Week 29: maandag 15 juli t/m zondag 21 juli

Gestart door AthleticHolanda, jul 11, 2013, 11:36:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op jul 17, 2013, 14:03:21
Versturen ze gewoon naar Nederland dus? Dat is wel opmerkelijk, heb ze zelf overigens gewoon via de FC.

E-ticket, daar omwisselen. Ik zou anders via de FC op de hoofdtribune zitten (kwam erachter dat ik geen uitkaart meer heb), maar er gingen er wat meer mee en zoveel kaarten kon ik niet krijgen.

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op jul 17, 2013, 16:45:05
(kwam erachter dat ik geen uitkaart meer heb)

Hehe, ja dat probleem heb ik ook. Ben sowieso principieel tegen uitkaarten maar in zo'n gevallen heb je ze beter wel.

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op jul 17, 2013, 17:33:58
Hehe, ja dat probleem heb ik ook. Ben sowieso principieel tegen uitkaarten maar in zo'n gevallen heb je ze beter wel.

Hoe kom jij binnen dan?

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op jul 17, 2013, 17:36:55
Hoe kom jij binnen dan?

Zonder uitkaart kon je ook gewoon kaarten kopen, wel een dag later dan de uitkaarthouders. :-)

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op jul 17, 2013, 17:47:45
Zonder uitkaart kon je ook gewoon kaarten kopen, wel een dag later dan de uitkaarthouders. :-)

Ah, oké. Ik heb zelfs geen clubkaart meer op m'n eigen naam, dus ook dat was lastig geworden haha.

cafebac

#35
Kaarten zullen aan de kassa geen probleem zijn. FCD trekt Europees in Josy Barthel rond de 800 man behalve tegen PSG twee jaar terug. Vorig jaar in het dichterbij gelegen Esch kwamen er tegen AA Gent ook maar 1.200. De fanatieke "Iron Sons' bestaan uit zo'n 15 man dus voor een confrontatie met Utreg zullen ze ook niet vrezen gok ik:)

De in de Nederlandse media al genoemde Omar Er Rafik schoot er vorig jaar in de uitwedstrijd tegen Gent ook al twee in. De afgelopen twee seizoenen was hij goed voor 13 resp. 23 goals en is zodoende bij FCD de opvolger van Joachim die nu in Tilburg balt.

Ici c est Paris

Citaat van: cafebac op jul 17, 2013, 20:53:20
Kaarten zullen aan de kassa geen probleem zijn. FCD trekt Europees in Josy Barthel rond de 800 man behalve tegen PSG twee jaar terug. Vorig jaar in het dichterbij gelegen Esch kwamen er tegen AA Gent ook maar 1.200. De fanatieke "Iron Sons' bestaan uit zo'n 15 man dus voor een confrontatie met Utreg zullen ze ook niet vrezen gok ik:)

De in de Nederlandse media al genoemde Omar Er Rafik schoot er vorig jaar in de uitwedstrijd tegen Gent ook al twee in. De afgelopen twee seizoenen was hij goed voor 13 resp. 23 goals en is zodoende bij FCD de opvolger van Joachim die nu in Tilburg balt.

Het schijnt (volgens de site van Utrecht) dat er morgen geen kaartverkoop is aan Nederlanders. Al betwijfel ik of ze je daadwerkelijk weg zullen sturen.

spons

Citaat van: Ici c est Paris op jul 17, 2013, 22:34:23
Het schijnt (volgens de site van Utrecht) dat er morgen geen kaartverkoop is aan Nederlanders. Al betwijfel ik of ze je daadwerkelijk weg zullen sturen.

Zulke verhalen moet je nooit geloven, waarschijnlijk weten ze in Luxemburg nergens van
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ici c est Paris

Citaat van: spons op jul 17, 2013, 23:03:45
Zulke verhalen moet je nooit geloven, waarschijnlijk weten ze in Luxemburg nergens van

Dat denk ik ook niet, anders was er ook geen online verkoop geweest, waarbij ik zelfs keurig m'n naam en herkomst heb opgegeven. Ik heb er in ieder geval zin in.

Voetbalhopper


spons

Citaat van: Ici c est Paris op jul 18, 2013, 01:26:19
Dat denk ik ook niet, anders was er ook geen online verkoop geweest, waarbij ik zelfs keurig m'n naam en herkomst heb opgegeven. Ik heb er in ieder geval zin in.

En waren er in Luxemburg gewoon kaarten aan de kassa te koop ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ici c est Paris

Citaat van: spons op jul 20, 2013, 11:55:07
En waren er in Luxemburg gewoon kaarten aan de kassa te koop ?

Zoals je al zei inderdaad, geen probleem. Heb nog voor zeker 15 man uit Utrecht losse kaarten gehaald aan het loket.

Ici c est Paris

Onverwacht vanavond ook nog naar FC Dordrecht - Feyenoord.

spons

Citaat van: Ici c est Paris op jul 20, 2013, 17:14:44
Onverwacht vanavond ook nog naar FC Dordrecht - Feyenoord.

Ben bang dat je niet echt genoten hebt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koning Kriel

Citaat van: Voetbalhopper op jul 20, 2013, 10:54:21
20-7 MSV Duisburg- FC Heidenheim

Zag er uit als een leuk potje op sportschau