Week 52: Maandag 26 December t/m Zondag 1 Januari

Gestart door Langemannetje, dec 04, 2016, 22:47:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

syntric

Citaat van: HRM1880 op dec 24, 2016, 11:37:25
Mooi dat je het nieuwe jaar gaat inzetten als veganist.
Daarna snel naar de dichtste BK :-) Nee ik heb eigenlijk al heel lekkere vegetarische dingen gegeten
Groundhopper for life :-)

Joost

Ik blijf erbij, die burgers daar waren echt heerlijk.

FGR heeft de laatste weken wel flink terrein prijsgegeven, wanneer gaan die nu eindelijk eens promoveren?

HRM1880

Citaat van: Joost op dec 24, 2016, 14:49:21
Ik blijf erbij, die burgers daar waren echt heerlijk.

FGR heeft de laatste weken wel flink terrein prijsgegeven, wanneer gaan die nu eindelijk eens promoveren?
Begrijp het ook niet. Ze waren zo goed gestart, maar dan trok het op niet veel meer.
In de periode zijn er ook veel spelers uitgeleend en nieuwe spelers aangetrokken. Onder meer de aanvoerder werd uitgeleend aan York. Doet mij vermoeden dat het in de kleedkamer niet meer helemaal juist zat.


CU

27/12: Zulte Waregem - KV Mechelen (de 37ste internationale en laatste wedstrijd van 2016)

Joost

Citaat van: HRM1880 op dec 24, 2016, 15:52:21
Begrijp het ook niet. Ze waren zo goed gestart, maar dan trok het op niet veel meer.
In de periode zijn er ook veel spelers uitgeleend en nieuwe spelers aangetrokken. Onder meer de aanvoerder werd uitgeleend aan York. Doet mij vermoeden dat het in de kleedkamer niet meer helemaal juist zat.

De koploper leent haar aanvoerder uit aan de nummer laatst??

spons

Citaat van: spons op dec 11, 2016, 19:43:45
26/12. Zulte Waregem - KV Mechelen

Wat een dramatisch slechte wedstrijd, echt niet om aan te zien
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

heelergverweg

30/12 - Royal Union Saint-Gilloise - RFC Liège, vriendschappelijke wedstrijd op het Dudenpark