Week 52: Maandag 26 December t/m Zondag 1 Januari

Gestart door Langemannetje, dec 04, 2016, 22:47:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Langemannetje

Er zullen vast een hoop hoppers de oversteek naar het Verenigd Koninkrijk gaan maken, ik zal afzakken naar Belgenland.

26-12 Lokeren - Waasland-Beveren
óf
26-12 Westerlo - KV Kortrijk
73 grounds in 14 verschillende landen

De publiekswissel

Tot nu toe nog twee potjes op de planning voor december. Volgende week vrijdag Fc Dordrecht - Achilles'29 en 31 dec Rangers - Celtic. Groter contrast is bijna niet mogelijk.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jef400


FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

ALenstra


syntric

Citaat van: Jehoentelaar op dec 11, 2016, 13:51:17
26/12 Jehoentelaar - Kerstdiner
Hopelijk geen rotzooi met dronken sup... heu familieleden :-p
Groundhopper for life :-)

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

De publiekswissel

Citaat van: Jef400 op dec 11, 2016, 15:06:18
Degradatievoetbal in optima forma

Absoluut, het gaat ergens om. Een degradatie zal waarschijnlijk het einde van de club betekenen. Dordrecht heeft de slechtste selectie in 20 jaar
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Jef400

#9
Ik zit er bijna aan te denken te komen. Miseryhunting. Maar dan moet ik eigenlijk naar de reverse fixture in Groesbeek gaan. Overigens, geld dat faillissement dan niet voor beiden? Achilles staat er ook kut voor namelijk.

Jesse

Citaat van: Jehoentelaar op dec 11, 2016, 13:51:17
26/12 Jehoentelaar - Kerstdiner

Risicowedstrijd, schijnt vaak voornamelijk rondom het toilet nog wel eens uit de hand te lopen ;)

FCT1980

Citaat van: De publiekswissel op dec 11, 2016, 21:02:14
Absoluut, het gaat ergens om. Een degradatie zal waarschijnlijk het einde van de club betekenen. Dordrecht heeft de slechtste selectie in 20 jaar

Kunnen ze een niveau lager niet overleven denk je?
Twee jaar terug nog in de Eredivisie. Kan snel gaan. Hopelijk komt het goed voor jullie!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

De publiekswissel

Citaat van: FCT1980 op dec 12, 2016, 16:28:05
Kunnen ze een niveau lager niet overleven denk je?
Twee jaar terug nog in de Eredivisie. Kan snel gaan. Hopelijk komt het goed voor jullie!

Een jaartje misschien wel. Maar of ze dan gelijk terugkeren is een ander verhaal. En ik haak af als ze degraderen (met mij nog meer denk ik) omdat ik op zaterdag zelf mijn potjes speel.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

FCT1980

Tja dat is vervelend. Maar misschien dat anderen nu juist wel kunnen. Zaterdag is toch een vrije dag voor veel mensen. Zou het persoonlijk geweldig vinden als Twente op zaterdagmiddag zou spelen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

AthleticHolanda

Citaat van: De publiekswissel op dec 12, 2016, 17:00:36
Een jaartje misschien wel. Maar of ze dan gelijk terugkeren is een ander verhaal. En ik haak af als ze degraderen (met mij nog meer denk ik) omdat ik op zaterdag zelf mijn potjes speel.

Is het al bekend dat Dordt op zaterdagmiddag gaat spelen bij eventuele degradatie?

Wat ze met Klooster (tot nu toe een van de betere naar mijn mening) en Statia hebben gedaan is ook allerminst handig, als dat geld er écht niet is dan is het toch zeer zorgelijk.
Desalniettemin kan het bijna niet anders dan dat Achilles komend seizoen tegen De Treffers gaat spelen tenzij er winter wonderen gebeuren in Groesbeek.