Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ruudjeee

Iemand interesse in 3 tickets voor AC Milan - Inter Milan op 4 april?

Helaas kunnen wij niet op de nieuwe datum (4 april).
Tickets zijn naast elkaar in sector 337.
€55,00 per ticket (ingekocht voor €65,00 per ticket)

Il tuo posto: Settore: 337 Fila: 8 Posto: 16
Il tuo posto: Settore: 337 Fila: 8 Posto: 17
Il tuo posto: Settore: 337 Fila: 8 Posto: 18

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Ruudjeee op mrt 26, 2018, 15:16:55
Iemand interesse in 3 tickets voor AC Milan - Inter Milan op 4 april?

Helaas kunnen wij niet op de nieuwe datum (4 april).
Tickets zijn naast elkaar in sector 337.
€55,00 per ticket (ingekocht voor €65,00 per ticket)

Il tuo posto: Settore: 337 Fila: 8 Posto: 16
Il tuo posto: Settore: 337 Fila: 8 Posto: 17
Il tuo posto: Settore: 337 Fila: 8 Posto: 18

Kan je geen refund krijgen? Normaliter is dat geen probleem wanneer een wedstrijd uitgesteld is.

Voetbalhopper

Citaat van: John Sleeuwenhoek op mrt 26, 2018, 16:31:41
Kan je geen refund krijgen? Normaliter is dat geen probleem wanneer een wedstrijd uitgesteld is.

In dit geval is dat niet mogelijk. Vond het ook vreemd.

Ruudjeee

Citaat van: John Sleeuwenhoek op mrt 26, 2018, 16:31:41
Kan je geen refund krijgen? Normaliter is dat geen probleem wanneer een wedstrijd uitgesteld is.

Echt bizar triest van de club. We krijgen inderdaad geen refund....

DanielsenAxedal

Heel balen, bij Club Brugge kreeg ik heel simpel het geld terug na 1 mailtje.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Ruudjeee

Citaat van: DanielsenAxedal op mrt 26, 2018, 19:14:21
Heel balen, bij Club Brugge kreeg ik heel simpel het geld terug na 1 mailtje.

Wij hadden ook bog Atalanta - Sampdoria geboekt. Dat geld heb ik allang netjes terug gekregen

Joost

Citaat van: Ruudjeee op mrt 26, 2018, 15:16:55
Iemand interesse in 3 tickets voor AC Milan - Inter Milan op 4 april?

Helaas kunnen wij niet op de nieuwe datum (4 april).
Tickets zijn naast elkaar in sector 337.
€55,00 per ticket (ingekocht voor €65,00 per ticket)

Il tuo posto: Settore: 337 Fila: 8 Posto: 16
Il tuo posto: Settore: 337 Fila: 8 Posto: 17
Il tuo posto: Settore: 337 Fila: 8 Posto: 18

Heb je ze via een doorverkoopsite gekocht?

Ruudjeee

#2917
Nee, gewoon via de site van AC Milan. Ik ben lid van die club. Ik kan ook via de site een naamswijziging doen op de tickets.

ksclgiov282

#2918
Citaat van: Ruudjeee op mrt 26, 2018, 15:16:55
Iemand interesse in 3 tickets voor AC Milan - Inter Milan op 4 april?

Helaas kunnen wij niet op de nieuwe datum (4 april).
Tickets zijn naast elkaar in sector 337.
€55,00 per ticket (ingekocht voor €65,00 per ticket)

Il tuo posto: Settore: 337 Fila: 8 Posto: 16
Il tuo posto: Settore: 337 Fila: 8 Posto: 17
Il tuo posto: Settore: 337 Fila: 8 Posto: 18
Dit scenario vrees ik dus momenteel ook. Wij gaan van zat 28/4 tot di 1/5 naar Milaan, vluchten geboekt en tickets Inter - Juve zijn besteld. Nu maar hopen dat de wedstrijd niet naar vrijdagavond of dinsdag gaat. Er is ook nog Atalanta - Lazio, ook niet verkeerd...

Langemannetje

Citaat van: Denniss op mrt 23, 2018, 13:00:38
Als hier nog iemand is die mij kan helpen aan een Purchase History voor Wolves - Birmingham zou dat geweldig zijn (:
Ik heb enkele weken geleden Wolves - QPR gedaan, als je nog omhoog zit pb me dan ;)
73 grounds in 14 verschillende landen

Denniss

Citaat van: Langemannetje op mrt 27, 2018, 05:35:28

Ik heb enkele weken geleden Wolves - QPR gedaan, als je nog omhoog zit pb me dan ;)

Het is intussen gelukt. Toch bedankt!

Nickky

Vrijdag wil ik met de kids even naar of Den Bosch - Cambuur of naar Eindhoven - de Graafschap.

Denken jullie dat ik bij deze wedstrijden gewoon kaartjes aan de kassa kan krijgen?

Nort

Citaat van: Nickky op apr 04, 2018, 10:51:25
Vrijdag wil ik met de kids even naar of Den Bosch - Cambuur of naar Eindhoven - de Graafschap.

Denken jullie dat ik bij deze wedstrijden gewoon kaartjes aan de kassa kan krijgen?
Is het nu echt zoveel moeite om gewoon op de clubwesbite te kijken?

Nickky

Nee hoor, dat had ik al gedaan, maar ik zag het niet staan, anders had ik de vraag niet gesteld.
Bij online bestellen, dat zag ik wel, geldt er een maximum van 2 kaarten per account. We zijn met z'n drieën. Vandaar.

Maar voel je vrij om mijn vraag te negeren, als het je enkel irriteert.

Nort

Citaat van: Nickky op apr 04, 2018, 11:05:20
Nee hoor, dat had ik al gedaan, maar ik zag het niet staan, anders had ik de vraag niet gesteld.
Bij online bestellen, dat zag ik wel, geldt er een maximum van 2 kaarten per account. We zijn met z'n drieën. Vandaar.

Maar voel je vrij om mijn vraag te negeren, als het je enkel irriteert.
Het is z'n simpele vraag die niemand beter dan FC Den Bosch kan beantwoorden. Als je ze belt heb je binnen 30 seconden antwoord, in plaats van de standaard antwoorden die hier komen: Ja, ik denk het wel, als het goed is wel, etc.

Anyway als je in Google 'FC Den Bosch' in tikt en vervolgens naar de website toegaat (klik 1), kun je vanaf de homepage direct naar 'meer info' gaan voor het duel tussen Den Bosch - Cambuur (klik 2) en woalla alle informatie verschijnt.

''In de voorverkoop en op de wedstrijddag kunnen er op basis van een clubcard, seizoenkaart of eenmalige registratie vier kaarten per persoon worden gekocht voor de zuidtribune (vak R1 tot en met R5) de noordtribune (vak I1 en I2),  en twee per persoon voor de eretribune (vak C tot en met vak E).

De prijs van een toegangskaart bedraagt € 12,50 voor de zuid- en noordtribune (achter het doel). Voor de hoofdtribune (lange zijde) is de prijs van een toegangskaart € 17,50 per stuk. Jeugd van 13 en 14 jaar én supporters in de leeftijdscategorie 65+ betalen aangepaste tarieven. Zij betalen € 10,00 voor een toegangskaart op de noord- en zuidtribune en € 12,50 voor een kaart op de eretribune.

Voorkom lange wachttijd bij de kassa's door aanschaf E-ticket Tijdens de eerste seizoenhelft zijn de kassa's op het voorplein voorzien van laptops en ticketprinters waarmee we gerichter een plaats kunnen toekennen aan onze bezoekers. Via deze laptops zal er per heden ook geregistreerde verkoop plaatsvinden bij het kassagebouw. Aan de hand van een clubcard, seizoenkaart, of legitimatiebewijs zal er een toegangskaart ter plekke op naam worden uitgeprint. Deze registratie kan enige tijd in beslag nemen, we vragen hierbij om het geduld van onze bezoekers. Tevens is het per heden mogelijk om te pinnen in het kassagebouw. FC Den Bosch raadt supporters aan om zijn of haar toegangskaart (als E-ticket) op voorhand te bestellen via www.fcdenbosch.nl/tickets, zodat zij niet in de rij hoeven te wachten. Het online bestellen van een toegangskaart voor FC Den Bosch – SC Cambuur kan zoals gezegd tot en met vrijdag 6 april 19.00 uur.''