Hoofdmenu

FA-cup

Gestart door Arjen, jan 05, 2015, 21:36:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Defender op dec 08, 2017, 17:11:16
Domme vraag, wat heeft Newport te bieden ?

Ga er maar eens kijken...
Het ene stadion is het andere niet!

Defender

Citaat van: Bier und Bratwurst op dec 08, 2017, 20:44:45
Ga er maar eens kijken...
Ken niet veel van lagere reeksen of onbekende ploegen maar blijkbaar wel goed gekend hier, ga eens wat opzoekingswerk moeten doen
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Nickky

Citaat van: Joost op dec 08, 2017, 08:41:21
Ik was ook heel verrast dat beide Manchesterduels op zaterdag op hetzelfde tijdstip blijven staan.

En nee dus, Manchester Utd is naar de vrijdag avond gegaan. En Tottenham - Wimbledon is verschoven naar de zondag.

Arjen

#138
Is die wedstrijd op zondag voor jou haalbaar qua vertrektijd van het vliegtuig?

ALenstra

Welke wedstrijd?

Arjen

Excuses. Was bedoeld nickky. Die zat eerder te kijken naar een invulling voor dit weekend.

Nickky

Citaat van: Arjen op dec 14, 2017, 22:34:41
Is die wedstrijd op zondag voor jou haalbaar qua vertrektijd van het vliegtuig?

Yes Arjen, ik heb dus twee opties. Tottenham 2 tegen Wimbledon, in half gevuld Wembley, ik geloof dat een dagje woningboulevard Waalwijk op tweede Paasdag een leuker alternatief is.
De andere haalbare optie is Newport - Leeds. Begint om 12.00. En er gaat een vlucht terug naar Amsterdam vanaf Bristol om 18.00. Dat heb ik even zitten googelen, en is haalbaar. Nu nog zorgen voor kaarten.

De andere twee op zondag Shrewsbury - West Ham en Nottingham - Arsenal zijn niet te combineren met een avondvlucht terug. En ik heb geen keuze, want ik ga met m'n jongste en die moet een dag later weer naar school. 

Die zaterdag zijn er een aantal mooie opties.

Nort

Citaat van: Nickky op dec 15, 2017, 09:00:03
Yes Arjen, ik heb dus twee opties. Tottenham 2 tegen Wimbledon, in half gevuld Wembley, ik geloof dat een dagje woningboulevard Waalwijk op tweede Paasdag een leuker alternatief is.
De andere haalbare optie is Newport - Leeds. Begint om 12.00. En er gaat een vlucht terug naar Amsterdam vanaf Bristol om 18.00. Dat heb ik even zitten googelen, en is haalbaar. Nu nog zorgen voor kaarten.

De andere twee op zondag Shrewsbury - West Ham en Nottingham - Arsenal zijn niet te combineren met een avondvlucht terug. En ik heb geen keuze, want ik ga met m'n jongste en die moet een dag later weer naar school. 

Die zaterdag zijn er een aantal mooie opties.
Voor een mooi verhaal (zoon voor eerste keer in UK) zijn kleine clubs vaak wel gevoelig.

Nickky

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie voorkeur, wat zouden jullie kiezen, en waarom, zaterdag 6 januari, FA cup.

Gillingham - Sheffield Wednesday ( mits Gillingham dinsdag wint van Carlisle)
Wycombe - Preston North End
Stevenage - Reading
Fulham - Southampton
Yeovill - Bradfort

Joost

Ik zou even afwachten en kijken hoe de kaartverkoop loopt van de bovenste drie. Als ze in Gillingham uitlopen voor Wednesday is dat wel een mooie wedstrijd maar met 4000 man is het weer niets. En dat geldt ook voor Stevenage en Wycombe.

Fulham en Yeovil zou ik niet doen. Fulham heeft leukere affiches en Yeovil v Bradford is niet echt bijzonder.

Nickky

Zonde, Newport verkoopt onder geen beding kaarten online,telefonisch en maakt geen uitzonderingen met een reservering of zo. Bovendien is de wedstrijd haast uitverkocht.
Dat houdt in dat ik voor de zondag maar één haalbare wedstrijd overhoud; Tottenham - Wimbledon.
Misschien een ticket voor het uitvak en hopen op een sensatie.
Jammer allemaal. Ook voor de vrijdag is er niet aan kaarten te komen voor Liverpool - Everton of Man utd- derby zonder de hoofdprijs te betalen.

Joost

Citaat van: Nickky op dec 19, 2017, 09:19:32
Zonde, Newport verkoopt onder geen beding kaarten online,telefonisch en maakt geen uitzonderingen met een reservering of zo. Bovendien is de wedstrijd haast uitverkocht.
Dat houdt in dat ik voor de zondag maar één haalbare wedstrijd overhoud; Tottenham - Wimbledon.
Misschien een ticket voor het uitvak en hopen op een sensatie.
Jammer allemaal. Ook voor de vrijdag is er niet aan kaarten te komen voor Liverpool - Everton of Man utd- derby zonder de hoofdprijs te betalen.

Man Utd moet toch wel lukken?

ALenstra

Manchester United is altijd in trek. En verder zal Derby veel volk meenemen.

Nickky

Bij man utd was het voor members en season ticket holders al 'sold out'.
Helaas.

Nort

Citaat van: Nickky op dec 19, 2017, 12:56:12
Bij man utd was het voor members en season ticket holders al 'sold out'.
Helaas.
Ik verwacht een grote zwarte markt. Seizoenkaarthouders worden bij Manchester United zowat verplicht om een kaart te kopen, anders kan dat invloed hebben op hun voorrang in het vervolg van het toernooi.

Probeer anders op Facebook de groep: 'manchester united spare tickets sell and swap'