Cheese & Union

Gestart door Hugo, sep 26, 2008, 13:08:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Saltacampos

Citaat van: Hugo op mrt 24, 2019, 12:18:18
Begin deze maand nog eens in Italië geweest;

Sora 3 - 0 Cavese Op de koffie bij Koen Brack (voorheen Cambuur en GAE).

Lazio Roma 3 - 0 AS Roma Derby van Rome.
Sora is super om te lezen/foto's te zien, Italië herbergt duidelijk heel wat pareltjes in lagere afdelingen.
Over land and sea

Hugo

Vorige week ben ik, samen met AthleticHolanda, een weekend in Kroatie geweest. Onderstaand de linkjes naar de 3 fotoverslagen van de wedstrijden.

Lokomotiva Zagreb 2 - 0 Istra 1961
Inter Zaprešić 1 - 2 Varteks Varazdin
Osijek 1 - 0 Dinamo Zagreb

Jef400


FCT1980

Mooie foto's.
Je waant je in de jaren '80.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Saltacampos

Mooie foto's en schitterende oude bakken.
Bedroevend lage toeschouwersaantallen wel, voor het voetbal is het alvast geen goede zaak geweest dat Joegoslavië ophield te bestaan.
Over land and sea

Hugo

Citaat van: Saltacampos op feb 23, 2020, 11:07:46
Mooie foto's en schitterende oude bakken.
Bedroevend lage toeschouwersaantallen wel...

En dan te bedenken dat bij Lokomotiva en Zaperisec de toegang gratis was.

Hugo

Na 15 jaar heb ik besloten te stoppen met de Cheese & Union website. Er gaat binnenkort van alles veranderen met Google Sites en dat maakt het er niet makkelijker op. Elders de site opnieuw opbouwen is met 500+ pagina's geen optie. Verder merk ik dat, zonder dat ik het kan onderbouwen met cijfers, de belangstelling voor een traditionele website steeds minder wordt. Men kijkt tegenwoordig vooral op Fb, Twitter, Insta etc. Dat gaat sneller en je hoeft niet lange weg naar een website af te leggen.

Het bijhouden van de website heb ik al die jaren met plezier gedaan. Speciale dank aan Jurgen, de mede-oprichter en bedenker van de naam "Cheese and Union". Iedereen bedankt voor de belangstelling.

Luccie

Citaat van: Hugo op aug 24, 2020, 21:11:35
Na 15 jaar heb ik besloten te stoppen met de Cheese & Union website. Er gaat binnenkort van alles veranderen met Google Sites en dat maakt het er niet makkelijker op. Elders de site opnieuw opbouwen is met 500+ pagina's geen optie. Verder merk ik dat, zonder dat ik het kan onderbouwen met cijfers, de belangstelling voor een traditionele website steeds minder wordt. Men kijkt tegenwoordig vooral op Fb, Twitter, Insta etc. Dat gaat sneller en je hoeft niet lange weg naar een website af te leggen.

Het bijhouden van de website heb ik al die jaren met plezier gedaan. Speciale dank aan Jurgen, de mede-oprichter en bedenker van de naam "Cheese and Union". Iedereen bedankt voor de belangstelling.

Jammer, maar wel een begrijpelijke keuze.
Ik vond het altijd wel aardig om af en toe te neuzen op jouw site, omdat er niet de standaard stadion bezoeken op te zien waren.

Nort

Zonde inderdaad, net als de Maaswupperexpress, is/was het een heerlijk naslag werk voor nieuwe vinck ideeën.

FCT1980

Jammer Hugo.
Blijft de website wel in de lucht?
Je ziet dat veel anderen ook stoppen met hun websites en wat anders gaan doen.
Doing the 116, Engels-voetbal enz vond ik allemaal leuk om te lezen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

DannyH79

Zonde zeg, zeker ook omdat je er 15 jaar werk in hebt zitten. Ik snap wel dat je hem dan niet helemaal overgaat zetten naar een nieuwe. Ik vind het altijd wel leuk om van andere foto's en verhalen te zien.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Hugo

Citaat van: FCT1980 op aug 25, 2020, 08:56:16
Jammer Hugo.
Blijft de website wel in de lucht?
Je ziet dat veel anderen ook stoppen met hun websites en wat anders gaan doen.
Doing the 116, Engels-voetbal enz vond ik allemaal leuk om te lezen.

Wat mij betreft blijft de site eeuwig staan zoals ie nu is. Google gaat binnenkort automatisch de hele zooi overzetten naar een nieuw iets. Ik heb een preview gezien en ik werd niet vrolijk van de nieuwe lay-out. Maar Google gaat de site niet deleten ofzo.

FCT1980

Citaat van: Hugo op aug 25, 2020, 20:16:23
Wat mij betreft blijft de site eeuwig staan zoals ie nu is. Google gaat binnenkort automatisch de hele zooi overzetten naar een nieuw iets. Ik heb een preview gezien en ik werd niet vrolijk van de nieuwe lay-out. Maar Google gaat de site niet deleten ofzo.

Dat is met name fijn voor jezelf omdat je dan niet alles voor niets hebt gedaan.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: FCT1980 op aug 25, 2020, 08:56:16
Jammer Hugo.
Blijft de website wel in de lucht?
Je ziet dat veel anderen ook stoppen met hun websites en wat anders gaan doen.
Doing the 116, Engels-voetbal enz vond ik allemaal leuk om te lezen.

Ik moet bekennen dat ik niet wist dat Engels-voetbal gestopt was met de webiste. Jij weet vast wel waarom?

Bier und Bratwurst

Jammer Hugo!! Ik vond het een geweldige site!!
Het ene stadion is het andere niet!