Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sander11

Citaat van: Robin op aug 04, 2017, 09:01:05
Laatste keer Fulham ook thuis laten bezorgen, binnen 2 weken kaartjes netjes op de mat. Top!

ik ook.. binnen een paar dagen zelfs!
HEYA DEN BOSCH!

San Paolo

Iemand ervaring met tickets voor Leicester City? Laatste weekend van oktober zijn we in de buurt en staat Leicester - Everton op het programma. Volgens site van Leicester is er eerst (logischerwijs) voorrang met puntensystemen. Is er toevallig iemand met een booking history of raakt het niet uitverkocht daar? Door recente prestaties kan ik mij dit namelijk niet voorstellen.

Nort

Citaat van: San Paolo op aug 18, 2017, 14:31:28
Iemand ervaring met tickets voor Leicester City? Laatste weekend van oktober zijn we in de buurt en staat Leicester - Everton op het programma. Volgens site van Leicester is er eerst (logischerwijs) voorrang met puntensystemen. Is er toevallig iemand met een booking history of raakt het niet uitverkocht daar? Door recente prestaties kan ik mij dit namelijk niet voorstellen.
Ik heb 20 minuten met de ticketoffice aan de lijn gehangen voor dezelfde wedstrijd en dat kwam in het kort hierop neer:

- Wedstrijd zal naar alle waarschijnlijkheid al bij de memberverkoop uitraken.
- Je kunt international member worden voor 20 Pond en uiterlijk tot maandag inschrijven voor de loting (uitslag binnen 24 uur bekend). De 'Engelse' member loting start pas veel later, maar is met 60 Pond ook flink duurder. Het aantal kaarten wat beschikbaar is onbekend (c/q geven ze niet door) en datzelfde geldt voor het 'succespercentage'.
- Goedkoopste hospitality is 205 Pond

Daar ga ik over vijf jaar wel een keer heen als de hype is neergedaald.

Jef400


San Paolo

Citaat van: Nort op aug 18, 2017, 15:11:20
Ik heb 20 minuten met de ticketoffice aan de lijn gehangen voor dezelfde wedstrijd en dat kwam in het kort hierop neer:

- Wedstrijd zal naar alle waarschijnlijkheid al bij de memberverkoop uitraken.
- Je kunt international member worden voor 20 Pond en uiterlijk tot maandag inschrijven voor de loting (uitslag binnen 24 uur bekend). De 'Engelse' member loting start pas veel later, maar is met 60 Pond ook flink duurder. Het aantal kaarten wat beschikbaar is onbekend (c/q geven ze niet door) en datzelfde geldt voor het 'succespercentage'.
- Goedkoopste hospitality is 205 Pond

Daar ga ik over vijf jaar wel een keer heen als de hype is neergedaald.

Bedankt voor de reactie. Heel duidelijk. Helaas is er dat weekend maar weinig op zondag qua voetbal in het midden van Engeland. Birmingham - Villa zal namelijk ook wel lastig worden voor kaarten.

Koller

Iemand ervaring met Huddersfield Town? Ben op zoek naar 3 kaarten voor de wedstrijd thuis tegen Man.City op 26-11. Zal wel lastig worden vrees ik gezien zelfs de thuiswedstrijd tegen Newcastle al uitverkocht is (ok de 1e thuiswedstrijd ooit in de PL maar toch. Membership optie of mogelijk uitvak? Hoor graag of iemand tips/adviezen heeft. Bvd. Gr Edwin

ALenstra

Heb je al op de website gekeken van Huddersfield Town?

Joost

Registreren op de website en in de gaten houden hoe het met andere duels gaat. Huddersfield verkocht in het verleden nooit uit, zelfs niet als Leeds op bezoek kwam. Als je er op tijd bij bent zal het best lukken.

ALenstra

Er kunnen 24.500 toeschouwers in en vorig seizoen trokken ze ruim 20.000 gemiddeld. Die wedstrijd tegen Newcastle was hun eerste thuiswedstrijd ooit in de Premier League en Newcastle neemt veel uitfans mee. Als je op tijd erbij bent dan moeten kaarten wel lukken.

Nort

Ik heb evt. wel een booking history.

Koller

Bedankt allen voor de reacties. Ik las op hun website dat ze alle beschikbare seizoenkaarten verkocht hebben. Weet alleen niet hoe veel dat zijn. Heb account aangemaakt en zal het in de gaten houden. Gr

rogo_breda

Iemand hier ervaring met tickets voor Ipswich-Norwich en vice versa? Gaan deze wedstrijden normaal gesproken nog in general sale? Of loont het om een membership aan te schaffen?

Nort

Citaat van: rogo_breda op aug 25, 2017, 11:18:31
Iemand hier ervaring met tickets voor Ipswich-Norwich en vice versa? Gaan deze wedstrijden normaal gesproken nog in general sale? Of loont het om een membership aan te schaffen?
Je zult een booking history nodig hebben en bij Ipswich zijn ze niet echt behulpzaam. Maar volgens zijn er genoeg Nederlanders bij Ipswich geweest, dus dat moet wel te doen zijn.

rogo_breda

Ik heb nog nooit ergens een booking historie nodig gehad, hoe werkt dat dan? Is het ticket dan niet persoonsgebonden of wordt er niet op ID gecontroleerd?

Ik zie bv bij Ipswich dat ik een Silver Member kan worden, dat geeft voorrang bij kaartverkoop. Zou dat niet voldoende zijn? Kom je met een booking history eerder aan de beurt?

Nort

Citaat van: rogo_breda op aug 25, 2017, 14:16:16
Ik heb nog nooit ergens een booking historie nodig gehad, hoe werkt dat dan? Is het ticket dan niet persoonsgebonden of wordt er niet op ID gecontroleerd?

Ik zie bv bij Ipswich dat ik een Silver Member kan worden, dat geeft voorrang bij kaartverkoop. Zou dat niet voldoende zijn? Kom je met een booking history eerder aan de beurt?
Officieel zijn kaarten persoonlijk gebonden, maar niemand die zich daar druk om maakt. Membership geeft zelfs nog voorrang op mensen met een booking history, dus als je die aanschaft komt het zeker goed. In Engeland eist de politie dat kaarten voor risico duels niet in de vrije verkoop verkocht mogen worden, daarom wordt er een booking historyn(wat niet meer is, dan dat je bij de club in het verleden eens een kaart hebt gekocht) vereist.