Week 9: Maandag 27 Februari t/m Zondag 5 maart

Gestart door Footballromantic, feb 06, 2017, 08:27:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Twaalfde Man

Citaat van: Freekos79 op feb 06, 2017, 14:59:37
Die laat ik lopen, vlieg die middag terug. Is waarschijnlijk ook in vasil levski.

Hmm als dat het geval is, dan weet ik niet of daarvoor vroeg uit de veren ga...

Freekos79

Citaat van: De Twaalfde Man op feb 14, 2017, 13:43:31
Hmm als dat het geval is, dan weet ik niet of daarvoor vroeg uit de veren ga...

Het is nu officieel bekend: beide wedstrijden in Vasil Levski. Jammer inderdaad, ik had Slavia ook wel aan het werk willen zien in hun "eigen"stadion.
Volgende wedstrijd: ?

NickHart


Robbie

Citaat van: NickHart op feb 20, 2017, 21:27:10
04/03 AC Milan - Chievo Verona

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. ik was er twee weken geleden. Het was mooi om het San Siro te zien, maar ik het was veel vergane glorie vond ik.

Olav

Citaat van: Robbie op feb 20, 2017, 21:51:05
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. ik was er twee weken geleden. Het was mooi om het San Siro te zien, maar ik het was veel vergane glorie vond ik.

Zo'n idee had ik ook. Blijft een heel indrukwekkend stadion, maar als hij niet eens voor de helft vol is en de wedstrijd is ook niet super dan zouden de verwachtingen nog best tegen kunnen vallen.. Maar zeker geen spijt dat ik er heen ben geweest!

NickHart

Al een keer voor een museum tour mogen zijn maar toen heeft het stadion wel een bijzondere indruk op mij achter gelaten, dus ik moest hem nog even 'vinken' met een wedstrijd!

Koning Kriel

Ben er geweest voor de derby en dus in een gevuld stadion dus wellicht een iets wat gekleurde bril maar ik vind het San Siro echt een van de mooiste stadions in Europa. Vooral de wokkels die je zo mooi ziet als je aan komt lopen vond ik imposant. Het oogt ook heel groot omdat het niet zoals een aantal andere grote stadions deels in de grond gelegen is. Van binnen oud maar karaktervol, ik zou het niet erg vinden mocht ik daar nog eens een wedstrijd zien.

syntric

Citaat van: Koning Kriel op feb 23, 2017, 09:05:16
Ben er geweest voor de derby en dus in een gevuld stadion dus wellicht een iets wat gekleurde bril maar ik vind het San Siro echt een van de mooiste stadions in Europa. Vooral de wokkels die je zo mooi ziet als je aan komt lopen vond ik imposant. Het oogt ook heel groot omdat het niet zoals een aantal andere grote stadions deels in de grond gelegen is. Van binnen oud maar karaktervol, ik zou het niet erg vinden mocht ik daar nog eens een wedstrijd zien.
Van bril gesproken ( of beter het gebrek ervan) ik vond het buiten die nieuwere hoektorens ook afgeleefd en de zitjes op de onderste ring achter het doel ronduit smerig. En dus Franse wc's! :-)
Groundhopper for life :-)

Freekos79

Citaat van: Koning Kriel op feb 23, 2017, 09:05:16
Ben er geweest voor de derby en dus in een gevuld stadion dus wellicht een iets wat gekleurde bril maar ik vind het San Siro echt een van de mooiste stadions in Europa. Vooral de wokkels die je zo mooi ziet als je aan komt lopen vond ik imposant. Het oogt ook heel groot omdat het niet zoals een aantal andere grote stadions deels in de grond gelegen is. Van binnen oud maar karaktervol, ik zou het niet erg vinden mocht ik daar nog eens een wedstrijd zien.
ik vind het ook een prachtig stadion
Volgende wedstrijd: ?

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

hgrm

Citaat van: Koning Kriel op feb 23, 2017, 09:05:16
. Het oogt ook heel groot omdat het niet zoals een aantal andere grote stadions deels in de grond gelegen is.

Vooral dat, en gevoegd bij dat het bijna helemaal vrij staat op een gigantisch plein/parkeerterrein/busstation. En dan die uitstekende rode balken van het dak....Van buiten één van de mooiste stadions waar ik geweest ben.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

syntric

- 4/3: Bonheiden - Herenthout + KV Mechelen - Anderlecht
Groundhopper for life :-)

headout

http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Mokum1900

4/3 Dosko - hsv Hoek (knvb beker)
5/3 Fc Groningen - Ajax

Waar je ook gaat ik volg je overal

headout

03/03 VFL Bochum - Fortuna Dusseldorf
05/03 Sparta - Feyenoord
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog