Op tournee door 4de C - 3434

Gestart door 3434, sep 17, 2010, 16:05:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

3434

Zo heet de straat, het stadion heeft niet echt een naam geloof ik. Maar de mensen daar verwezen naar de straatnaam (Konijnenpijp). Hilarische naam inderdaad :-)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

3434

#16
Spouwen Mopertingen-Patro Eisden :  0-1  PERIODEKAMPIOEN

Een match waar men in Eisden al zeer lang over sprak. Onze huidige coach werd 9 jaar lang betaald door de fusieclub. Evenals 4 van onze spelers. Extra vuur dus in deze derby. Kwam daar voor Patro Eisden de mogelijke periodetitel nog bij.

Om 18.30u (1,5u voor de aftrap)  kwamen de eerste supporters aan, alsook ik. Bij de inkom hing een gloednieuw bordje: 10€. Schandalig voor een stadion, de naam niet waardig. Hierdoor ontstond wat commotie, nog nooit hebben we dit meegemaakt op 6 jaar bevordering. Waarop hun kassier zei: "nu we nog kunnen profiteren van Patro, moeten we het doen". Waarop een deel van de supporters via het b-plein zichzelf toegang verschafte.

Het aantal toeschouwers is moeilijk in te schatten. Dat het er veel waren is een understatement. De tribune puilde uit en de hele kantine zat vol. Ik vermoed een 3 à 400 patrosupporters.

Een uur voor de match was de 'harde kern' reeds aan het opwarmen:



De wedstrijd zelf was heel spannend. We kwamen vroeg voor, mistte een penalty en er werd een goal afgekeurd. De laatste 10 minuten werd het nog bibberen en beven. Maar Dame Fortuna staat dit jaar aan onze kant.





Spelers verwelkomen:



Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

HJanneman

Gefeliciteerd!

Door alles wat je altijd over je club vertelt kan ik niet anders dan je dit heel erg gunnen.
Ik heb er ook groot respect voor dat je jaar in jaar uit d'n Patro blijft steunen..wat heb ik het dan eigenlijk makkelijk en verwend als Ajaxfan(ook al heb ik genoeg te zeuren).

3434

Bedankt! De eerste stap is gezet, nu proberen naar de titel toe te werken. De weg is nog lang maar met deze ploeg zou het wel kunnen.

Jammer dat er geen foto's zijn van de hele tribune. Nu is het een 'medium-shot' zeg maar.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11


Joost

Citaat van: 3434 op okt 25, 2010, 01:39:47
Bedankt! De eerste stap is gezet, nu proberen naar de titel toe te werken. De weg is nog lang maar met deze ploeg zou het wel kunnen.

Jammer dat er geen foto's zijn van de hele tribune. Nu is het een 'medium-shot' zeg maar.
De eerste horde is genomen en gezien het falen van de concurrenten moeten jullie mee blijven doen. Veldwezelt dat 6-0 verliest op Tongeren...

3434

Er waren 760 betalende toeschouwers in Spouwen-Mopertingen. Zonder de spelers, genodigden en mensen die gratis binnengeraakt zijn (heel makkelijk via b-plein).

Schat in totaal een kleine 800 à 850 mensen. Wie 4de nationale een beetje volgt weet dat SPM doorgaans voor een 250-300tal mannen, vrouwen en kinderen speelt.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

3434

Bedoelde uiteraard jeugd of ex-spelers, dat de a-kern niet moet betalen lijkt me logisch haha.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op okt 25, 2010, 01:39:47
Bedankt! De eerste stap is gezet, nu proberen naar de titel toe te werken. De weg is nog lang maar met deze ploeg zou het wel kunnen.

Jammer dat er geen foto's zijn van de hele tribune. Nu is het een 'medium-shot' zeg maar.

Morgen een heel mooie testcase tegen KESK Leopoldsburg. Die vond ik erg sterk in Tielen.

Verder mag Veldwezelt naar Herk-de-Stad, de nummer 4. Die zullen ook niet snel gewonnen zijn

3434

#24
Iedereen zit vol stress voor de eerste seizoensnederlaag. Op Leopoldsburg hebben we nog nooit, of één keer,  kunnen winnen denk ik.  Maar dat maakt opzich niets uit. Maar we missen 4 basisspelers, allemaal deeluitmakend van de aanval (zowel voor als flank).

Ik weet ook dat verliezen geen ramp is, maar we zijn het niet meer gewend. Dat Leopoldsburg voor een stek in de top 4 gaat is algemeen geweten.  Ik ben erg benieuwd naar morgen.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

voetbalfan

Hoe zit het met Zwarte Leeuw dit jaar? Hebben ze uitsupporters?
Morgen misschien toch maar eens naar Oosterzonen - Zwarte Leeuw.

3434

Ze hebben wel een trouwe achterban. Niet spectaculair groot. Als ze bij ons komen doorgaans een man of 40-50. Dat halen de meeste ploegen zelfs niet...

Maar Oosterzonen is wel véél korterbij dan Patro en het is  ook een Antwerpse derby dus wie weet zijn het er 100-200.  Ik kan enkel zeggen wat ik bij ons zie opdagen uiteraard.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

voetbalfan

Ok bedankt, als ik ga zal ik het hier wel laten weten met hoeveel ze ongeveer waren.

hgrm

Vorig jaar was ik bij de wedstrijd Oosterzonen-Zwarte Leeuw (of was het alweer een jaar daarvoor??), destijds een topper in 1e provinciale. Uiteindelijk zouden beide teams promoveren.
Er was toen best veel volk op afgekomen; de tribune was goed gevuld en voor het overige stond men overal schouder aan schouder langs het veld. Leuke sfeer ook.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

voetbalfan

#29
Citaat van: voetbalfan op sep 17, 2010, 16:29:21
In 4de klasse zit ik aan de volgende:
KFC Oosterzonen - sporttereinen Oosterwijk
Thes Sport - Sportcentrum Tessenderlo
Meerhout VV - Kattenstadion
Witgoor Dessel - Jef Luytenstadion
RFC Malmundaria - Stade Jacques Lechat
KFC Lille - Sportcentrum Balsakker

Vandaag eens langs het stadion van KFC De Kempen geweest. Mooie tribune voor een vierde klasser, toch eens een wedstrijd bezoeken ginds.
Is er hier iemand die één of meerdere foto's van Lutlommel VV kan laten zien?