Week 10: maandag 6 maart t/m zondag 12 maart

Gestart door De Twaalfde Man, feb 14, 2017, 13:53:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bunnet

11/03 HHC Hardenberg - Katwijk
11/03 Heracles Almelo - FC Utrecht

Jef400


HRM1880

11/3 Roeselare-Antwerp
Voor iets anders gaat er hopelijk geen tijd zijn.

JoeySpiegelaar

10-3 Blau Weiss Papenburg - FC Schüttof (Bezirksliga 3 Weser - Ems)

Sebastiaan_W

11/3 Heracles - FC Utrecht
12/3 MVV '29 - Luctor et Emergo

Denniss


maikelll043

#51
10/03  FC Dordrecht - MVV Maastricht
12/03  RKSV Heer - Sporting Heerlen

AthleticHolanda

Citaat van: Langemannetje op mrt 07, 2017, 03:38:10
11-03 De Treffers - GVVV

Wat vond je er van? Ik was er ook, vond GVVV echt onthutsend zwak. Het schijnt dat De Wolf in de kleedkamer zó tekeer is gegaan in de rust dat ze bij De Treffers mee konden genieten :-D.

Hoe gaat dat trouwens binnen jullie 'fanscene' tussen fanatieke Utrechters en Ajacieden?

Langemannetje

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 12, 2017, 11:32:03
Wat vond je er van? Ik was er ook, vond GVVV echt onthutsend zwak. Het schijnt dat De Wolf in de kleedkamer zó tekeer is gegaan in de rust dat ze bij De Treffers mee konden genieten :-D.

Hoe gaat dat trouwens binnen jullie 'fanscene' tussen fanatieke Utrechters en Ajacieden?
Ik had een flashback naar TEC-uit. Na een pak em beet een half uur al 3 goals om je oren en alleen maar fouten. De aanval van de Treffers sneed als een warm mes door de boter. Ik kan me heel goed voorstellen dat de Wolf door het geluid is gegaan, ik vond het ook echt armoedig. Als GVVV verliest, dan is het ook gelijk met grote cijfers. De Wolf moet zich hier mateloos aan irriteren, daar ze eerst verdedigend zeer solide waren en weinig weggaven.

Er is binnen de blauwe fanscene inderdaad een horde Utrecht, Ajax én Feyenoordsupporters. Grappig dat je dat weet. Opzich gaat dat prima, er vallen altijd wel wat ludieke woorden over en weer en op sociale media wordt de boel steevast lekker 'opgenaaid' maar tot fysieke confrontaties komt het zelden. Veenendaal is nu eenmaal behoorlijk versplinterd voor wat betreft clubvoorkeuren, so be it. Op zaterdag bezoek en support je je 'locals', op zondag gaat ieder weer zijn eigen weg ;)
73 grounds in 14 verschillende landen