Watergatehopper

Gestart door watergatehopper, aug 21, 2013, 16:50:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voetbalman


watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

mike_t

Leuk verslagje. Ik zelf zou niet zo snel geneigd zijn om wedstrijden tegen 2e elftallen te bekijken.
Wat is normaal het toeschouwersaantal bij Meppen?

watergatehopper

Citaat van: mike_t op aug 19, 2015, 11:31:59
Leuk verslagje. Ik zelf zou niet zo snel geneigd zijn om wedstrijden tegen 2e elftallen te bekijken.
Wat is normaal het toeschouwersaantal bij Meppen?

Het gemiddelde ligt tussen de 1.000 en 1.500.
Uiteraard was dit in de bekerfinale tegen Osnabruck afgelopen seizoen en de eerste ronde van de DFB Pokal tegen Koln onlangs anders. Toen was het uitverkocht (bijna 17.000 toeschouwers uit mijn hoofd gezegd).
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FC_Emmen

Citaat van: watergatehopper op aug 19, 2015, 11:43:01
Het gemiddelde ligt tussen de 1.000 en 1.500.
Uiteraard was dit in de bekerfinale tegen Osnabruck afgelopen seizoen en de eerste ronde van de DFB Pokal tegen Koln onlangs anders. Toen was het uitverkocht (bijna 17.000 toeschouwers uit mijn hoofd gezegd).
Meppen - Koln waren 13.815 toeschouwers, wel uitverkocht.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

watergatehopper

Citaat van: FC_Emmen op aug 19, 2015, 11:48:12
Meppen - Koln waren 13.815 toeschouwers, wel uitverkocht.

Er passen meer dan 16k in maar wellicht ze een veiligheidszone tussen uit en thuissupporters hadden ingericht ofzo.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FC_Emmen

Citaat van: watergatehopper op aug 19, 2015, 12:05:32
Er passen meer dan 16k in maar wellicht ze een veiligheidszone tussen uit en thuissupporters hadden ingericht ofzo.
Ik heb daar niets van gezien.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

hgrm

Staanplaatsen worden steeds ruimer berekend dus er passen er steeds minder in. Of dat te maken heeft met de groeiend omvang van de gemiddelde Duitser of met de steeds strengere health&safety-maffia weet ik niet.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

mike_t

Citaat van: hgrm op aug 19, 2015, 12:27:52
Staanplaatsen worden steeds ruimer berekend dus er passen er steeds minder in. Of dat te maken heeft met de groeiend omvang van de gemiddelde Duitser of met de steeds strengere health&safety-maffia weet ik niet.

hahahah.... 
Mooie grap.
Er is niets mooier dan heerlijk bratwurst en dergelijke eten en Alcolico drinken bij een Duits onderonsje

Sebastiaan_W

Citaat van: watergatehopper op aug 19, 2015, 12:05:32
Er passen meer dan 16k in maar wellicht ze een veiligheidszone tussen uit en thuissupporters hadden ingericht ofzo.

Klopt. Van de burgemeester en politie mochten bij deze wedstrijd maximaal 13.185 toeschouwers deze wedstrijd naar binnen.

watergatehopper


UPDATE: Rot Weiss Ahlen - Borussia Dortmund2
CHECK: http://www.watergatehopper.nl/page/nieuws
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Nickky

Leuk verslag, maar ik kijk mijn ogen uit bij het zien van die volle zwart-gele vakken. Voor een tweede team? Ongelooflijk. Ik wist niet wat ik zag.

watergatehopper

Citaat van: Nickky op aug 30, 2015, 01:16:58
Leuk verslag, maar ik kijk mijn ogen uit bij het zien van die volle zwart-gele vakken. Voor een tweede team? Ongelooflijk. Ik wist niet wat ik zag.

Als het eerste niet speelt en de reis een uur is vind ik het voor zo'n grote club wel normaal. Er waren ongeveer 800 in het uitvak maar in de thuisvakken waren ook aardig wat Dortmund.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

mike_t

amateurs hebben weer eigen aanhang en ook vaak is Sektion SV bij deze wedstrijden aanwezig en wordt er geoefend op nieuw repertoire. Er zijn daar nog veel vrijheden die gemist worden in de Bundesliga.

watergatehopper

Citaat van: mike_t op aug 30, 2015, 21:55:39
amateurs hebben weer eigen aanhang en ook vaak is Sektion SV bij deze wedstrijden aanwezig en wordt er geoefend op nieuw repertoire. Er zijn daar nog veel vrijheden die gemist worden in de Bundesliga.

Een eigen aanhang ten opzichte van het eerste team? Dat is nieuw voor mij.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅