Week 40, Maandag 3 oktober t/m Zondag 9 oktober 2011

Gestart door AthleticHolanda, okt 02, 2011, 21:40:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Groot stadion, liever een avondwedstrijd
Klein terrein, liever een middagwedstrijd.

Is het fotograferen 's avonds niet ook een kwestie van ervaring en je flitser uitzetten?

spons

Citaat van: Breda op okt 07, 2011, 13:05:16
ik heb tabak van lelijke avondfoto's en blijf de komende maanden op zaterdagavond dus veel thuis.

Je hebt gelijk zo'n avondje NAC is echt niks :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Cyclebob

Citaat van: Breda op okt 07, 2011, 13:05:16
Voor komende zondag ga ik een wedstrijd kiezen op de plek waar de minste regen wordt voorspeld. .
Hermes DVS heeft een tribune voor ca.100 man
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

Voetbalhopper

Citaat van: yesyes op okt 04, 2011, 14:12:40
08-10 Wuppertaler - RW Essen
Uerdingen - Viktoria Köln

Wordt kleve vs oberhausen

Moet helaas werken morgen ochtend

Verwijderd lid

Citaat van: yesyes op okt 07, 2011, 22:17:38
Wordt kleve vs oberhausen

Moet helaas werken morgen ochtend

is qua reisafstand ook geen al te extreme groundhop. Veel plezier, ben benieuwd naar je bevindingen.

spons

Citaat van: Breda op okt 07, 2011, 14:46:34
Bij ons wordt na een wedstrijd niet het bestuursgebouw kort en klein geslagen, maar verder is het hier in Breda toch best gezellig.

Bij ons ook niet dat doen ze voor de wedstrijd al
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

the uncle

Zometeen Wuppertaler sv-rw Essen (regionalliga, 14 uur) en kfc Uerdingen-viktoria Koln (oberliga, 17.30 uur).

TeeZee

Citaat van: Joost op okt 07, 2011, 13:37:34
Is het fotograferen 's avonds niet ook een kwestie van ervaring en je flitser uitzetten?
Dat is het ook. De huidige compactcamera's zijn al veel beter geworden in het donker. En je flitser moet je sowieso niet gebruiken als je buiten bent, als je even nadenkt dan weet je waarom.

ðe waan

Ligt er ook een beetje aan wat je wilt. Als je ook actie wilt vastleggen kom je niet ver met een compactcamera in het donker.

Flitsen is inderdaad nutteloos en levert vaak ook nog lelijke foto's op.

TeeZee

Citaat van: ðe waan op okt 08, 2011, 16:25:40
Ligt er ook een beetje aan wat je wilt. Als je ook actie wilt vastleggen kom je niet ver met een compactcamera in het donker.
Nee, dan heb je echt een grote lens nodig.

Hugo

Citaat van: Breda op okt 08, 2011, 19:53:57
Met of zonder flits - allebei uitvoerig geprobeerd -, de kwaliteit van de foto's voldoet niet aan mijn standaard.

Maar je gaat serieus minder avondwedstrijden bezoeken omdat dan de foto's van mindere kwaliteit zijn?

Joost


Cyclebob

Citaat van: Breda op okt 09, 2011, 19:42:33
Ik ben heel slecht in schatten, ik denk zo'n 300 man? Ik vond het best druk, de beroerde weersgesteldheid in aanmerking nemende. Misschien dat Bob een betere indruk heeft c.q. schatting maken kan.
Inderdaad mannetje of 300. Tribune zat praktisch vol en hoorde veel opmerkingen dat het toch nog druk was. Veel Hermes- en SVV-supporters op leeftijd hebben het gisteren door de stromende regen af laten weten.
Ik zal in mijn archieven nog een foto van de oude opstallen op het Hermes complex opzoeken.

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

georgesv

afgelopen weekend elke dag een match gezien
vrijd Belgie-Kazachstan  30000 toesch
zaterd  Wetteren- Heist  300 toesch
zondag Temploux-Gembloux B  30 toesch

Cyclebob

Citaat van: georgesv op okt 10, 2011, 10:10:06
afgelopen weekend elke dag een match gezien
zaterd  Wetteren- Heist  300 toesch
Treurig dit toeschouwersaantal in 2e klasse, terwijl er voldoende ploegen met meer supporters in 3e zitten.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga