Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Voetbalman


Voetbalman

Zo werd de paaswedstrijd waar ik op mikte blijkbaar reeds van maandagmiddag naar dinsdagavond verzet. Fulham - Cardiff.

headout

19/12 is het Cambuur - Feyenoord voor de beker. Laat Cambuur nu 1 van de clubs zijn waar ik nog nooit ben geweest....Iemand die me aan 1 kaart kan helpen voor de Oost of West tribune? Ik heb een vriend van me met een clubcard ook al benaderd, maar die gaat zelf. Er is nog geen kaartverkoop informatie bekend gemaakt overigens.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Robt

Ik ga as zaterdag met een vriend naar RWE- alemania Aachen . Heeft er iemand tips waar we het beste de auto kunnen parkeren. Dank u!

Ici c est Paris

Ik ben zowaar een keer zaterdag vrij en heb dus zin om weer eens een wedstrijdje te bezoeken. Nu is m'n oog gevallen op de wedstrijd in de post hierboven, Rot-Weiss Essen - Alemannia Aachen. Iemand ervaringen met Essen, een aanrader? Het alternatief is Tweede Divisie, ook leuk maar dat zie ik al genoeg momenteel.

Joost

Citaat van: Ici c est Paris op nov 12, 2019, 21:13:52
Ik ben zowaar een keer zaterdag vrij en heb dus zin om weer eens een wedstrijdje te bezoeken. Nu is m'n oog gevallen op de wedstrijd in de post hierboven, Rot-Weiss Essen - Alemannia Aachen. Iemand ervaringen met Essen, een aanrader? Het alternatief is Tweede Divisie, ook leuk maar dat zie ik al genoeg momenteel.

Ik heb RWE v Alemannia ooit eens gezien, vanuit het uitvak.
Er was erg veel politie op de been die dag en Alemannia en RWE liggen elkaar niet zo en oude rivalen.

Essen doet het (helaas) veel beter dan Alemannia momenteel en doet mee voor de titel.
Ondanks alles zijn het wel de twee grootste clubs in RL West en het toeschouwersaantal tegen Alemannia is ieder jaar een van de hoogste in Essen.

Ik zou er zeker naartoe gaan, zolang RWE in de RL blijft ga je nauwelijks een leukere tegenstander meemaken.

jdebruin96

Vorig jaar heb ik deze wedstrijd bezocht! Ik vind het een aanrader. Uitverkocht uitvak destijds en totaal zo'n 9000 man in het stadion. Lekker veel strijd destijds op de tribunes! Ook vorig jaar was er veel politie aanwezig

Luccie

Ik zou ook zeker kiezen voor RWE - Aachen. Ik heb de wedstrijd een aantal jaar geleden bezocht en vond de sfeer top!
Zie ook onderstaand linkje voor wat foto`s.

https://hoppingrob.wordpress.com/2017/03/05/essen-stadion-essen/

ksclgiov282

Citaat van: Robt op nov 12, 2019, 20:35:36
Ik ga as zaterdag met een vriend naar RWE- alemania Aachen . Heeft er iemand tips waar we het beste de auto kunnen parkeren. Dank u!

Een drietal jaar geleden naar RWE - Bielefeld geweest in de DFB beker en geparkeerd in de Krablerstrasse, een zijstraat van de Hafenstrasse. Stadion was uitverkocht, we waren er wel vroeg toen. Net erna werden de Hafenstrasse afgesloten door de politie. En na de wedstrijd waren we vlot weer weg.

Semper Fidelis

Citaat van: Ici c est Paris op nov 12, 2019, 21:13:52
Ik ben zowaar een keer zaterdag vrij en heb dus zin om weer eens een wedstrijdje te bezoeken. Nu is m'n oog gevallen op de wedstrijd in de post hierboven, Rot-Weiss Essen - Alemannia Aachen. Iemand ervaringen met Essen, een aanrader? Het alternatief is Tweede Divisie, ook leuk maar dat zie ik al genoeg momenteel.

Ben er zelf een paar jaar geleden voor de DFB-Pokal tegen Arminia Bielefeld geweest. Stadion was toen uitverkocht en een meer dan prima sfeer. Gezien de sportieve successen dit seizoen van RWE , interlandweekend en dat Aachen altijd wel veel volk meeneemt, verwacht ik zeker meer dan 10,000 man. Kan zelf helaas niet, was er anders zeker heengegaan.

watergatehopper

Citaat van: headout op nov 04, 2019, 19:35:18
19/12 is het Cambuur - Feyenoord voor de beker. Laat Cambuur nu 1 van de clubs zijn waar ik nog nooit ben geweest....Iemand die me aan 1 kaart kan helpen voor de Oost of West tribune? Ik heb een vriend van me met een clubcard ook al benaderd, maar die gaat zelf. Er is nog geen kaartverkoop informatie bekend gemaakt overigens.

Ik heb wel een clubkaart maar denk niet dat je daarmee binnen gaat komen. Alle seizoenskaarthouders krijgen voorrang(terecht) en mogen 1 extra kaart aanschaffen. Gezien Cambuur het dit seizoen goed doet en ze eindelijk thuis loten met een mooie tegenstander zal het snel uitverkocht zijn.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

jdebruin96

Op 7-12 staat Sint Truiden - Club Brugge op het programma.
Hier zou ik graag 2 tickets voor willen hebben, maar enkel mensen die vorig of dit seizoen al een risicowedstrijd hebben bezocht kunnen kaartjes kopen.

Mijn vraag is dus; heeft er iemand vorig seizoen een kaartje gekocht voor een risicowedstrijd (Genk, Anderlecht, Standard Luik, etc.)?

Defender

#4827
Citaat van: jdebruin96 op nov 15, 2019, 16:45:49
Op 7-12 staat Sint Truiden - Club Brugge op het programma.
Hier zou ik graag 2 tickets voor willen hebben, maar enkel mensen die vorig of dit seizoen al een risicowedstrijd hebben bezocht kunnen kaartjes kopen.

Mijn vraag is dus; heeft er iemand vorig seizoen een kaartje gekocht voor een risicowedstrijd (Genk, Anderlecht, Standard Luik, etc.)?
Ik kan wel helpen denk ik, ga het zondag eens nakijken of mijn profiel nog geldig is :)
-> zo te zien wel, laat me weten welk vak/prijs en ik help je graag verder
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Hugo

Citaat van: watergatehopper op nov 15, 2019, 11:34:16
Ik heb wel een clubkaart maar denk niet dat je daarmee binnen gaat komen. Alle seizoenskaarthouders krijgen voorrang(terecht) en mogen 1 extra kaart aanschaffen. Gezien Cambuur het dit seizoen goed doet en ze eindelijk thuis loten met een mooie tegenstander zal het snel uitverkocht zijn.

Robert, ik heb uit doorgaans goed ingelichte bronnen vernomen dat Headout inmiddels is voorzien van een ticket.

Jehoentelaar

Een vriend van mij is met een tiental medestudenten in Poznan wanneer Lech speelt tegen Piast Gliwice. Weet iemand of het kan om op de bonnefooi daarheen te gaan op de wedstrijddag en voor al die lui een kaart te kopen, of moeten (ter plekke) ze eerst een clubkaart e.d. regelen?

De club zelf geeft helaas geen gehoor.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar