4 tickets Borussia Dortmund - Legia Warschau

Gestart door Bewussie, nov 06, 2016, 20:26:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bewussie

Heb max 4 kaartjes te koop aangezien ik zelf niet kan gaan meer helaas ivm werk (ben mitglieder). Verkoop ze per 2 of 4 in een keer.
Verkoop ze tegen originele prijs met verrekening van de bestel/verzendkosten uiteraard, dus hoop een groundhopper er blij mee te kunnen maken. Het is op hoekkie Sudwest dus tegen de Gelbe Wand aan. Prijs weet ik even niet uit m'n hoofd, dat moet ik thuis op de creditcard checken. Ik geloof dat het ergens tussen 35 en 45 euro is per stuk.

jona93

laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Bewussie




Bewussie

4 kaarten zijn inmiddels gereserveerd voor Joost, welke als eerste een persoonlijk bericht stuurde.

Mochten er nog mensen zijn die kaarten willen, ik kan een rondvraag doen onder wat vrienden daar er behoorlijk wat jongens mitglieder zijn in m'n vriendengroep.

Olav

Zou je voor mij willen vragen? Ik zou ook graag 4 tickets willen! Helaas was Joost net eerder als ik

Bewussie

Citaat van: Olav op nov 07, 2016, 12:55:14
Zou je voor mij willen vragen? Ik zou ook graag 4 tickets willen! Helaas was Joost net eerder als ik

Ik heb m'n best al gedaan aangezien ik wist dat je ook geinteresseerd was. Zie pm :)

Denniss

Zijn er nog kaarten dan? Ik ben ook mitglieder namelijk

Bewussie

Citaat van: Denniss op nov 07, 2016, 18:28:26
Zijn er nog kaarten dan? Ik ben ook mitglieder namelijk

Momenteel niet. Ligt eraan of er nog wat terug gaat komen van Legia zelf..
Als mitglieder moet je weten dat je eigenlijk binnen een uur na start hotline gebeld moet hebben toch? :P

Alle kaartjes die ik eventueel kan regelen zijn inmiddels besproken.

Denniss

10 minuten inderdaad, lastig altijd.. maar ik vond het zo vreemd dat je miss nog kaarten kon regelen via andere mitglieders

Bewussie

Citaat van: Denniss op nov 07, 2016, 20:40:02
10 minuten inderdaad, lastig altijd.. maar ik vond het zo vreemd dat je miss nog kaarten kon regelen via andere mitglieders

Bestellen allemaal het maximale aantal kaarten altijd. Soms blijft wat over omdat we niet genoeg man kunnen vinden dan. Dan pakken we ons samen en zorgen dat een paar stoelen naast elkaar tegen een spotje aan liefhebbers verkocht kunnen worden. Zo aardig zijn we dan ook wel weer :P

HRM1880

Zou blijkbaar zonder uitfans zijn, dus vermoedelijk komen er nog wel kaarten vrij.