Week 31: maandag 29 juli t/m zondag 4 augustus

Gestart door AthleticHolanda, jul 17, 2013, 12:43:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke


Ici c est Paris

Ook ik ben vanavond bij PSV - Zulte Waregem, voor 15 euro op vak EE.

De Duis

Vanavond ook maar ff kijken bij PSV - Zulte Waregem.

Als het net zo'n leuke wedstrijd wordt als FCU - Differdange, zit ik goed.

Leuk als neutrale toeschouwer. Als ADO supporter hoop ik op flink wat blessures aan PSV kant. Niets ernstigs, alleen tot zondag ;)

jona93

beslist voor straks nog een wedstrijd mee te pikken maar 5min van bij mij thuis vk liedekerke-sk denderhoutem 19.30
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Hoekie_B

03/08: Fortuna Koln - Mainz en aansluitend Leuven - Genk

Alleen nog geen kaarten, Koln moet wel gewoon aan het stadion kunnen denk ik he?

spons

Citaat van: Hoekie_B op jul 31, 2013, 10:43:36
03/08: Fortuna Koln - Mainz en aansluitend Leuven - Genk

Alleen nog geen kaarten, Koln moet wel gewoon aan het stadion kunnen denk ik he?

Kaarten aan de kassa zal bij beide wedstrijden geen probleem zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

tomv

Citaat van: tomv op jul 27, 2013, 21:40:30
3/8 Antwerp - Aalst
4/8 Oostende - Club Brugge

Mocht Oostende uitverkopen, ze willen niet 2 tickets apart houden, zal het waarschijnlijk Gent - Mechelen worden.
KVO - Club Brugge uitverkocht dus het wordt Gent - Mechelen. Of hebben jullie nog andere tips voor de zondag in België?

voetbalfan

Citaat van: spons op jul 31, 2013, 14:43:08
Kaarten aan de kassa zal bij beide wedstrijden geen probleem zijn

Leuven verkoopt vrij vaak uit dus de kans bestaat dat het tegen Genk ook het geval gaat zijn.

wekke

Citaat van: tomv op jul 31, 2013, 15:07:38
KVO - Club Brugge uitverkocht dus het wordt Gent - Mechelen. Of hebben jullie nog andere tips voor de zondag in België?

Standard Luik - Lierse. Met Antwerp  en Standard in 1 weekend heb je dan in één klap de twee 'beste' supportersgroepen in België gehad.

tomv

Citaat van: wekke op aug 01, 2013, 07:05:30
Standard Luik - Lierse. Met Antwerp  en Standard in 1 weekend heb je dan in één klap de twee 'beste' supportersgroepen in België gehad.
O ja inderdaad, die is ook op zondag. Zullen de kaarten daar nog makkelijk aan het loket te verkrijgen zijn of zal ik in mijn beste Frans even een mail moeten sturen?

Hoekie_B

Wij twijfelen nu toch om naar Antwerp-Aalst te gaan kijken. Weet iemand hoe het daar met de kaartverkoop zit? Kan op hun site zo niks vinden.

Nort

Citaat van: Hoekie_B op aug 01, 2013, 21:03:21
Wij twijfelen nu toch om naar Antwerp-Aalst te gaan kijken. Weet iemand hoe het daar met de kaartverkoop zit? Kan op hun site zo niks vinden.

Het staat onder 'commerciële info'

http://www.rafc.be/index2.html

HRM1880

Citaat van: Hoekie_B op aug 01, 2013, 21:03:21
Wij twijfelen nu toch om naar Antwerp-Aalst te gaan kijken. Weet iemand hoe het daar met de kaartverkoop zit? Kan op hun site zo niks vinden.
Kaartverkoop gaat hard. Wordt minstens 10.000 man verwacht en men hoopt op 12.000. Loketten zijn normaal wel open, maar kan wel eens aanschuiven worden.

wekke

Citaat van: tomv op aug 01, 2013, 12:49:50
O ja inderdaad, die is ook op zondag. Zullen de kaarten daar nog makkelijk aan het loket te verkrijgen zijn of zal ik in mijn beste Frans even een mail moeten sturen?

Ik verwacht dat de loketten open zijn. Mocht dat langs Standard zijde niet het geval zijn dan kan je natuurlijk ook opteren voor het uitvak.