Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Terranova

VFL Lubeck heeft zware financiele problemen. Dienen a.s.a.p. 500.000 € geregeld te worden, anders kan het wel eens heel snel over zijn.

ALenstra

Het nieuwe bundesligaseizoen 2013-2014 zal op 9 augustus 2013 starten en eindigen op 10 mei 2014. De 2e bundesliga start op 19 juli 2013 en eindigt op 11 mei 2014.

Bier und Bratwurst

Vandaag stond in GN Sport: Schwarz-Weiß Essen beantragt Insolvenz. Dem Oberligisten,der 1959 mit einem 5-2 gegen Borussia Neunkirchen in Kassel den DFB-pokal gewonnen hatte,fehlen in laufenden Speilbetrieb 50.000 Euro.

Erg jammer voor deze mooie Essener club met het prachtige Uhlenkrug stadion.
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Het zal er wel op neerkomen dat de club een niveau'tje lager een doorstart maakt. Als dat inderdaad gebeurt (en de club niet in zijn geheel verdwijnt), kan ik er niet wakker van liggen. Integendeel: Het is alleen maar goed dat clubs die het onderste uit de kan willen hebben (en zelfs meer dan dat er in de kan zit), het deksel op hun neus krijgen.
SWE heeft jarenlang boven z'n stand geleefd en krijgt nu de rekening gepresenteerd.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Citaat van: Terranova op nov 29, 2012, 13:47:21
VFL Lubeck heeft zware financiele problemen. Dienen a.s.a.p. 500.000 € geregeld te worden, anders kan het wel eens heel snel over zijn.

VfB Lübeck is de eerste degradant in de Regionalliga Nord. De club maakt volgend seizoen een doorstart in de Oberliga.




Terranova

Citaat van: Joost op jan 14, 2013, 14:15:58
Gelukkig maar.

Hoezo ? Ze protesteerden toch tegen de vele nazi's die op de tribune zitten bij Aachen ?

Joost

Citaat van: Terranova op jan 14, 2013, 14:21:11
Hoezo ? Ze protesteerden toch tegen de vele nazi's die op de tribune zitten bij Aachen ?

Dat er bij de Karlsbande personen zijn met een nazi-verleden/heden of nazi contacten klopt. Daar is door de Duitse politie ook actie op ondernomen.
Maar zijn er rechtsextremistische spreekkoren op Tivoli, wordt het nazi-gedachtengoed uitgedragen op Tivoli? Nee, die zijn er niet.

Lees ook eens de commentaren bij het artikel.

Terranova

Citaat van: Joost op jan 14, 2013, 15:19:32
Dat er bij de Karlsbande personen zijn met een nazi-verleden/heden of nazi contacten klopt. Daar is door de Duitse politie ook actie op ondernomen.
Maar zijn er rechtsextremistische spreekkoren op Tivoli, wordt het nazi-gedachtengoed uitgedragen op Tivoli? Nee, die zijn er niet.

Ik heb geen idee, ik weet ervan wat ik erover lees.  Ben 1x bij Aachen geweest maar het viel me nou niet echt op dat er veel nazi's waren. Bij Wuppertal daartegen........

Joost

Citaat van: Terranova op jan 15, 2013, 11:58:41
Ik heb geen idee, ik weet ervan wat ik erover lees.  Ben 1x bij Aachen geweest maar het viel me nou niet echt op dat er veel nazi's waren. Bij Wuppertal daartegen........
Precies.

Het Rettungs Spiel tegen Bayern gaat mogelijk niet door. Het veiigheidsbedrijf wacht op betaling en weigert te komen.

Berend11

Ik zou graag op zaterdag (?) 20 april met een aantal vrienden naar Bayer Leverkusen - Hoffenheim gaan, maar het is nog niet zeker of deze wedstrijd wel op die zaterdag gespeeld wordt. Weet iemand wanneer dit bekend wordt of heeft iemand hier ervaring mee vanuit vorige jaren of deze wedstrijd die zaterdag, zondag of misschien wel die vrijdag gespeeld wordt?

Joost

Citaat van: Berend11 op jan 15, 2013, 18:16:14
Ik zou graag op zaterdag (?) 20 april met een aantal vrienden naar Bayer Leverkusen - Hoffenheim gaan, maar het is nog niet zeker of deze wedstrijd wel op die zaterdag gespeeld wordt. Weet iemand wanneer dit bekend wordt of heeft iemand hier ervaring mee vanuit vorige jaren of deze wedstrijd die zaterdag, zondag of misschien wel die vrijdag gespeeld wordt?
Ervaring uit vorige jaar zal niet helpen helaas.

Ik schat half februari voor het definitief bekend wordt.

Arjen


Op de vorige pagina van dit topic staat een link naar de site van de Bundesliga:

Im März 2013 wird die zeitgenaue Ansetzung weiterer Spieltage erfolgen.