Speelschema's 2015-2016

Gestart door Terranova, jun 02, 2015, 12:11:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Voetbalman

Citaat van: HRM1880 op jun 10, 2015, 21:10:27
Servië is er ook al bij. Mooi om te plannen want de derby in Belgrado staat zeer hoog op mijn wenslijst.

http://www.superliga.rs/index.php/super-liga/raspored-takmicenja#.VXiK1UZpnp-

Aan de data kan ik niet aan uit, maar ik las op EFW dat de eerste derby Rode Ster - Partizan op 12 september zou vallen. Laat me dat weekend nu net niet moeten werken .. Gaan we van naderbij bekijken :)

Dat weekend zou ook FC Vozdovac thuis spelen, spelen in een stadion dat gebouwd is op het dak van een shoppingcenter. Als deze twee combineerbaar zijn, lijkt me dat wel lekker.

HRM1880

Citaat van: Freebird op jun 10, 2015, 21:15:06
Aan de data kan ik niet aan uit, maar ik las op EFW dat de eerste derby Rode Ster - Partizan op 12 september zou vallen. Laat me dat weekend nu net niet moeten werken .. Gaan we van naderbij bekijken :)

Dat weekend zou ook FC Vozdovac thuis spelen, spelen in een stadion dat gebouwd is op het dak van een shoppingcenter. Als deze twee combineerbaar zijn, lijkt me dat wel lekker.
En OFK en RAD. Dus dat weekend kan wel eens een vinckdroom worden. Dat ze maar rap met de fixtures in de Proximus League afkomen zodat ik kan beginnen plannen. Al lijken vluchten vanuit België naar Belgrado een echte ramp.

Voetbalman

Citaat van: HRM1880 op jun 10, 2015, 21:37:55
En OFK en RAD. Dus dat weekend kan wel eens een vinckdroom worden. Dat ze maar rap met de fixtures in de Proximus League afkomen zodat ik kan beginnen plannen. Al lijken vluchten vanuit België naar Belgrado een echte ramp.

Vorig jaar ook naar vluchten gekeken, en die waren inderdaad rampzalig. Misschien vliegen op andere stad en huurauto, moet het eens allemaal bekijken. Zal serieus plannen worden in ieder geval, als er tips te scoren vallen laat ze ons delen ;)

Cyclebob

Citaat van: Freebird op jun 10, 2015, 21:51:39
Vorig jaar ook naar vluchten gekeken, en die waren inderdaad rampzalig. Misschien vliegen op andere stad en huurauto, moet het eens allemaal bekijken. Zal serieus plannen worden in ieder geval, als er tips te scoren vallen laat ze ons delen ;)
Wizzair heeft heel goedkope vluchten vanaf Eindhoven.  Vorig seizoen gedaan. Clubs spelen op verschillende tijden  dus combi bijv OFK, Rode Ster en Obilic in twee dagen mogelijk. Een aanrader!
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Jehoentelaar

Duitse 3.Liga wordt bekend op 1 juli.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

ALenstra

Nog niks van de Oostenrijkse competities? Kan geen data vinden waarop speelschema's bekend gemaakt worden.

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Terranova


FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Terranova

Concept schema's ook in de OP verwerken?



TonyS

Premier League schijnt morgenochtend 10 u Nederlandse tijd bekend te worden gemaakt.

Terranova