Verlanglijst/vooruitzicht 2018-2019

Gestart door De Twaalfde Man, mei 14, 2018, 11:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

-Alle wedstrijden van K. Lyra Lierse SK (die naam moet ik toch nog gewoon worden hoor...) in 3e Amateur

-het vernieuwde Dudenpark van Union Saint Gilloise
-Excelsior Rotterdam (nog steeds niet op Woudestein geweest)
-Zwitserland - België
-De jaarlijkse roadtrip in November (waarschijnlijk Spanje)
-Weekendje Valencia
-Mainz 05
-Freiburg

Kölsche Bosschenaar

- Leeds United
- Sheffield Wednesday
- Brentford
- Ipswich Town
- Rangers of Celtic
- Valencia
- Karlruher SC
- Union Berlin
- Derby van Hamburg (editie op Millerntor lijkt me onmogelijk tickets voor te krijgen)
- 1860 München
- Zo veel mogelijk uitwedstrijden met 1. FC Köln
FC Den Bosch
1.FC Köln

Arjen

Vast staan al Schotland in september (met hopelijk twee wedstrijden ergens tussen Edinburgh en Aberdeen) en derde ronde FA Cup begin januari (met twee wedstrijden in of rond Londen). Daarnaast nog één of twee keer naar Engeland, een wedstrijd van AA Gent, Osnabruck of Münster en een paar uitwedstrijden van FC Groningen.

jdebruin96

- Standard Luik (Bij voorkeur tegen Anderlecht of Charleroi)
- Charleroi
- Glentoran
- Hajduk Split - Dinamo Zagreb
- Wat potjes ergens in Engeland (Waar Brentfort er zeker 1 is)
- In Duitsland her en der wat potjes meepakken



Bier und Bratwurst

Voor mij staan Shelbourne, Chelsea en het completeren van wat competities in Nederland en Duitsland en België op het programma.
Verder zie ik wel hoe alles loopt.
Het ene stadion is het andere niet!

DanielsenAxedal

Het voltooien van de lijst van Eredivisie en Jupiler League clubs. Sinds half december begonnen en nu nog te gaan:

Clubs in Jupiler League nog 5:
FC Den Bosch, MVV, Helmond Sport, RKC Waalwijk, Roda JC

Clubs in Eredivisie nog 5:
PSV, AZ, FC Groningen, FC Utrecht, VVV


Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Groundos

Sankt Pauli - HSV
Spakenburg - IJsselmeervogels
Borussia Dortmund
Hammerby - Djurgarden
Fortuna Düsseldorf
Valencia
Union Berlin
Wat wedstrijden van PSV
Wat wedstrijden in de Championship
Wellicht een wedstrijd in Boedapest, aangezien ik daar van de zomer één week ben. Die week is ook Champions/Europa league kwalificatie. Zou wel leuk zijn als een Nederlandse club een club uit Boedapest loot.

MrDevinW

Naast het wederom completeren van de Eredivisie nu Fortuna Sittard gepromoveerd is, wil ik het aankomende seizoen ook de Jupiler League zelf compleet maken. Bijkomend voordeel wanneer dit lukt is dat de eredivisie niet zo snel meer incompleet zal raken. Daarvoor moeten FC Den Bosch, SC Cambuur, FC Emmen, FC Dordrecht, FC Volendam, FC Eindhoven en MVV nog voor worden bezocht. De beloften laat ik buiten beschouwing omdat dat i.m.o. pure competitievervalsing is.

Dat zal nog niet al te gemakkelijk worden aangezien ik daarnaast voor mijn studie een goede 4,5 maand in Warschau zit. Daar wil ik naast het bekende Legia ook veel Poolse clubs aandoen in mijn vrije tijd (Alle tips zijn welkom!)

Saltacampos

Citaat van: Vinnn op mei 14, 2018, 15:28:15
Zal wel weer een hele rits met wedstrijden zijn die je alleen kan bezoeken met club/Legioen-card. Mijn maat waarmee ik altijd ga is gedurende het seizoen een keer op vakantie, ik neem dan zijn seizoenkaart in bezit. Mocht je interesse hebben dan moet je me maar even berichten, dan kan je wel op die kaart. Kost het je nog niks ook.
Wow, bedankt, dat is wel echt top. Ik laat zeker iets weten als ik die richting uit ga, maar ik ben niet zo'n planner, dus goed mogelijk dat het toch weer wat anders wordt.
Over land and sea

FCT1980

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 14, 2018, 17:45:08
Voor mij staan Shelbourne, Chelsea en het completeren van wat competities in Nederland en Duitsland en België op het programma.
Verder zie ik wel hoe alles loopt.

Chelsea - Villa zie ik ook wel zitten. Of loop ik nu op de zaken vooruit?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

jvdreumel2

Nederlandse stadions voltooid muv jong clubs. Dit jaar komt de focus op België te liggen en daarnaast alles wat er op mijn pad komt. Dit jaar zonder enige vorm van planning bij MTK Boedapest, Alemania Aachen en de Franse bekerfinale in stade de France geweest. Ik begin in België vermoedelijk met Antwerpen en Luik.

rogo_breda

Sankt Pauli - HSV zie ik hier een paar keer en was ook de eerste waar ik zelf aan dacht. Maar dat zal érg lastig worden met kaarten!

JoeySpiegelaar

Citaat van: MrDevinW op mei 14, 2018, 20:45:13
Naast het wederom completeren van de Eredivisie nu Fortuna Sittard gepromoveerd is, wil ik het aankomende seizoen ook de Jupiler League zelf compleet maken. Bijkomend voordeel wanneer dit lukt is dat de eredivisie niet zo snel meer incompleet zal raken. Daarvoor moeten FC Den Bosch, SC Cambuur, FC Emmen, FC Dordrecht, FC Volendam, FC Eindhoven en MVV nog voor worden bezocht. De beloften laat ik buiten beschouwing omdat dat i.m.o. pure competitievervalsing is.

Dat zal nog niet al te gemakkelijk worden aangezien ik daarnaast voor mijn studie een goede 4,5 maand in Warschau zit. Daar wil ik naast het bekende Legia ook veel Poolse clubs aandoen in mijn vrije tijd (Alle tips zijn welkom!)


Polonia Warschau is een mooie ground , vind ik . Gewoon mooi verpauperd.

JoeySpiegelaar

Als fan van staan sowieso de derby's tegen VFL Osnabrück weer op het programma. Hier en daar wat uitwedstrijden pakken en in hrt bijzonder uit naar Kaiserslautern en hopelijk naar Unterhaching.

Verder wil ik graag nog een keer een wedstrijd van Westfalia Herne zien , want het stadion op zichzelf is een mooi gezicht.

KV Mechelen
Antwerp
Oostende
En het stadion in Molenbeek (iemand ervaringen hier)?


Verder zie ik het wel en volg ik de topics voor mooie tips en affiches.