Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Mrmojorisin

Een beetje een willekeurige vraag, maar is er hier al iemand in La Bombonera geweest?

Sinds Argentinië - Peru ben ik daar weer helemaal verliefd op geworden, voor mij het allermooiste stadion ter wereld.

Zou er doodgraag ooit eens naartoe gaan, ben ook heel erg aan het hopen dat Argentinië één van de volgende WK's binnenhaalt, al ben ik niet zeker of het aan de strenge FIFA-voorwaarden zou voldoen.

Jehoentelaar

Citaat van: ALenstra op okt 07, 2017, 08:50:59
Derde liga en lager wordt ook van tijd tot tijd bekend gemaakt. En vaak rond de tijdstippen dat beide bundesligas bekend gemaakt worden. Inderdaad moet je voor pasen rekenen op maart.

In de regel worden de twee Bundesligen als eerste bekend gemaakt en volgen de 3.Liga daarna, om zoveel mogelijk logistieke clashes te vermijden. Zit vaak maar een paar dagen tussen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

spons

Citaat van: Mrmojorisin op okt 08, 2017, 12:50:12
Een beetje een willekeurige vraag, maar is er hier al iemand in La Bombonera geweest?

Sinds Argentinië - Peru ben ik daar weer helemaal verliefd op geworden, voor mij het allermooiste stadion ter wereld.

Zou er doodgraag ooit eens naartoe gaan, ben ook heel erg aan het hopen dat Argentinië één van de volgende WK's binnenhaalt, al ben ik niet zeker of het aan de strenge FIFA-voorwaarden zou voldoen.

Ik ben afgelopen Pasen bij Boca Juniors - Patronato geweest.

Het stadion is inderdaad echt geweldig
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Mrmojorisin

Citaat van: spons op okt 08, 2017, 18:31:05
Ik ben afgelopen Pasen bij Boca Juniors - Patronato geweest.

Het stadion is inderdaad echt geweldig
Prachtig!

Heb je een verslag daarvan? Zou dat graag lezen!

Joost

Citaat van: Mrmojorisin op okt 09, 2017, 21:02:25
Prachtig!

Heb je een verslag daarvan? Zou dat graag lezen!

Hij is er geweest, het is geweldig.

Dat lijkt me een, wellicht ietwat beknopt, verslag.

San Paolo

Citaat van: Mrmojorisin op okt 08, 2017, 12:50:12
Een beetje een willekeurige vraag, maar is er hier al iemand in La Bombonera geweest?

Sinds Argentinië - Peru ben ik daar weer helemaal verliefd op geworden, voor mij het allermooiste stadion ter wereld.

Zou er doodgraag ooit eens naartoe gaan, ben ook heel erg aan het hopen dat Argentinië één van de volgende WK's binnenhaalt, al ben ik niet zeker of het aan de strenge FIFA-voorwaarden zou voldoen.

Je moet juist hopen dat Argentinië het WK niet binnenhaalt. Voor je het weet spelen alle clubs in hypermoderne arena's.

Hugo

Citaat van: Joost op okt 09, 2017, 21:33:51
Hij is er geweest, het is geweldig.

Dat lijkt me een, wellicht ietwat beknopt, verslag.

Voor Spons een vrij uitgebreid verslag ;-)

Bakkie

Vanavond naar FC Oss - FC Den Bosch. Iemand nog tips waar we het beste een biertje kunnen drinken voor de wedstrijd?

Cyclebob

Citaat van: Bakkie op okt 20, 2017, 14:03:43
Vanavond naar FC Oss - FC Den Bosch. Iemand nog tips waar we het beste een biertje kunnen drinken voor de wedstrijd?
Er was aantal jaren terug vlakbij een kroeg in de TOP Oss kleuren geschilderd... ?
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Nort

Citaat van: Bakkie op okt 20, 2017, 14:03:43
Vanavond naar FC Oss - FC Den Bosch. Iemand nog tips waar we het beste een biertje kunnen drinken voor de wedstrijd?
Geen idee waar je vandaan komt, maar als je niet uit de buurt van Oss komt kun je beter even bellen of ze je een kaartje willen verkopen. Een biertje kun je doen in de kantine van de amateurclub.

Bakkie

Citaat van: Nort op okt 20, 2017, 14:29:30
Geen idee waar je vandaan komt, maar als je niet uit de buurt van Oss komt kun je beter even bellen of ze je een kaartje willen verkopen. Een biertje kun je doen in de kantine van de amateurclub.

Ik kom zeker niet uit de buurt, maar wij komen wel binnen. Geen zorgen ;)
Maar bedankt! gaan we daar een biertje doen.

Kölsche Bosschenaar

#3716
Citaat van: Bakkie op okt 20, 2017, 14:03:43
Vanavond naar FC Oss - FC Den Bosch. Iemand nog tips waar we het beste een biertje kunnen drinken voor de wedstrijd?
Rond het stadion zul je geen enkele kroeg vinden. Het stadion is omringd door grote scholencomplexen, sportparken en hogere middenklasse woonwijken. Daarnaast is Oss van zichzelf al een saai slaapgat. Ik zou adviseren om in het 'centrum' op het terras te gaan zitten. H32 of La Colline zijn wel aardig. Zeker na de wedstrijd een van de betere plekken als je in Oss wil blijven. Als 'buitenstaander' zou ik niet in een van de spaarzame kroegen (Rebel en Keijzer) in het centrum binnen stappen. Sfeer is erg bekrompen en niet-Ossenaren zijn niet echt welkom. Kunt beter even doorrijden naar Den Bosch of Nijmegen.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Bakkie

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op okt 20, 2017, 15:15:52
Rond het stadion zul je geen enkele kroeg vinden. Het stadion is omringd door grote scholencomplexen, sportparken en hogere middenklasse woonwijken. Daarnaast is Oss van zichzelf al een saai slaapgat. Ik zou adviseren om in het 'centrum' op het terras te gaan zitten. H32 of La Colline zijn wel aardig. Zeker na de wedstrijd een van de betere plekken als je in Oss wil blijven. Als 'buitenstaander' zou ik niet in een van de spaarzame kroegen (Rebel en Keijzer) in het centrum binnen stappen. Sfeer is erg bekrompen en niet-Ossenaren zijn niet echt welkom. Kunt beter even doorrijden naar Den Bosch of Nijmegen.

Dit klinkt nog beter! Dan denk ik dat we het centrum maar even gaan verkennen. Zit je zelf vanavond in het uitvak?

Kölsche Bosschenaar

#3718
Citaat van: Bakkie op okt 20, 2017, 15:32:03
Dit klinkt nog beter! Dan denk ik dat we het centrum maar even gaan verkennen. Zit je zelf vanavond in het uitvak?
Ja, na 3 lange jaren mogen we er eindelijk weer bij zijn. Ondanks de verschrikkelijke buscombi, extreme controle en een max van 150 uitsupporters, kijk ik er toch erg naar uit.
FC Den Bosch
1.FC Köln

ricodejong4

Ik ga aankomend weekend een (niet-voetbalgerelateerd) weekend naar Belgrado, Rode Ster en Partizan spelen beide uit dus er is helaas ook geen mogelijkheid om het wel-voetbalgerelateerd te maken. Nu zou ik echter graag het stadion van Rode Ster willen bezoeken. Is het makkelijk te bereiken vanuit het centrum en is het vrij toegankelijk buiten wedstrijddagen om? Dank alvast :)