Cheese & Union

Gestart door Hugo, sep 26, 2008, 13:08:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: TeeZee op apr 03, 2009, 10:49:32
Hij is een vriend van Van Nistelrooy, een vriend van Van Nistelrooy, een vriend van Van Nistelrrrooooooy!!

Soms is jouw geheugen best wel goed.

Tsja dat was wat, ook alweer 10 jaar geleden bedenk ik mij nu. :-(

Hugo

Ik heb recentelijk twee fotoverslagen van Hull City toegevoegd.

TeeZee

Citaat van: Hugo op jul 13, 2009, 23:17:51
Ik heb recentelijk twee fotoverslagen van Hull City toegevoegd.
Heb je een voorliefde voor Hull City, dat je binnen 2 jaar 2x in het KC geweest bent?

Hugo

Citaat van: TeeZee op jul 19, 2009, 12:57:36
Heb je een voorliefde voor Hull City, dat je binnen 2 jaar 2x in het KC geweest bent?

Enige symphatie heb ik zeker voor Hull City. Echter het gaat hier om twee bezoekjes van die andere, bij jouw wel bekende, C&U-er. Ik was er beide keren niet bij.

TeeZee

Citaat van: Hugo op jul 19, 2009, 22:11:51
Enige symphatie heb ik zeker voor Hull City. Echter het gaat hier om twee bezoekjes van die andere, bij jouw wel bekende, C&U-er. Ik was er beide keren niet bij.
Dat verklaart een hoop. Dan zal ik dezelfde vraag binnenkort eens aan hem stellen. Ik moest zelf ook even diep graven bij het zien van die foto's. Want ook ik ben ooit in het KC geweest, maar dat was via Calais met de auto. Op die boot + Oost-Europese band heb ik ook eens gezeten (zelfs met het voltallige C&U), maar toen was Doncaster de bestemming.

Hugo

Citaat van: TeeZee op jul 19, 2009, 22:19:41
Dat verklaart een hoop. Dan zal ik dezelfde vraag binnenkort eens aan hem stellen. Ik moest zelf ook even diep graven bij het zien van die foto's. Want ook ik ben ooit in het KC geweest, maar dat was via Calais met de auto. Op die boot + Oost-Europese band heb ik ook eens gezeten (zelfs met het voltallige C&U), maar toen was Doncaster de bestemming.

Dat was toen een andere band (belangrijk detail).

TeeZee

Citaat van: Hugo op jul 19, 2009, 22:21:30
Dat was toen een andere band (belangrijk detail).
Dat klopt, maar de outfit was minstens zo ordinair.

Hugo

Toegevoegd mijn vakantiehop en enkele pics van Twente - Sporting Lissabon.

Hugo

http://sites.google.com/site/cheeseanduniononline/Home/c-u-travel-1

Ik heb een bladzijde gemaakt met allerlei links om de tripjes te organiseren. Er zal t.z.t. nog wel wat bijkomen.

Het is eigenlijk vooral voor eigen gebruik om zo al die links op ene bladzijde bijelkaar te hebben. Maar misschien ook voor de bezoekers van C&U handig. Gebruik van de links blijft natuurlijk wel voor eigen verantwoording. C&U geeft geen enkele garantie.

Finniemc

Citaat van: Hugo op aug 09, 2009, 09:08:41
http://sites.google.com/site/cheeseanduniononline/Home/c-u-travel-1

Ik heb een bladzijde gemaakt met allerlei links om de tripjes te organiseren. Er zal t.z.t. nog wel wat bijkomen.

Het is eigenlijk vooral voor eigen gebruik om zo al die links op ene bladzijde bijelkaar te hebben. Maar misschien ook voor de bezoekers van C&U handig. Gebruik van de links blijft natuurlijk wel voor eigen verantwoording. C&U geeft geen enkele garantie.

Nice, dat kan goed van pas komen!

Maroboduus

Citaat van: Hugo op aug 09, 2009, 09:08:41
http://sites.google.com/site/cheeseanduniononline/Home/c-u-travel-1

Ik heb een bladzijde gemaakt met allerlei links om de tripjes te organiseren. Er zal t.z.t. nog wel wat bijkomen.

Het is eigenlijk vooral voor eigen gebruik om zo al die links op ene bladzijde bijelkaar te hebben. Maar misschien ook voor de bezoekers van C&U handig. Gebruik van de links blijft natuurlijk wel voor eigen verantwoording. C&U geeft geen enkele garantie.

Wat levert zo'n gesponsorde pagina eigenlijk anno 2009 nog zo op?

CiteerToegevoegd mijn vakantiehop en enkele pics van Twente - Sporting Lissabon.

Nooit geweten trouwens dat Elversberg en VfR Aalen het serieus met elkaar aan de stok hebben. Goed, met het nieuwe ligasysteem zal het nagenoeg onmogelijk worden voor beide clubs om elkaar ooit nog eens in competitieverband te treffen.

Flandria



Nooit geweten trouwens dat Elversberg en VfR Aalen het serieus met elkaar aan de stok hebben. Goed, met het nieuwe ligasysteem zal het nagenoeg onmogelijk worden voor beide clubs om elkaar ooit nog eens in competitieverband te treffen.
[/quote]


Ook wel toevallig.Ik was ook aanwezig op die wedstrijd en te zien aan de foto's stonden we vlak bij elkaar.

Hugo

Citaat van: Maroboduus op aug 09, 2009, 11:38:27
Wat levert zo'n gesponsorde pagina eigenlijk anno 2009 nog zo op?
Hebben wij sponsors dan?

Citaat van: Maroboduus op aug 09, 2009, 11:38:27
Nooit geweten trouwens dat Elversberg en VfR Aalen het serieus met elkaar aan de stok hebben. 
Die sticker ziet er leuk uit maar heel veel stel ik mij niet voor van die zogenaamde rivaliteit. Als er bij Elversberg 20 man serieus aan het Ultradoen zijn is het veel.

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op aug 08, 2009, 01:01:42
Toegevoegd mijn vakantiehop en enkele pics van Twente - Sporting Lissabon.

Gaan er in navolging van Twente - Sporting vaker beelden uit Nederland op komen?

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op aug 21, 2009, 14:20:23
Gaan er in navolging van Twente - Sporting vaker beelden uit Nederland op komen?

Moah, als ik wat leuk materiaal heb wellicht. Echter behalve de thuiswedstrijden van Cambuur zie ik amper wedstrijden in Nederland.