Week 21: maandag 22 mei t/m zondag 28 mei

Gestart door rogo_breda, mei 04, 2017, 10:44:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Nort op mei 04, 2017, 20:54:26
Gelukkig zit ik de komende tijd in het buitenland en krijg ik van alles zo weinig mogelijk mee en ook op 24 mei is mijn avond al ingepland (en nee niet met voetbal) :)

Maar aan alle Feyenoord fans, geniet ervan dit weekend!

Ik zoek op 24 mei 's-avonds wel een mooie wedstrijd in de nacompetitie bij de amateurs uit
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FC_Emmen

#16
Citaat van: Hugo op mei 04, 2017, 20:38:29
Dat laatste zou inderdaad goed zijn. Hoe vaak hebben jullie inmiddels meegedaan aan de nacompetitie?
Al veel te vaak. Play-offs dit jaar wordt derde jaar op rij. Nacompetitie in het oude systeem weet ik niet precies.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Footballromantic

Citaat van: De publiekswissel op mei 04, 2017, 14:03:30
28-05   FK Željezničar - FK Radnik Bijeljina

Maar dat kan zomaar een dag eerder zijn ook. In de Balkan weet je het maar nooit.
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Jef400

Citaat van: FC_Emmen op mei 04, 2017, 18:50:37
Ik hoop dat Ajax de Europa League wint, Feyenoord en Ajax volgend seizoen beiden ver komen in de CL. Maar het liefste heb ik dat Emmen een keer promoveert :D
Mijn gunfactor hebben jullie.

ricodejong4

Citaat van: spons op mei 04, 2017, 22:59:22
Ik zoek op 24 mei 's-avonds wel een mooie wedstrijd in de nacompetitie bij de amateurs uit

Als je een interessante optie in de regio Rotterdam/Dordrecht/Breda hebt verneem ik dat graag! :)

ricodejong4

Citaat van: Freekos79 op mei 04, 2017, 19:26:17
28-5 Viktoria Köln - Carl Zeiss Jena

Koop je hier kaarten voor aan de poort of raakt dit uitverkocht en is het wijs om online al te kopen?

Luccie

Citaat van: ricodejong4 op mei 05, 2017, 13:18:00
Koop je hier kaarten voor aan de poort of raakt dit uitverkocht en is het wijs om online al te kopen?

Een paar jaar geleden ben ik naar de promotiewedstrijd Fortuna Köln -Bayer Munchen II geweest.
Gelukkg van te voren online kaarten gekocht, want sinds 33 jaar was het stadion uitverkocht.

Ik kan niet inschatten hoe de verkoop gaat lopen bij Viktoria, maar ik zou zeker vooraf kaarten aanschaffen.

Freekos79

Citaat van: ricodejong4 op mei 05, 2017, 13:18:00
Koop je hier kaarten voor aan de poort of raakt dit uitverkocht en is het wijs om online al te kopen?
Ik denk dat het wel uitverkocht raakt, dus ik ga asap online bestellen.
Volgende wedstrijd: ?

jona93

Ook hier een tripje richting Stockholm deze maand
24-5 Ajax - Celta de Vigo / Manchester united ( Finale EL )
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

spons

Citaat van: jona93 op mei 05, 2017, 14:21:57
Ook hier een tripje richting Stockholm deze maand
24-5 Ajax - Celta de Vigo / Manchester united ( Finale EL )

Alleen zoek je net zoals voor Excelsior - Feyenoord nog iemand die zijn of haar kaartje tegen face value aan je verkoopt ?

Het is trouwens Ajax / Olympique Lyon - Celta de Vigo / Manchester United ( Finale EL )




2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Luccie

Citaat van: Freekos79 op mei 05, 2017, 14:20:17
Ik denk dat het wel uitverkocht raakt, dus ik ga asap online bestellen.

Weet jij wanneer de verkoop van start gaat? Ben zelf ook van plan om te gaan!

jona93

Citaat van: spons op mei 05, 2017, 14:46:46
Alleen zoek je net zoals voor Excelsior - Feyenoord nog iemand die zijn of haar kaartje tegen face value aan je verkoopt ?

Het is trouwens Ajax / Olympique Lyon - Celta de Vigo / Manchester United ( Finale EL )
Neen hebben geluk gehad dat we waren uitgeloot via de site van de UEFA en we 8 tickets toegewezen kregen
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

hgrm

Citaat van: Freekos79 op mei 05, 2017, 14:20:17
Ik denk dat het wel uitverkocht raakt, dus ik ga asap online bestellen.

Ik ben er een keer voor de beker tegen Union Berlin geweest. Online kaarten kopen was geen probleem en bleek ook wel nodig. Het stadion is niet groot; alleen een hoofdtribune en open terracing aan de andere kant, geen uitbouw achter de goals. Wel mooi overigens, ook door de ligging in een park.

Ik kan btw niet voorstellen dat ze daar voor de 3. Liga mogen blijven zonder grotere Baumassnamen. Er kunnen er nu zo'n 6000 in en volgens mij geldt voor de 3. Liga een minimum van 10.000. De infrastructuur (segregatie) is ook niet top dus het zou me niet verbazen als ze -op z'n minst voor een aantal risicowedstrijden- zullen gaan uitwijken naar het Südstadion van Fortuna. 
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Freekos79

Citaat van: Luccie op mei 05, 2017, 14:52:05
Weet jij wanneer de verkoop van start gaat? Ben zelf ook van plan om te gaan!
Net gelezen: 11 mei vrije verkoop, ook online.
Volgende wedstrijd: ?

Luccie

Citaat van: Freekos79 op mei 05, 2017, 16:47:58
Net gelezen: 11 mei vrije verkoop, ook online.

Dank voor je snelle reactie!
Donderdag dan maar meteen kaarten aanschaffen :)