Auteur Topic: Duitsland  (gelezen 249116 keer)

Offline ALenstra

Re: Duitsland
« Reactie #1680 Gepost op: mrt 18, 2017, 00:50:31 »
Voor zowel Bundesliga als 2e Bundesliga zijn de exacte speeltijden vastgesteld tot einde seizoen.

Offline Robbie

« Reactie #1681 Gepost op: mrt 18, 2017, 08:13:31 »
Voor zowel Bundesliga als 2e Bundesliga zijn de exacte speeltijden vastgesteld tot einde seizoen.

Nu de 3. Bundesliga en Regionalliga nog.

Offline Berend11

• Geslacht: Man
« Reactie #1682 Gepost op: mrt 21, 2017, 13:34:33 »
Nu de 3. Bundesliga en Regionalliga nog.

Wanneer verwacht je deze?

Offline Freekos79

« Reactie #1683 Gepost op: mrt 21, 2017, 14:44:26 »
Wanneer verwacht je deze?
Deze week
Volgende wedstrijd: ?

Offline Terranova

« Reactie #1684 Gepost op: mrt 21, 2017, 21:39:43 »
Zag het in een ander topic ook al maar het kijkt er op dat Allemania Aachen het faillisement heeft aangevraagd....

http://www.alemannia-aachen.de/aktuelles/nachrichten/details/Presseerklaerung-der-Alemannia-Aachen-GmbH-23902b/
Aantal bezochte grounds: 70
Laatste nieuwe ground: Bosuil, Antwerp (12-02-2016)

Offline Joost

« Reactie #1685 Gepost op: mrt 21, 2017, 22:24:54 »
Zag het in een ander topic ook al maar het kijkt er op dat Allemania Aachen het faillisement heeft aangevraagd....

http://www.alemannia-aachen.de/aktuelles/nachrichten/details/Presseerklaerung-der-Alemannia-Aachen-GmbH-23902b/

Ja en nee. Als ik het allemaal goed begrijp dan heeft de proftak het aangevraagd maar heeft het geen consequenties voor de vereniging. Het team verliest 9 punten, geen ramp, maar zal het komend seizoen met een hoop minder geld moeten doen.

Offline Terranova

« Reactie #1686 Gepost op: mrt 23, 2017, 09:23:04 »
Ja en nee. Als ik het allemaal goed begrijp dan heeft de proftak het aangevraagd maar heeft het geen consequenties voor de vereniging. Het team verliest 9 punten, geen ramp, maar zal het komend seizoen met een hoop minder geld moeten doen.

Aachen is ook niet echt een regio waar nou HET geld zit of wel? Of is dit een verkeerd vooroordeel?
Aantal bezochte grounds: 70
Laatste nieuwe ground: Bosuil, Antwerp (12-02-2016)

Offline Robbie

« Reactie #1687 Gepost op: mrt 23, 2017, 11:34:06 »
Deze week

3.Bundesliga staat nu op dfb.de. Regionalliga volgt snel hoop ik.

Offline FCTOostGelre

« Reactie #1688 Gepost op: mrt 23, 2017, 14:53:13 »
3.Bundesliga staat nu op dfb.de. Regionalliga volgt snel hoop ik.

Zie dat een aantal wedstrijden preußen münster gunstig vallen voor mij.
Welk block raden jullie aan om tickets voor te kopen?

Offline Joost

« Reactie #1689 Gepost op: mrt 23, 2017, 15:04:34 »
Aachen is ook niet echt een regio waar nou HET geld zit of wel? Of is dit een verkeerd vooroordeel?

Daarvoor is mijn kennis niet helemaal toereikend. Wel weet ik dat de Duitse economie wat anders in elkaar zit dan bijvoorbeeld de Nederlandse. Veel bedrijven zijn voortgekomen uit familiebedrijven en die structuur is nog veel aanwezig. Op basis daarvan plus de aanwezige historie van de club en het toeschouwerspotentieel zouden een basis moeten kunnen zijn voor een stabiele voetbalclub in het profvoetbal.

Feit is wel dat spelen in de Regionalliga relatief duur is en dat de competitie-opzet ook niet echt gemakkelijk is.

Er was zojuist wel een persconferentie. Op de dag van de Deutsche Sprache ga ik onderstaande uit de Aachener Zeitung dan maar niet vertalen;
Citaat
Nach einer ersten Bestandsaufnahme erklärte der Fachanwalt für Insolvenzrecht, dass Alemannia Aachen die Saison in der Regionalliga West zu Ende spielen kann, die Gehälter von Mannschaft und Mitarbeitern bis Saisonende gesichert sind und Alemannia Aachen aus eigener Kraft den Klassenerhalt schaffen kann. Kurz zusammengefasst: „Es gibt eine Perspektive.”

Offline Jehoentelaar

• Groundhoppen kent geen divisie
« Reactie #1690 Gepost op: mrt 24, 2017, 14:47:19 »
Zie dat een aantal wedstrijden preußen münster gunstig vallen voor mij.
Welk block raden jullie aan om tickets voor te kopen?

Als je M of N kiest en dan recht achter het doel gaat staan heb je links en rechts van je de twee fanatieke groepen, maar je moet het wel willen om negentig minuten twee soorten gezang door mekaar te horen. Anders kun je voor K of L gaan, maar wees dan wel enigszins op tijd want die vakken verkopen altijd goed.

Foto's en verslagen op https://www.facebook.com/jehoentelaar.

SC Preußen Münster / ADO Den Haag / SVV Scheveningen

Offline headout

• Groundhop.nl
« Reactie #1691 Gepost op: mrt 24, 2017, 18:23:44 »
Ik zou voor L gaan. Prima zicht op uitvak, preussen ultra's en het veld.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Offline Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Offline FCT1980

« Reactie #1693 Gepost op: mrt 25, 2017, 10:31:20 »
Van L kun je toch ook gewoon naar die andere vakken lopen? Haal gewoon een goedkope kaart voor een staanvak en kijk tijdens de wedstrijd waar je wilt staan.
FC Twente
Aston Villa FC
FC Schalke 04

Offline Jehoentelaar

• Groundhoppen kent geen divisie
« Reactie #1694 Gepost op: mrt 25, 2017, 17:45:52 »
Staanplaatsen zijn voor elk vak even duur en voor K/L vindt in de regel nog een extra ticketcontrole plaats (als in: ik heb dat zien gebeuren, maar weet niet of dat structureel is).
Foto's en verslagen op https://www.facebook.com/jehoentelaar.

SC Preußen Münster / ADO Den Haag / SVV Scheveningen