Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

DylanK

Iemand die tips heeft voor het kopen van kaarten voor Köln-Hannover? Vind 70+ via een reseller betalen voor een regulier potje 2e Bundesliga best veel
Een leven zonder voetbal is geen leven.

Futbology: Dylan Kuijsten

ALenstra

Account aanmaken op de website en hopen op general sale?

DylanK

Citaat van: ALenstra op okt 20, 2024, 12:56:21Account aanmaken op de website en hopen op general sale?

Onmogelijk tussen te komen lijkt het wel, ben geen mitglied en vrije verkoop lijkt er niet te zijn.
Een leven zonder voetbal is geen leven.

Futbology: Dylan Kuijsten

cornederuiter

Iemand tips voor Celtic? Gaan weekend naar Schotland en willen Celtic - Hearts meepakken weekend van 29 maart. Gaat om 3/4 kaarten

ALenstra

Lastig. Mij lukte het al niet om één kaartje te bemachtigen.

Mezergame

Zou iemand mij kunnen helpen aan één kaart voor Arsenal - Aston Villa op 18 januari?

Mezergame

Citaat van: groundhoppingbreda op sep 04, 2024, 10:05:55De speeldata's in Duitsland en Belgie staan nog niet helemaal vast.
Mijn tips voor dat weekend:

Alemannia Aachen - Wehen Wiesbaden
Borussia Dortmund 2 - 1. FC Saarbrucken (aan de legendarische Rote Erde)
Fortuna Dusseldorf - 1. FC Magdenburg
KSC Lokeren - SK Beveren (derby)

Je hebt ook nog wat bundesliga potjes in het Ruhrgebied dat weekend, maar geen hele aantrekkelijke wedstrijden.

Een update aangaande deze tips. Het tripje is verplaatst naar een weekend in januari met als bestemming Londen. In ieder geval staat Millwall - Hull City op het programma, verder nog geen planning. Tips zijn natuurlijk altijd welkom :)

Gisteren wel richting Aken gegaan voor de wedstrijd tegen Wehen Wiesbaden. Op de tribunes was de sfeer tegenvallend, om maar te zwijgen over de 0-0 eindstand.

Bakkie

Iemand de gouden tip voor 2 tickets Stockport - Birmingham op 1 januari?
Wedstrijd is uitverkocht en de club adviseerde mij om de site in de gaten te houden, maar ben bang dat daar geen kaarten terug gaan komen...

watergatehopper

Citaat van: Bakkie op dec 26, 2024, 15:11:59Iemand de gouden tip voor 2 tickets Stockport - Birmingham op 1 januari?
Wedstrijd is uitverkocht en de club adviseerde mij om de site in de gaten te houden, maar ben bang dat daar geen kaarten terug gaan komen...

Dat is je enige kans lijkt mij. Pagina refreshen en duimen. Misschien kun je het via de socials nog bekend maken. Ik zou dan alleen wel uitleg geven over die 2 kaartjes. Als mensen mensen denken dat je ook nog naast elkaar wilt zitten lijkt het mij bijna onmogelijk. Temeer dit voor Birmingham ook heel goed te bereiken is en ze ook nog bovenaan staan. Succes!
Futbology : watergatehopper .nl
Website : www.watergatehopper.nl

🇧🇪 Challenger Pro League (2) ✅

Kev_Ground_92

Iemand enige idee wanneer de verkoop start van Beerschot vs Antwerp? Zoek een kaartje voor deze wedstrijd.

Tips zijn welkom

Kev_Ground_92

Gezien! Ondertussen al van een kaartje voorzien :)

Langemannetje

Als je één van je meest reislástige vrienden dan eindelijk meekrijgt op zijn eerste trip naar Engeland, wil je het beste voor hem. Ook al lijkt het onmogelijk.

Is er iemand hier met een membership bij Everton die niet gebruikt wordt voor de wedstrijd tegen Manchester United 22 februari?
77 grounds in 14 landen

Rob1977_PSV

Ik besef dat dit een lastige gaat worden, maar ik zou graag naar de wedstrijd van St. Pauli tegen VfB Stuttgart willen gaan in het eerste weekend van mei. Wat zijn de ervaringen hier? Bij voorbaat kansloos voor losse verkoop en dus aangewezen op groundhoptickets of iets dergelijks?
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!