Hoofdmenu

Coronavirus

Gestart door ALenstra, mrt 08, 2020, 12:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mike_t

Citaat van: Joost op mei 29, 2020, 08:43:33
https://www.voetbalvlaanderen.be/nieuws/aanvang-en-speeldata-voetbal-vlaanderen-competities-2020-2021-bekend

Joepie!

Yeahhh. Als de crokycup al begin augustus gaat plaatsvinden zullen er vast wel oefenwedstrijdjes komen vanaf midden juli ....
Zoveel zin in !


hgrm

Als ze ons dan maar het land binnenlaten. Daar doen ze nu nog verschrikkelijk moeilijk over.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Er is weer nieuw opstartnieuws (Spanje en Formule 1 bevestigd). Zie http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=2247.0.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

De latente en onderliggende psychische sluipmoordenaar, de broeder in het kwaad van de aanslag op lichamelijke gezondheid. Verborgen leed. De ongeschreven bijsluiter.

Geestelijke ontwrichting. Eenzame ontreddering. Ziekmakende stress. Wurgende onzekerheid. Een toekomstverwachting zonder baan. Vertrouwensbreuk. Aanslag op geestelijk welzijn.



Strangely Devoted or Mentally Disturbed

spons

Citaat van: Han op mei 30, 2020, 00:00:38
De latente en onderliggende psychische sluipmoordenaar, de broeder in het kwaad van de aanslag op lichamelijke gezondheid. Verborgen leed. De ongeschreven bijsluiter.

Geestelijke ontwrichting. Eenzame ontreddering. Ziekmakende stress. Wurgende onzekerheid. Een toekomstverwachting zonder baan. Vertrouwensbreuk. Aanslag op geestelijk welzijn.

Ik heb nog helemaal nergens last van
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Inderdaad. Ik ben absoluut niet depri. Het is zoals het is.

Saltacampos

#277
Citaat van: hgrm op mei 29, 2020, 22:40:01
Als ze ons dan maar het land binnenlaten. Daar doen ze nu nog verschrikkelijk moeilijk over.
Vanaf 15 juni normaal, met alle buurlanden die wederzijdse akkoorden sluiten (als alles goed gaat). Of er publiek gaat toegelaten worden is wel zelfs voor september nog niet helemaal zeker, maar ik verwacht vanaf augustus van wel (in beperkte mate).
Over land and sea

FCT1980

Citaat van: spons op mei 30, 2020, 07:05:04
Ik heb nog helemaal nergens last van

Jij zit ook niet alleen op een kamertje zonder dat je bezoek mag ontvangen toch?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Mokum1900

Citaat van: Han op mei 30, 2020, 00:00:38
De latente en onderliggende psychische sluipmoordenaar, de broeder in het kwaad van de aanslag op lichamelijke gezondheid. Verborgen leed. De ongeschreven bijsluiter.

Geestelijke ontwrichting. Eenzame ontreddering. Ziekmakende stress. Wurgende onzekerheid. Een toekomstverwachting zonder baan. Vertrouwensbreuk. Aanslag op geestelijk welzijn.

als je een telefoongesprek nodig vind dat hoor ik het,


zo erg ben ik ook niet vraag maar aan spons en Nort , die heb ik jawel in een pb veiligheid toegewenst
Waar je ook gaat ik volg je overal

spons

We kunnen vanaf vandaag weer gewoon met publiek voetballen in Nederland. Je noemt het gewoon een "demonstratie" en het is toegestaan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hunebed on tour

#281
Citaat van: hgrm op mei 28, 2020, 21:37:25
Er is vandaag en gisteren weer het één en ander bekend geworden, o.a. over de Premier League, Serie A en Belgische bekerfinale. Zie http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=2247.0.

In de 3. liga zijn ze ook weer van start gegaan afgelopen weekend.

ALenstra

Klopt, het is de 3.liga, de naam bundesliga is nooit gebruikt.

Hunebed on tour

Gauw aangepast :)

hgrm

Citaat van: ALenstra op jun 02, 2020, 09:28:22
Klopt, het is de 3.liga, de naam bundesliga is nooit gebruikt.

Heeft er mee te maken dat 'Bundesliga' een merknaam is van de DFL terwijl de 3. Liga wordt georganiseerd door de DFB
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen