Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

hstevenm

Dat er nog kaarten zijn, maar dat de mensen die naar de wedstrijd tegen doncaster zijn voorrang krijgen op een kaartje.
Morgen maar is even bellen.. Volgens mij moet je dan ook direct kaartjes kopen voor een andere wedstrijd.

HRM1880

Zijn in general sale gegaan hoorde ik vandaag, maar simpel is het niet en op de ticket office zijn ze niet meteen behulpzaam. Ben het al twee weken via de vader van een Belgische speler aan het proberen en nu lijkt er eindelijk schot in de zaak te komen.

hstevenm

volgens mij gaan ze morgen in de gs. Ik had vanochtend bijna tickets via portsmouth (erg behulpzaam!) maar het was helaas net uitverkocht.

Van southampton is het inderdaad een drama, ik heb helaas geen geschiedenis bij deze club, wie wil mij eventueel helpen die dat wel heeft?

hstevenm

Citaat van: HRM1880 op mrt 27, 2012, 10:26:25
Zijn in general sale gegaan hoorde ik vandaag, maar simpel is het niet en op de ticket office zijn ze niet meteen behulpzaam. Ben het al twee weken via de vader van een Belgische speler aan het proberen en nu lijkt er eindelijk schot in de zaak te komen.

Ahaa, via Steve de Ridder? Jos hooiveld voetbalt er ook, die heb nog zien hakken bij FC Zwolle jaren geleden.

hstevenm

Is er iemand die een geschiedenis heeft bij Southampton? en wat geld wil verdienen.
Zou diegene dan kaarten willen bestellen voor mij?

Bij voorbaat dank,

Steven

HRM1880

Citaat van: hstevenm op mrt 27, 2012, 12:40:11
Ahaa, via Steve de Ridder? Jos hooiveld voetbalt er ook, die heb nog zien hakken bij FC Zwolle jaren geleden.
Inderdaad via Steve zijn vader, maar die lijkt de laatste drie dagen van de aardbol verdwenen te zijn.

hstevenm

Citaat van: HRM1880 op mrt 28, 2012, 13:59:00
Inderdaad via Steve zijn vader, maar die lijkt de laatste drie dagen van de aardbol verdwenen te zijn.

Jij hebt ook geen geschiedenis bij the Saints? Bij portsmouth zijn ze een stuk behulpzamer, alleen zijn de kaarten momenteel uitverkocht, er is een kans dat er weer kaartjes komen zijn de mevrouw aan de telefoon.

Denk inmiddels al aan alternatieven, iemand nog tips? voor de paas zaterdag?

Joost


Arjen

17-04 Bristol City-West Ham Utd

HRM1880

Citaat van: hstevenm op mrt 28, 2012, 14:24:38
Jij hebt ook geen geschiedenis bij the Saints? Bij portsmouth zijn ze een stuk behulpzamer, alleen zijn de kaarten momenteel uitverkocht, er is een kans dat er weer kaartjes komen zijn de mevrouw aan de telefoon.

Denk inmiddels al aan alternatieven, iemand nog tips? voor de paas zaterdag?
Neen heb ook geen geschiedenis. Daarom moet het via Steve zijn vader, maar die liet vandaag weten dat hij pas maandag uitsluitsel kan geven. Bij mij wordt het waarschijnlijk Chelsea-Wigan als Soton niet doorgaat, maar daar krijg ik het niet meteen warm van.

hstevenm

Citaat van: HRM1880 op mrt 29, 2012, 01:39:02
Neen heb ook geen geschiedenis. Daarom moet het via Steve zijn vader, maar die liet vandaag weten dat hij pas maandag uitsluitsel kan geven. Bij mij wordt het waarschijnlijk Chelsea-Wigan als Soton niet doorgaat, maar daar krijg ik het niet meteen warm van.

Ik hoop ook dat het lukt, ik probeer het nu vooral via pompey.
Ga je via Wigan of?

AthleticHolanda

Heb een kaartje voor de EL finale, maar als Athletic er niet in komt ligt het er wel heel erg aan wie er wel in komt, of ik zal gaan...

HRM1880

Citaat van: hstevenm op mrt 29, 2012, 09:45:29
Ik hoop ook dat het lukt, ik probeer het nu vooral via pompey.
Ga je via Wigan of?
Neen, had via Chelsea gegaan, met seizoenskaarten van vrienden van mijn gastheer. Maar is niet meer nodig, heb reeds tickets voor Soton.
Europa League finale ook binnen.

hstevenm

Citaat van: HRM1880 op mrt 29, 2012, 12:23:53
Neen, had via Chelsea gegaan, met seizoenskaarten van vrienden van mijn gastheer. Maar is niet meer nodig, heb reeds tickets voor Soton.
Europa League finale ook binnen.

kun je misschien ook wat voor mij kunnen betekenen voor kaartjes?
Zou top zijn.

Gr.

Verwijderd lid

Helaas geen kaart voor de finale van de Champions League toegewezen gekregen.
Speel voorzichtig met de gedachten om op 28 en 29 april vier wedstrijden rondom en in Kopenhagen te bezoeken. De status is nog enkel een gedachte.

28/04  1300 --> B1908 - BGA
28/04  1700 --> Nordsjaelland - AGF

29/04  1400 -->  Lyngby - FC Midtjylland
29/04  1800 --> FC Kopenhagen - AaB