Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Koning Kriel

Iemand ervaring met de Franse bekerfinale en/of parkeren bij het stade de France of in Parijs.

Wil vooral weten of er rondom het stadion al veel te doen is voor de wedstrijd of dat we een bistro op moeten zoeken om even lekker te eten. En ook waar we de auto neer kunnen zetten zonder al te veel te moeten betalen of de auto op vier blokjes terug te vinden.

Nort

Citaat van: Koning Kriel op mei 22, 2017, 07:59:20
Iemand ervaring met de Franse bekerfinale en/of parkeren bij het stade de France of in Parijs.

Wil vooral weten of er rondom het stadion al veel te doen is voor de wedstrijd of dat we een bistro op moeten zoeken om even lekker te eten. En ook waar we de auto neer kunnen zetten zonder al te veel te moeten betalen of de auto op vier blokjes terug te vinden.
Ik ben er vorig jaar bij het EK geweest en toen hebben we de auto op z'n 15minuten lopen van het stadion geparkeerd. Plek genoeg en bovendien gratis. Locatie: 10 Rue des Muguets, 93200 Saint-Denis. Buurt zag er voor Parijse begrippen nog 'ok' uit en na afloop stond die er nog keurig (al viel onze auto, behalve het kenteken, dan ook niet op).


Rick

Citaat van: Koning Kriel op mei 22, 2017, 07:59:20
Iemand ervaring met de Franse bekerfinale en/of parkeren bij het stade de France of in Parijs.

Wil vooral weten of er rondom het stadion al veel te doen is voor de wedstrijd of dat we een bistro op moeten zoeken om even lekker te eten. En ook waar we de auto neer kunnen zetten zonder al te veel te moeten betalen of de auto op vier blokjes terug te vinden.

Je kan in Saint-Denis van te voren een plekje boeken in een parkeergarage in de buurt. Dat was in mijn herinnering niet enorm prijzig - en je weet zeker dat je auto veilig staat.

Bakkie

Citaat van: willytown79 op mei 20, 2017, 22:36:00
Waar zat je ergens ? Mooi potje vond ik, leuke sfeer en mooi om in dat stadion te zitten als het goed gevuld is. Scoreverloop hielp natuurlijk mooi mee.

Wij zaten op 17 bij het uitvak. Leuke sfeer en inderdaad een leuk potje voetbal.
Die away fans bleven ook maar gaan. 90 min. lang en zelfs nog na de 5-1.
Wat ik wel jammer vond is dat ze al gepromoveerd waren anders had je nog meer ontlading gehad.

Remonvdh

Weet er iemand toevallig of wanneer de datum van de Duitse supercup vast  gesteld wordt? Hij  staat nu op 5 augustus om 20.30uur zou die nog kunnen veranderen of blijft ie staan

Freekos79

Citaat van: Remonvdh op jun 03, 2017, 14:56:11
Weet er iemand toevallig of wanneer de datum van de Duitse supercup vast  gesteld wordt? Hij  staat nu op 5 augustus om 20.30uur zou die nog kunnen veranderen of blijft ie staan
Dat zal wel zo blijven.
Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

Volgens mij is de dag en aanvangstijd al officieel bevestigd.

De publiekswissel

Citaat van: Remonvdh op jun 03, 2017, 14:56:11
Weet er iemand toevallig of wanneer de datum van de Duitse supercup vast  gesteld wordt? Hij  staat nu op 5 augustus om 20.30uur zou die nog kunnen veranderen of blijft ie staan

Verwacht niet te veel sfeer, want ook dit jaar blijven de fanatieke supporters thuis.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

ricodejong4

Weet iemand een mooi café in de omgeving van Het Kasteel om vooraf wat biertjes te drinken?
Ik verwacht vanavond voor Ned-Den namelijk zowel in de fanzone als in het Kasteel dat er geen bier geschonken wordt.

cafebac

Volgende week zit ik in Boekarest dus mooie gelegenheid om Steaua - Pilzen mee te pakken. Nu verwacht ik niet dat ze het nationale stadion voor die pot uit zullen verkopen, maar is er aldaar nog iets waar ik rekening mee moet houden aangaande ticketverkoop?
Of uberhaupt andere tips voor Boekarest, altijd welkom :)

HRM1880

Citaat van: cafebac op jul 20, 2017, 20:19:35
Volgende week zit ik in Boekarest dus mooie gelegenheid om Steaua - Pilzen mee te pakken. Nu verwacht ik niet dat ze het nationale stadion voor die pot uit zullen verkopen, maar is er aldaar nog iets waar ik rekening mee moet houden aangaande ticketverkoop?
Of uberhaupt andere tips voor Boekarest, altijd welkom :)
Dat niet Steaua maar FCSB tegen Plzen speelt. Dat je niet bij de verkeerde wedstrijd staat.

Wesley10__

Vanavond KFC Uerdingen - FC Koln in het Grotenburg Stadion. Welke tribune raden jullie aan om plaats te nemen?

watergatehopper

Citaat van: Wesley10__ op jul 21, 2017, 11:03:36
Vanavond KFC Uerdingen - FC Koln in het Grotenburg Stadion. Welke tribune raden jullie aan om plaats te nemen?

Als die van koln op de gegengerade staan zou ik daarvoor kiezen
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

woutertwente

Is hier iemand die mij wellicht aan 2 tickets kan helpen voor FC Utrecht - Lech Poznan of PSV - NK Osijek?
Bij voorbaat dank

Nort

Citaat van: woutertwente op jul 22, 2017, 11:40:09
Is hier iemand die mij wellicht aan 2 tickets kan helpen voor FC Utrecht - Lech Poznan of PSV - NK Osijek?
Bij voorbaat dank
Stuur maar ff een pb, voor PSV