op apr 26, 2011, 18:54:04
Je weet dat deze wedstrijd All Ticket is? Dus geen kaartverkoop op de wedstrijddag!
Hangt er vanaf tot wanneer de ticket offices open zijn. Kunnen soms open zijn op matchday zelf.

ALenstra

In het programmablad van Millwall-Preston North End staat toch het volgende:

MILLWALL V SWANSEA CITY

Saturday 30th april, Kick-Off 3pm

We would like to advise supporters that our scheduled Championship home match of the 2010/2011 season against promotion rivals Swansea City on Saturday 30th April is all-ticket. THERE WILL BE STRICTLY NO SALES ON THE DAY.

Verder staat dat telefoon- en internetverkoop mogelijk is tot 29 april middernacht en aan de ticketoffice tot 28 april 17.00.

wekke

Citaat van: Joost op apr 26, 2011, 19:01:15
Volgens mij beginnen de eindrondes zelfs dit weekend!

En anders is Roda Boys / Bommelerwaard v VVGZ misschien iets voor 'm.

De eindrondes waren me volledig ontgaan. Op footbel zie ik daar wel nog nergens een speelschema staan.

Joost

#23
Citaat van: wekke op apr 26, 2011, 21:38:34
De eindrondes waren me volledig ontgaan. Op footbel zie ik daar wel nog nergens een speelschema staan.

Ik kan er ook nog niets van vinden. Maar normaal beginnen ze daar heel snel mee.

Correctie. In Antwerpen moeten Arendonk en Vlimmeren nog een testwedstrijd spelen voor de laatste plaats. 1 mei te Vosselaar is dat.

Bier und Bratwurst

zondag 1 mei FC Twente-Willem 2
Voor de rest doe ik het ff deze week rustig aan!!
Het ene stadion is het andere niet!

TeeZee

Citaat van: ALenstra op apr 26, 2011, 19:59:35
In het programmablad van Millwall-Preston North End staat toch het volgende:

MILLWALL V SWANSEA CITY

Saturday 30th april, Kick-Off 3pm

We would like to advise supporters that our scheduled Championship home match of the 2010/2011 season against promotion rivals Swansea City on Saturday 30th April is all-ticket. THERE WILL BE STRICTLY NO SALES ON THE DAY.

Verder staat dat telefoon- en internetverkoop mogelijk is tot 29 april middernacht en aan de ticketoffice tot 28 april 17.00.
Ok, dan is dat in dit geval dus wel zo. Maar all-ticket betekent volgens mij niet dat er per definitie geen sales on the day zijn. Ik blijf het een raar begrip vinden.

hgrm

Dat betekent all-ticket nu juist wel. Geen dagverkoop, alleen voorverkoop.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Citaat van: hgrm op apr 26, 2011, 22:48:43
Dat betekent all-ticket nu juist wel. Geen dagverkoop, alleen voorverkoop.

Moah, in ieder geval geen pay-at-the-gate. Iedereen moet, ook bij staantribunes, een ticket kopen. Ik ga mee met TeeZee, het betekend niet altijd hetzelfde.

Verwijderd lid

01-05-2011 Oud Heverlee Leuven - Lommel United.
Is vrijwel uitverkocht, ticket is gereserveerd.

King Nothing

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad