Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JoeySpiegelaar

Iemand een account / history / connecties voor FC Kopenhagen ??

Voor de wedstrijd Kopenhagen - Ajax

Koning Kriel

Iemand enig idee of het mogelijk gaat zijn om aan kaarten te komen voor Roeselare - Antwerp? Neem aan dat er meer mensen zijn die hier wel interesse in hebben.

Nort

Citaat van: Koning Kriel op feb 27, 2017, 10:52:29
Iemand enig idee of het mogelijk gaat zijn om aan kaarten te komen voor Roeselare - Antwerp? Neem aan dat er meer mensen zijn die hier wel interesse in hebben.
Ik denk dat ze een heel strikte kaartverkoop gaan hanteren, ook gelet op de tegenstander, met wellicht een postcode/gebied restrictie. Maar zoals altijd geldt het principe, net zo lang mailen/bellen tot ze er zo moe van worden en een kaart voor je reserveren :).

Koning Kriel

Citaat van: Nort op feb 27, 2017, 11:38:10
Ik denk dat ze een heel strikte kaartverkoop gaan hanteren, ook gelet op de tegenstander, met wellicht een postcode/gebied restrictie. Maar zoals altijd geldt het principe, net zo lang mailen/bellen tot ze er zo moe van worden en een kaart voor je reserveren :).

Het zal vast niet helpen dat ik uit Tilburg kom. De jongens van KS79 zijn goed bevriend met Antwerp en dat zal in België vast niet onbekend zijn. Ga het proberen maar het zal naar verwachting kansloos zijn.

Heb al wel gezien dat de vrije verkoop voor de heenwedstrijd donderdag 0:00 start, wie dat verzonnen heeft is ook niet helemaal helder in het bolletje volgens mij.

Joost

Ik ben benieuwd of Roeselare voor deze wedstrijd wellicht een ander uitvak zal hanteren. Dat zou een hoop gedoe schelen.

HRM1880

Citaat van: Joost op feb 27, 2017, 12:09:19
Ik ben benieuwd of Roeselare voor deze wedstrijd wellicht een ander uitvak zal hanteren. Dat zou een hoop gedoe schelen.
De mogelijkheid bestaat daar om ons de volledige lange zijde te geven bovenop het huidige bezoekersvak, maar betwijfel dat hun supporters daar mee gaan kunnen lachen. Vermoedelijk krijgen we gewoon 1200 tickets zoals altijd en zal de rest moeten hopen om via via op de thuisvakken te geraken.
Ik zal er alleszins zijn in het bezoekersvak.

Joost

Citaat van: HRM1880 op feb 27, 2017, 12:42:33
De mogelijkheid bestaat daar om ons de volledige lange zijde te geven bovenop het huidige bezoekersvak, maar betwijfel dat hun supporters daar mee gaan kunnen lachen. Vermoedelijk krijgen we gewoon 1200 tickets zoals altijd en zal de rest moeten hopen om via via op de thuisvakken te geraken.
Ik zal er alleszins zijn in het bezoekersvak.

Voor Roeselare zal het een moeilijke beslissing zijn inderdaad. Ze hebben de ruimte om jullie met veel meer te huisvesten en daarmee een hoop rompslomp te ontlopen maar voor de club zelf is dat wellicht niet positief.

jona93

Citaat van: HRM1880 op feb 27, 2017, 12:42:33
De mogelijkheid bestaat daar om ons de volledige lange zijde te geven bovenop het huidige bezoekersvak, maar betwijfel dat hun supporters daar mee gaan kunnen lachen. Vermoedelijk krijgen we gewoon 1200 tickets zoals altijd en zal de rest moeten hopen om via via op de thuisvakken te geraken.
Ik zal er alleszins zijn in het bezoekersvak.
Vak M achter de goal blijft leeg kan dus perfect gebruikt worden voor de Antwerp fans ook http://www.ksvroeselare.be/finale-proximus-league-info/
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

HRM1880

Citaat van: Koning Kriel op feb 27, 2017, 10:52:29
Iemand enig idee of het mogelijk gaat zijn om aan kaarten te komen voor Roeselare - Antwerp? Neem aan dat er meer mensen zijn die hier wel interesse in hebben.
Ze zouden daar heel moeilijk doen om tickets te verkopen voor de thuisvakken. Zijn al verschillende mensen naar huis gestuurd zonder tickets, zelfs mensen uit de buurt, uit vrees dat deze tickets zouden doorgeven aan Antwerp-supporters.
Daarnaast gaat het gerucht de ronde dat wij slechts 800 tickets zullen krijgen. Ongeveer 400-500 minder dan we daar normaal krijgen.
Morgenavond weet ik zelf of ik er bij kan zijn in het bezoekersvak.

Koning Kriel

Citaat van: HRM1880 op feb 28, 2017, 21:21:17
Ze zouden daar heel moeilijk doen om tickets te verkopen voor de thuisvakken. Zijn al verschillende mensen naar huis gestuurd zonder tickets, zelfs mensen uit de buurt, uit vrees dat deze tickets zouden doorgeven aan Antwerp-supporters.
Daarnaast gaat het gerucht de ronde dat wij slechts 800 tickets zullen krijgen. Ongeveer 400-500 minder dan we daar normaal krijgen.
Morgenavond weet ik zelf of ik er bij kan zijn in het bezoekersvak.

http://www.ksvroeselare.be/extra-info-vip-en-bezoekende-supporters/

Die 800 is waar aldus de site van Roeselare

Joost


HRM1880

Citaat van: Joost op mrt 01, 2017, 14:40:29
Dat is een blunder van jewelste.
Vanavond blijkbaar al crisisoverleg in Roeselare. Denk dat afhankelijk van het resultaat zondag de restricties nog wel eens kunnen veranderen.

Joost

Citaat van: HRM1880 op mrt 01, 2017, 17:45:24
Vanavond blijkbaar al crisisoverleg in Roeselare. Denk dat afhankelijk van het resultaat zondag de restricties nog wel eens kunnen veranderen.

Het is ook zo onbegrijpelijk. Je weet als club en gemeente Roeselare dat Antwerp veel supporters wil en zal meenemen. Meer dan dat er in het stadion kunnen. Door jullie juist minder kaarten te geven creeer je een situatie waarin supporters eerder geneigd zijn om op andere manieren aan een kaart te komen.

Als ze jullie het normale aantal hadden gegeven of zelfs een beetje meer dan had je een hoop goodwill gekweekt. Supporters die twijfelden om te gaan maar dan alsnog geen kaartje konden krijgen zullen dan eerder thuisblijven. Nu gaat die groep nog voordat de kaartverkoop voor het uitvak start al op zoek naar alternatieven.

Joost

Zag ik overigens goed op de beelden van de wedstrijd tegen Lommel dat het bezoekersvak nu achter het doel in de hoek is?

Berend11

Citaat van: Joost op mrt 02, 2017, 11:03:05
Als ze jullie het normale aantal hadden gegeven of zelfs een beetje meer dan had je een hoop goodwill gekweekt. Nu gaat die groep nog voordat de kaartverkoop voor het uitvak start al op zoek naar alternatieven.
Volledig mee eens!

Citaat van: Joost op mrt 02, 2017, 11:03:05
Supporters die twijfelden om te gaan maar dan alsnog geen kaartje konden krijgen zullen dan eerder thuisblijven.
Dit lijkt mij niet, deze supporters zien dat veel van hun bekenden/vrienden ook heen gaan (in het uitvak) en zullen alsnog opzoek gaan naar kaarten. De kans dat het lukt is minder groot, omdat ze laat zijn, maar ze zullen het zeker proberen. Dat merkte je ook bij de halve finale beker Twente - PEC: het uitvak was binnen een uur uitverkocht en alle andere Zwollenaren gingen op zoek naar kaarten. Uiteindelijk zaten er ook zo´n 1000-1500 op het thuisvak.