Week 21, maandag 23 mei t/m zondag 29 mei

Gestart door AthleticHolanda, mei 16, 2011, 22:39:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peenvogel

Ik wil zaterdag/zondag nog een wedstrijdje doen. Maar ben te lui om door alle sites heen te worstelen aangaande de play-offs in Belgie.

Zondag zie ik Woluwe/Zaventem tegen St. Niklaas om 16:00 uur op het programma staan. Maar is er voor de rest nog wat? Evt. zaterdagavond. Met zoveel kenners van het Belgische voetbal moet er iemand op de hoogte zijn van deze play-offs die in mijn ogen meer op een sudoku lijken. Alvast bedankt.

Joost

Citaat van: Peenvogel op mei 24, 2011, 10:24:37
Ik wil zaterdag/zondag nog een wedstrijdje doen. Maar ben te lui om door alle sites heen te worstelen aangaande de play-offs in Belgie.

Zondag zie ik Woluwe/Zaventem tegen St. Niklaas om 16:00 uur op het programma staan. Maar is er voor de rest nog wat? Evt. zaterdagavond. Met zoveel kenners van het Belgische voetbal moet er iemand op de hoogte zijn van deze play-offs die in mijn ogen meer op een sudoku lijken. Alvast bedankt.

Als je naar vbal4.be gaat dan vind je in een paar muisklikken alle eindronde duels die nog gespeeld moeten worden.

Ook daar lopen echter de eindrondes ten einde maar ik word weinig warm van de fixtures. Misschien dat Cappellen v Wijgmaal je kan bekoren, dat is ook niet al te ver rijden.

Ik zou bijna zeggen, ga lekker in Nederland kijken naar de promotiepotjes richting Topklasse.

Peenvogel

#17
@ Breda. Dank je wel. Ik zal eens kijken of ik iemand om kan kopen om mee te gaan. Tijdstippen zijn echter wel minder van die play-offs. Allemaal om 16:00 volgens mij.

Peenvogel

Citaat van: Joost op mei 24, 2011, 11:42:54
Als je naar vbal4.be gaat dan vind je in een paar muisklikken alle eindronde duels die nog gespeeld moeten worden.

Ook daar lopen echter de eindrondes ten einde maar ik word weinig warm van de fixtures. Misschien dat Cappellen v Wijgmaal je kan bekoren, dat is ook niet al te ver rijden.

Ik zou bijna zeggen, ga lekker in Nederland kijken naar de promotiepotjes richting Topklasse.

Dat is het overwegen waard.

Peenvogel

Citaat van: Breda op mei 24, 2011, 11:48:44
Wijgmaal kan ik aanbevelen, omdat ik die een paar weken geleden zag in een spektakelstuk tegen Faymonville. Zeer aanvallend voetbal. Bovendien is het stadionnetje in Kapellen de moeite waard.

Ha, dit zou hem zo maar kunnen worden.

Joost

Vooruit, Cappellen heeft een leuk stadion maar komt er ook wat volk op af?

Geweldige kantine sowieso.

georgesv

als de eindrondematchen in 2de klasse deze week onbeslist zijn, is er volg weekend een testmatch , da's pas de moeite!

Joost

Citaat van: georgesv op mei 24, 2011, 14:48:45
als de eindrondematchen in 2de klasse deze week onbeslist zijn, is er volg weekend een testmatch , da's pas de moeite!

2 juni wil ik sowieso naar Belgie. Het wordt dan inderdaad die testmatch of Sint Niklaas.

Bossche Bol

26/05   Helmond Sport - Excelsior
28/05   Stevenage - Torquay United
29/05   JVC Cuijk - EHC  (finale districtsbeker Zuid II)
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

wekke

Citaat van: Dieter op mei 22, 2011, 11:58:00
Het is nu wel te hopen dat ze winnen. Het zou zonde zijn om met hun nieuw stadion in Ligue 2 te moeten spelen.

Hoeveel clubs degraderen er eigenlijk in de Ligue 1?


Footballfrans

28-5 Stevenage-Torquay
29-5 Huddersfield-Posh

Joost

26/5 Stadbroek Thien Bunder Boys, vv Vrangedael SC Sittardia 80, sv Sittard Oost Combinatie" v SV Schinnen

3434

Als er iemand vanavond nog een tip zoekt voor vanavond: Eupen-WBeveren zal druk bezocht worden mede dankzij de massale Beverse opkomst.

Waasland-Beveren zorgde voor de laatste wedstrijd in de eindronde voor gratis busvervoer. Ruim 1.500 fans tekenden in voor het initiatief. Nog eens vijfhonderd supporters zakken met eigen vervoer af naar Eupen (voetbalkrant).

Bergen-Lommel zal ook wel vol zitten. Helaas haal ik beide wedstrijden niet wegens stage...yuk
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Verwijderd lid

Citaat van: Joost op mei 24, 2011, 14:59:13
2 juni wil ik sowieso naar Belgie. Het wordt dan inderdaad die testmatch of Sint Niklaas.

Staat dan nu al vast dat de testmatch op donderdag 2 juni (Hemelvaartsdag) gespeeld gaat worden ?