Week 20: maandag 15 mei t/m zondag 21 mei

Gestart door ricodejong4, mei 05, 2017, 13:18:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Footballromantic

Citaat van: TimTwente op mei 13, 2017, 12:46:24
Op de planning voor dit weekend:
19-05 RC Lens - Niort
20-05 LOSC Lille - Nantes
21-05 Club Brugge - Gent

Mooie pot van Lens. Met beetje mazzel maak je een promotie feestje mee... Bizarre competitie trouwens, die Ligue 2
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Jehoentelaar

Citaat van: Jef400 op mei 13, 2017, 11:32:37
Ah, je gaat gelijk nog maar een keertje.
Jep en deze keer aan de korte zijde. Huisgenoot was meteen verkocht en het OV biedt de mogelijkheid om nog thuis te geraken.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

TimTwente

Citaat van: Footballromantic op mei 13, 2017, 13:19:12
Mooie pot van Lens. Met beetje mazzel maak je een promotie feestje mee... Bizarre competitie trouwens, die Ligue 2
Ongelofelijk, er zijn dacht ik zes kansmakers op het kampioenschap in de laatste speelronde!

Jef400

Citaat van: Jehoentelaar op mei 13, 2017, 13:39:21
Jep en deze keer aan de korte zijde. Huisgenoot was meteen verkocht en het OV biedt de mogelijkheid om nog thuis te geraken.
Met een beetje mazzel tegen Roda JC ;-)

FC_Emmen

Citaat van: FC_Emmen op mei 09, 2017, 15:46:27
18/05 (indien er niets geks gebeurd in de return) FC Emmen - Eredivisie nr. 16
21/05 (indien er niets geks gebeurd in de return) Eredivisie nr. 16 - FC Emmen
18/05: FC Emmen - NEC
21/05: NEC - FC Emmen
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Terranova


Jehoentelaar

Citaat van: Jef400 op mei 13, 2017, 20:00:54
Met een beetje mazzel tegen Roda JC ;-)

Haha, met NEC kan ik ook wel leven. Misschien ook zondag naar de return, hopelijk doen ze in Nijmegen voor die wedstrijd niet zo moeilijk met allerhande restricties (even los van de Wet van Spons).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Voetbalman


Cyclebob

za 20/5 Alphen ad Rijn: SVV-Victoria'04 finale Districtsbeker categorie B
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

Nort

#24
17/05 USV Hercules - Spakenburg
18/05 Luctor Et Emergo - Schalkhaar (beslissingswedstrijd op terrein Excelsior '31). Voor de insiders, heeft/hebben beide verenigingen een beetje fanatieke aanhang?
20/05 Bradford City - Millwall (op Wembley)
21/05 Juliana '31 - De Meern (o.v.b. resultaat heenwedstrijd)
21/05 NEC - FC Emmen (o.v.b. resultaat heenwedstrijd)

Sebastiaan_W

Citaat van: Nort op mei 15, 2017, 14:25:41
17/05 USV Hercules - Spakenburg
18/05 Luctor Et Emargo - Schalkhaar (beslissingswedstrijd op terrein Excelsior '31). Voor de insiders, heeft/hebben beide verenigingen een beetje fanatieke aanhang?
20/05 Bradford City - Millwall (op Wembley)
21/05 Juliana '31 - De Meern (o.v.b. resultaat heenwedstrijd)
21/05 NEC - FC Emmen (o.v.b. resultaat heenwedstrijd)

Het is Luctor et Emergo, typefoutje.

Ik heb Luctor de afgelopen jaren 4x gezien. De 1e keer was een beslissingswedstrijd bij Stevo in Geesteren tegen Reutum(2008 of 2009). Deze wedstrijd ging om de titel in de 5e klasse. Bij deze wedstrijd waren tussen de 1.500 en 2.000 toeschouwers aanwezig. Beide clubs hadden veel volk meegenomen naar deze wedstrijd.

Daarnaast heb ik ze 2x in de derby gezien tegen PH. Beide wedstrijd in het seizoen 2013/14. 1x op het complex van PH en later in dat seizoen bij Luctor. bij beide wedstrijden waren rond de 900 toeschouwers aanwezig, waarvan 2/3 deel van de toeschouwers voor Luctor was(ook op bezoek bij PH!).

Dit seizoen heb ik Luctor gezien op bezoek bij MVV '29 in Harbrinkhoek. Bij deze wedstrijd waren ongeveer 250 toeschouwers, waarvan ook weer het gros met Luctor mee kwam. De laatste 2 uitwedstrijden, Colmschate en Voorwaarts, gingen er 3 bussen met supporters mee.

Bij de eerdere beslissingswedstrijd en bij beide derbies tegen PH hadden de supporters aardig wat vuurwerk mee en veel jeugd met blauw/geel geschminckte gezichten. Leuk om te zien.

Over Schalkhaar kan ik je niks vertellen, maar een dorp dus zullen ook wel wat publiek mee nemen.

Jehoentelaar

Citaat van: Jehoentelaar op mei 12, 2017, 23:36:24
18/05 FC Emmen - N.E.C.

17/05 FC Groningen - AZ;
21/05 N.E.C. - FC Emmen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Nort

Citaat van: Sebastiaan_W op mei 15, 2017, 14:55:06
Het is Luctor et Emergo, typefoutje.

Ik heb Luctor de afgelopen jaren 4x gezien. De 1e keer was een beslissingswedstrijd bij Stevo in Geesteren tegen Reutum(2008 of 2009). Deze wedstrijd ging om de titel in de 5e klasse. Bij deze wedstrijd waren tussen de 1.500 en 2.000 toeschouwers aanwezig. Beide clubs hadden veel volk meegenomen naar deze wedstrijd.

Daarnaast heb ik ze 2x in de derby gezien tegen PH. Beide wedstrijd in het seizoen 2013/14. 1x op het complex van PH en later in dat seizoen bij Luctor. bij beide wedstrijden waren rond de 900 toeschouwers aanwezig, waarvan 2/3 deel van de toeschouwers voor Luctor was(ook op bezoek bij PH!).

Dit seizoen heb ik Luctor gezien op bezoek bij MVV '29 in Harbrinkhoek. Bij deze wedstrijd waren ongeveer 250 toeschouwers, waarvan ook weer het gros met Luctor mee kwam. De laatste 2 uitwedstrijden, Colmschate en Voorwaarts, gingen er 3 bussen met supporters mee.

Bij de eerdere beslissingswedstrijd en bij beide derbies tegen PH hadden de supporters aardig wat vuurwerk mee en veel jeugd met blauw/geel geschminckte gezichten. Leuk om te zien.

Over Schalkhaar kan ik je niks vertellen, maar een dorp dus zullen ook wel wat publiek mee nemen.
En dan heb ik de naam al drie keer opnieuw moeten schrijven :p. Bedankt voor de informatie!


hgrm

Citaat van: Nort op mei 15, 2017, 15:13:52
En dan heb ik de naam al drie keer opnieuw moeten schrijven :p. Bedankt voor de informatie!

Dan vraag ik me af: Is die club opgericht door Zeeuwen die om de één of andere reden in Twente zijn neergestreken?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen