De irrationele, nergens op gebaseerde, onverklaarbare sympathie

Gestart door hgrm, okt 28, 2008, 21:21:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

GH-Experiences

Citaat van: FCT1980 op okt 28, 2014, 10:07:30
Zelfde als bij Villa. Ook subliem uitpubliek. Ik vind de uitwedstrijden sowieso altijd leuk om te doen. Maar toch is de hunkering naar Villa Park ook altijd weer groot. Wil er gewoon altijd terug komen.

Villa Park is idd erg mooi ja. kom er zelf ook altijd wel graag.

syntric

Groundhopper for life :-)

hgrm

Citaat van: syntric op sep 29, 2015, 19:10:56
Sheriff Tiraspol

Nadat ik het boek van Tony Hawk "Playing the Moldovans on tennis" (aanrader) heb gelezen en ook nog eens Slavia Praag op slinkse wijze heb zien worden door Sheriff, heb ik juist een behoorlijke antipathie tegen deze club...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

Persoonsverering is niet specifiek de 'rigueur' in de 'Arabische wereld en (sub)cultuur'. In religieuze context is het per se 'not done'.

Niettemin vormen de voetballende prestaties van de Egyptenaar Mohamad Salah aanleiding voor hysterische idolatrie en misselijkmakende, zelotische bewieroking.

Het zijn verwarrende tijden voor iconoclasten in een land dat tot volledige sur place komt als Liverpool FC 's -avonds Champions Leauge speelt.

De komende ramadan zal 'opgesierd' worden met 'traditionele' lantaarns in de persoon van Mohamed Salah. Mohamad Salah is in Egypte uitgeroepen tot een 'living work of art'. In Engeland vervult hij een 'islamitisch rolmodel'. De uitverkiezing tot 'Premier League Player of the Year' is aanleiding om Mohamed Salah kadastraal te verwennen met een lapje grond in Saoedisch Mecca. Als het de Saoedische powers to be behaagt zal binnen afzienbare tijd sprake zijn van een nieuw te bouwen moskee in zijn naam.









Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Januari 1964.

Forfar 5 East Fife 4.

Juli 2018:



Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

WK voor dames. Guilty pleasure. Onbekommerd kijkgenot.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed