Week 51: Maandag 19 december t/m Zondag 25 december 2016

Gestart door rogo_breda, dec 07, 2016, 08:40:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HRM1880

Citaat van: syntric op dec 14, 2016, 17:01:04
In Antwerpen staat zwanzen voor vriendschappelijk mekaar op de korrel nemen

Ik vermoed hetzelfde:
CiteerLa zwanze (du brabançon "radotage") est un humour typiquement gouailleur[Quoi ?] de Bruxelles mais aussi un art de vivre bruxellois. Il appartient au patrimoine de la culture populaire bruxelloise avec ses dialectes populaires, et est souvent lié aux trois sous-dialectes qui forment le brusseleer ou le marollien.


maikelll043

19/12 Jong PSV - MVV Maastricht
20/12 Waasland Beveren - Sint Truiden VV
21/12 Standard de Liege - Sporting Lokeren
22/12 FC Landen - Sint Truiden VV

Bewussie

19/12 Reggiana - Parma (derby waar zowel fans als ultras zoch op verheugen daar het 20 jaar geleden was dat deze werd gespeeld. Daarnaast laten vertellen door een aantal bevriende ultras in Italie dat dit voor het eerst is dat ze speciaal een wedstrijd in Serie C verplaatsen naar de maandagavond).

22/12 Fiorentina - Napoli

23/12 Parma - Modena

AthleticHolanda

Er is elke week een wedstrijd uit de Lega Pro op maandag... wel een leuke derby trouwens. Niet lang geleden was ik in Reggio Emilia en alle graffiti die niet over Reggiana ging, ging over Sassuolo of Parma.

Bewussie

Citaat van: AthleticHolanda op dec 18, 2016, 18:41:46
Er is elke week een wedstrijd uit de Lega Pro op maandag... wel een leuke derby trouwens. Niet lang geleden was ik in Reggio Emilia en alle graffiti die niet over Reggiana ging, ging over Sassuolo of Parma.

Mijn excuus. De wedstrijd werd in eerste instantie zelfs op maandagmiddag geplaatst om 14u30 vanwege spanningen die ze verwachten. Dat was het unicum. Overigens ben ik benieuwd naar de hoeveelheid mist morgen, want ik ben inmiddels al 10 dagen in Italie en de keren dat ik in de regio ben geweest was steeds dichte mist vanaf het moment dat de zon zakt (met als gevolg het aflasten van Sassuolo - Genk bijv)

Penders

20/12: Mouscron Peruwelz - Westerlo
21/12: FC Köln - Bayer Leverkusen

John Sleeuwenhoek


KRCM1904

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

maikelll043

Citaat van: maikelll043 op dec 18, 2016, 11:35:23
19/12 Jong PSV - MVV Maastricht
20/12 Waasland Beveren - Sint Truiden VV
21/12 Standard de Liege - Sporting Lokeren
22/12 FC Landen - Sint Truiden VV

Vaig

Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy