Week 5: maandag 29 januari t/m zondag 4 februari

Gestart door Robin, jan 15, 2018, 11:25:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ruudjeee

#30
Citaat van: Nort op jan 19, 2018, 13:13:15
Komt er van jou trip ook een verslag?

Dat kan ik misschien wel eens gaan proberen.
Ik ben normaal niet zo'n verslagen schrijver.

FCT1980

Citaat van: FCT1980 op jan 15, 2018, 14:18:44
30-01 FC Twente - SC Cambuur
03-02 SC Heerenveen - FC Twente

02-02 SF Lotte - VFR Aalen
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

rogo_breda

Citaat van: Sebastiaan_W op jan 19, 2018, 12:56:05
Wordt toch in het stadion van Düsseldorf II gespeeld?
Ik zie het. Jammer, hoewel Paul Janes ook geen verkeerd stadion is.

jvdreumel2

02/02 Cambuur Leeuwarden - Go ahead eagles (laatste stadion van mijn bezoek aan de Nederlandse stadions
In eredivisie en Jupiler league)

spons

Citaat van: jvdreumel2 op jan 21, 2018, 22:56:26
02/02 Cambuur Leeuwarden - Go ahead eagles (laatste stadion van mijn bezoek aan de Nederlandse stadions
In eredivisie en Jupiler league)

Leuk stadion en mooi "affiche" om mee te eindigen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Tribuneklanten

#35
31-01 Feyenoord - PSV
04-12 FC Luik - Hamoir of VW Hamme - Oosterwijk

watergatehopper

Citaat van: jvdreumel2 op jan 21, 2018, 22:56:26
02/02 Cambuur Leeuwarden - Go ahead eagles (laatste stadion van mijn bezoek aan de Nederlandse stadions
In eredivisie en Jupiler league)

Safe the best for last? Knap dat je dat hebt volgehouden ;)

4-2 TuRU Dusseldorf - RWE (Paul Janes)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

jvdreumel2

Het is vanuit het Zuiden een grote afstand om af te leggen. Vorig jaar heb ik in een weekend Groningen thuis en Heerenveen thuis kunnen bekijken. Cambuur bleef dus over.

Olav

Citaat van: jvdreumel2 op jan 27, 2018, 10:55:27
Het is vanuit het Zuiden een grote afstand om af te leggen. Vorig jaar heb ik in een weekend Groningen thuis en Heerenveen thuis kunnen bekijken. Cambuur bleef dus over.

Waarschijnlijk kom ik aankomend seizoen ook uit op het feit dat ik de reizen naar Leeuwarden en Maastricht toch echt een keer zal moeten maken.. Hebben de Brabanders toch een hele gunstige ligging in Nederland!

DanielsenAxedal

Citaat van: Olav op jan 27, 2018, 13:56:16
Waarschijnlijk kom ik aankomend seizoen ook uit op het feit dat ik de reizen naar Leeuwarden en Maastricht toch echt een keer zal moeten maken.. Hebben de Brabanders toch een hele gunstige ligging in Nederland!

Dat zal zonder mij zijn
Ga 23feb Cambuur-emmen!
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

jvdreumel2

Citaat van: Olav op jan 27, 2018, 13:56:16
Waarschijnlijk kom ik aankomend seizoen ook uit op het feit dat ik de reizen naar Leeuwarden en Maastricht toch echt een keer zal moeten maken.. Hebben de Brabanders toch een hele gunstige ligging in Nederland!

Vanuit noord oost Brabant is binnen een straal van anderhalf uur autorijden ook bijna heel België haalbaar en ook het westen van Duitsland waar veel clubs zijn.

Joost

Citaat van: jvdreumel2 op jan 27, 2018, 21:11:13
Vanuit noord oost Brabant is binnen een straal van anderhalf uur autorijden ook bijna heel België haalbaar en ook het westen van Duitsland waar veel clubs zijn.
Vanuit Uden ben je in 90 minuten hooguit bij Gent, Brussel of Luik. Dan heb je nog niet eens de helft van België gehad.

Olav

Citaat van: Joost op jan 27, 2018, 21:16:07
Vanuit Uden ben je in 90 minuten hooguit bij Gent, Brussel of Luik. Dan heb je nog niet eens de helft van België gehad.

Maar alsnog veel meer in de buurt in Brabant. Niet alleen Eredivisie of Jupiler League. Vergelijk maar eens met iemand uit Alkmaar die even de grens over wilt..

Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Groundwhopper

02-02 Wehen Wiesbaden - Karlsruher SC
04-02 SV Darmstadt - Duisburg