Walgelijke toneelstukjes op het veld

Gestart door TeeZee, okt 28, 2007, 11:06:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Het is subjectief natuurlijk, maar ik denk dat ik niet de enige ben bij wie er vrij schadelijke stoffen werden aangemaakt door het eigen lichaam tijdens het aanschouwen van:

- Rivaldo die doet alsof hij in het gezicht geschoten is nadat iemand een bal tegen zijn been schiet
- Dida die doet alsof hij hard in het gezicht geslagen is na een schouderklopje van een supporter
- Wesley Sneijder die wild gebarend ("Wàt, wàt, wàt hàd je nou") een medespeler terecht wil wijzen
- De pinguindans van Steven Pienaar en consorten na de winnende 3-2 tegen het hoog aangeschreven FC Thun

En zo zijn er vast nog duizenden momenten op te noemen.

Erkaa

Robinho vorige week na het versieren van een penalty tegen Olympiakos. Ook Suarez was gisteren weer lekker bezig in de Galgenwaard.

Han

Ik zag onlangs een clown op doel ter aarde zeigen nadat ie een hand had gekregen van een Celtic-supporter tijdens een wedstrijd in Milaan. Ik zie dat dan toch meer met verbazing en minachting aan dan dat er stoffen vrijkomen.

Ook Suarez laat zich gelden; dan is het wel weer een comfortabele gedachte dat ie wat dát betreft dan wel weer bij de juiste club zit.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed